Lol, vaagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
lol idd, t is laat
edit, nee is zelfde kill. kill 2
Ibenny(dorpsbewoner) had geen zin om te koken vanavond. Daarom liep Ibenny naar de dichtstbijzijnde snackbar Het Vette Varken voor een lekkere stevige hap. Het was druk in de Snackbar. Er stond een jongetje met een roze shirt, een vrouw met hangtieten
ok, blauw is die andere
Posts bedoel je toch hopelijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tijd om door 25x3 pagina's te spitten
25 keer profi/fobo/pohi. Alleen dan 24 keer want je eigen pagina's hoef je niet te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Posts bedoel je toch hopelijk?
23 keer, twee doden plus jezelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
25 keer profi/fobo/pohi. Alleen dan 24 keer want je eigen pagina's hoef je niet te doen.
irritante bug, ik klikte op pagina 1 en hij postte de quote die ik aangeklikt had. Er stond dus ook niksquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:09 schreef DuTank het volgende:
08gnoT. heeft gepost in Ik heet Heinz !!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh voordat morgen een helder licht een hint naar mij vindt: Ik heb net hier gepost: Ik heet Heinz, dat is dus een stuk nadat de nachtpost geplaatst is
je bent al een jaar lid. Mij zou je moeten kennenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, ik heb dat niet door
Ik kom alleen maar in Onzin voor je Leven. En ik post in 3 topics buiten dat. Meer niet, maar jou ken ik wel een beetje, maar niet goed genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
je bent al een jaar lid. Mij zou je moeten kennen
(of je komt op totaal andere subfora)
nja heb je weer wat geleerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in Onzin voor je Leven. En ik post in 3 topics buiten dat. Meer niet, maar jou ken ik wel een beetje, maar niet goed genoeg
*E-penis alert*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
je bent al een jaar lid. Mij zou je moeten kennen
(of je komt op totaal andere subfora)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |