abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:01:02 #31
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_100823185
Dit wordt vast een interessante discussie, vol nieuwe inzichten en opmerkelijke oogpunten.
Dat gebeurt vaak als er een onderwerp wordt aangesneden wat niet eerder al is aangesneden
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_100823250
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt vast een interessante discussie, vol nieuwe inzichten en opmerkelijke oogpunten.
Dat gebeurt vaak als er een onderwerp wordt aangesneden wat niet eerder al is aangesneden
We zijn net politici :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100823297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eerste fase: ontkenning :P
Boeit niet dat Apple's OS veel tekortkomingen heeft, gewoon een kwestie van een ander OS erop zetten of jailbreaken.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:04:29 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_100823376
TS heeft geen fotoboek, how convenient.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:05:20 #35
344884 monkyyy
pi_100823417
Apple is trouwens een prima bedrijf en waarschijnlijk nog aan het groeien en dus een must voor je stock-portfolio.

Ik snap niet waarom iedereen haat hierop?

pi_100823584
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Apple is trouwens een prima bedrijf en waarschijnlijk nog aan het groeien en dus een must voor je stock-portfolio.

[ afbeelding ]
Iedereen haat op succes duh! 8)7
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:08:26 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_100823605
quote:
Tien jaar geleden was het hip Windows af te zeiken, nu lijkt Apple iets beter de consument aan te spreken en toch hip te blijven.

Overigens heeft het wel een bepaalde ironie dat Apple dertig jaar terug riep "1984 doesn't have to be 1984" verwijzend naar IBM destijds, maar dat ze nu eerder "2011 is the new 1984" kunnen roepen gezien de macht over het systeem die ze naar zich toe trekken en wat jij daar als gebruiker nog echt over te zeggen hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_100823807
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
En bij welk 'groepje' hoor jij TS? Bij de wolvenshirt-dragende autisten?
Haha nee ei, niet iedereen op fok is een autist. Ik draag kleding en koop spullen die ik zelf leuk vind zonder mijn eigenwaarde van anderen laten afhangen.
De weg naar je eigen succes begint bij geestelijke en fysieke fitheid
pi_100823863
Dit topic ^O^
En ik vraag me af waar deze ''trends'' ineens vandaan komen.
Ook leuk dat MTV dat weer zo promoot met al die ''coole'' Indie Rock bandjes die beweren hun inspiratie van Led Zeppellin of andere (onbekende) coole gastjes uit de jaren 60/70/80 te halen.
Altijd hebben die kerels wel een I don't give a fuck of een ''Ik ben zo anders, intelligenter, fantasievoller dan iedereen'' gedrag.'t is om te janken ;(
wil je erover praten...?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:15:50 #40
344884 monkyyy
pi_100823933
Ik heb trouwens een PC, geen iPhone, Haal waarschijnlijk 1x per maand iets bij starbucks, en heb een iPod.

Voldoe ik aan de omschrijving?
pi_100829437
quote:

[ afbeelding ]
Maar als iedereen dat denkt kan je misschien beter niet doen.
Noodles
pi_100829672
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb trouwens een PC, geen iPhone, Haal waarschijnlijk 1x per maand iets bij starbucks, en heb een iPod.

Voldoe ik aan de omschrijving?
Nee.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100830952
Mijn drie jaar oude laptop met ubuntu > apple

Toen een fervent apple gebruiker er eens naar kwam kijken hoe snel hij opstartte en afsloot zal ik nooit vergeten dat hij bij het afsluiten zij: ik sta nu al vijf seconden naar een zwart scherm te kijken; helemaal geen feedback dat hij aan het afsluiten is! Terwijl het ding al vijf seconden uit stond... _O-

Verder geen echte apple hater hoor; maar vooral een hater van mensen die apple gebruiken omdat het cool is en er geen goede reden voor kunnen geven.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:15:38 #44
302853 themole
graaft totaal door.
pi_100831075
TS beschrijft gewoon hipsters, dit is het zoveelste hipsterhaat topic.
Hipsters :r
Niet altijd serieus
pi_100831252
Ik heb een iBook i.p.v. een MacBook. Telt dat ook? :@
signatuurloos
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:19:24 #46
302853 themole
graaft totaal door.
pi_100831290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb een iBook i.p.v. een MacBook. Telt dat ook? :@
Voldoe je aan het verdere signalement in de OP? :P
Niet altijd serieus
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:23:45 #47
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_100831578
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef themole het volgende:

[..]

Voldoe je aan het verdere signalement in de OP? :P
- Wollen muts
nee

- Een iets te lange trui
nee

- Legging
die heb ik wel

- Vans schoenen natuurlijk
nee

- Apple Macbook (liefst ermee ergens in een koffiehuis, trein of collegezaal meenemen om te kunnen laten zien aan anderen)
nee

- Apple Iphone/ Blackberry mag ook. (je moet natuurlijk wel kunnen pingen, naast whatsapp)
Wel een gebruikte iPhone, maar daar doe ik niks mee.

- Raybann zonnebril
Ja, 2 stuks, maar niet de bekende monturen.

- Van die te grote zwarte Nerd Brillen zonder glas
Toen ik 3 jaar was had ik een gele nerdbril zonder glazen.

- Dr Dre koptelefoons/oordopjes (best goed geluid, maar overpriced marketing spul)
Nooit van gehoord.

- Apple Ipad 2 ( de eerste is natuurlijk te oud)
nee
signatuurloos
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:26:07 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_100831703
Dan gaat deze klacht niet echt over jou. :)
Niet altijd serieus
pi_100831867
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef themole het volgende:
Dan gaat deze klacht niet echt over jou. :)
Gelukkig. :D

Overigens ben ik wel bekend met hipsters, aangezien ik op een kunstacademie gezeten heb. Wat een volk. :r
signatuurloos
pi_100831954
Dingen die ik heb en gebruik/ aantrek: MacBook, Vans, oversized truien, leggings. Valt mee dus.
pi_100833608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar... Apple IS ook gewoon beter! Het heeft alles wat een andere laptop, telefoon of pad ook heeft. Alleen nog meer. Namelijk dat het hip is. Dus dan IS het toch beter?

Ik snap de klacht niet.

Gaat het dan over de waarde van 'hip'-zijn? Well, als je de waarde van 'hip'-zijn niet inziet, dan ga je dus redelijk richting autisme als je het mij vraagt.

Dus wat zegt het hebben van een Apple dan over je sociale vermogens? Juist ja.
Wat je hier zegt is onzin, er zijn tig producten op de markt die bewezen zijn dat ze beter zijn dan het merk 'Apple'. Maar als JIJ in je waas denkt dat apple beter is moet je dat vooral geloven. Als jij een apple koopt, omdat het 'hip' is, ben je eerder een meeloper die koopt omdat andere mensen het merk ook leuk vinden. Oftwel ook jij voldoet aan dit type bevolking. Bevestigd.
pi_100833759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:13 schreef zatoichi het volgende:

Toen een fervent apple gebruiker er eens naar kwam kijken hoe snel hij opstartte en afsloot zal ik nooit vergeten dat hij bij het afsluiten zij: ik sta nu al vijf seconden naar een zwart scherm te kijken; helemaal geen feedback dat hij aan het afsluiten is! Terwijl het ding al vijf seconden uit stond... _O-

Verder geen echte apple hater hoor; maar vooral een hater van mensen die apple gebruiken omdat het cool is en er geen goede reden voor kunnen geven.
Zatoichi begrijpt wat ik bedoel!
pi_100833835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef michaelmichael91 het volgende:

[..]

Wat je hier zegt is onzin, er zijn tig producten op de markt die bewezen zijn dat ze beter zijn dan het merk 'Apple'. Maar als JIJ in je waas denkt dat apple beter is moet je dat vooral geloven. Als jij een apple koopt, omdat het 'hip' is, ben je eerder een meeloper die koopt omdat andere mensen het merk ook leuk vinden. Oftwel ook jij voldoet aan dit type bevolking. Bevestigd.
De meeste Apple liefhebbers hebben Stockholm Syndrome, daardoor geloven ze dat Apple echt alles is.
pi_100834081
Sterke OP. Let the bash begin!
pi_100834128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

De meeste Apple liefhebbers hebben Stockholm Syndrome, daardoor geloven ze dat Apple echt alles is.
Dus toch gehersenspoeld! ;)
pi_100834522
Hipster, dat is toch een soort hippie, maar dan wat beter gekleed? Dit zijn geen hipsters, man, TS. Dit zijn gewoon consumenten die doen wat de Neêrlandsche cultuur ze opdraagt; consumeren.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_100834915
Onherkenbare klacht, ik draag bijna nooit leggings.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:22:06 #59
165512 MASD
Music is dead.
pi_100867156
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:13 schreef zatoichi het volgende:

Maar hij heeft seks. Touché.
Long live music.
pi_100868068
Van die zelfbenoemde 'anti-kapitalisten' die niet doorhebben dat zij juist het kapitalisme aanhangen met al die marketingrommel. :') :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')