Hangt er vanaf. Als je beste argument om Apple te gebruiken ofwel "omdat het Apple is" danwel "Apple is gewoon beter" dan wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb ook een MacBook (Air), maar ik voldoe niet aan de omschrijving die jij geeft. Ben ik ook kansloos?
Deze persoon hoort dus ook duidelijk bij dit type bevolkingsgroep. (Zie clichés)quote:
Niet alle autisten dragen wolvenshirtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
En bij welk 'groepje' hoor jij TS? Bij de wolvenshirt-dragende autisten?
Niet alle autisten dragen wolvenshirt. Alle wolvenshirtdragers zijn wel autisten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet alle autisten dragen wolvenshirtsIk koop mijn kleding gewoon bij Jack & Jones.
Wat een autistenopmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:50 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Niet alle autisten dragen wolvenshirt. Alle wolvenshirtdragers zijn wel autisten.
Maar... Apple IS ook gewoon beter! Het heeft alles wat een andere laptop, telefoon of pad ook heeft. Alleen nog meer. Namelijk dat het hip is. Dus dan IS het toch beter?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je beste argument om Apple te gebruiken ofwel "omdat het Apple is" danwel "Apple is gewoon beter" dan wel.
Apple gebruikers lijden aan het Stockholm Syndroomquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar... Apple IS ook gewoon beter! Het heeft alles wat een andere laptop, telefoon of pad ook heeft. Alleen nog meer. Namelijk dat het hip is. Dus dan IS het toch beter?
Ik snap de klacht niet.
Gaat het dan over de waarde van 'hip'-zijn? Well, als je de waarde van 'hip'-zijn niet inziet, dan ga je dus redelijk richting autisme als je het mij vraagt.
Dus wat zegt het hebben van een Apple dan over je sociale vermogens? Juist ja.
Pure laster, propaganda door Androidaanhangersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Apple gebruikers lijden aan het Stockholm Syndroom
mobiele cowboysquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Apple gebruikers lijden aan het Stockholm Syndroom
Autisten hebben er niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mobiele cowboysJezus wat is dat voor een autisten naam?
Eerste fase: ontkenningquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pure laster, propaganda door Androidaanhangers
We zijn net politiciquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt vast een interessante discussie, vol nieuwe inzichten en opmerkelijke oogpunten.
Dat gebeurt vaak als er een onderwerp wordt aangesneden wat niet eerder al is aangesneden
Boeit niet dat Apple's OS veel tekortkomingen heeft, gewoon een kwestie van een ander OS erop zetten of jailbreaken.quote:
Iedereen haat op succes duh!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Apple is trouwens een prima bedrijf en waarschijnlijk nog aan het groeien en dus een must voor je stock-portfolio.
Ik snap niet waarom iedereen haat hierop?
[ afbeelding ]
Tien jaar geleden was het hip Windows af te zeiken, nu lijkt Apple iets beter de consument aan te spreken en toch hip te blijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Haha nee ei, niet iedereen op fok is een autist. Ik draag kleding en koop spullen die ik zelf leuk vind zonder mijn eigenwaarde van anderen laten afhangen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
En bij welk 'groepje' hoor jij TS? Bij de wolvenshirt-dragende autisten?
Maar als iedereen dat denkt kan je misschien beter niet doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Apple is trouwens een prima bedrijf en waarschijnlijk nog aan het groeien en dus een must voor je stock-portfolio.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb trouwens een PC, geen iPhone, Haal waarschijnlijk 1x per maand iets bij starbucks, en heb een iPod.
Voldoe ik aan de omschrijving?
Voldoe je aan het verdere signalement in de OP?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb een iBook i.p.v. een MacBook. Telt dat ook?
- Wollen mutsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef themole het volgende:
[..]
Voldoe je aan het verdere signalement in de OP?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef themole het volgende:
Dan gaat deze klacht niet echt over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |