Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, maar wij controleren het wel/ook, lezen mee, houden bij wie er wel en niet een stem heeft uitgebracht ed..
Dat zei ik ook al, en ik ben het er volledig mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nacht 1 overleefd![]()
. En maar twee kills... dat vind ik raar.
richting wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef gomi het volgende:
hmm
het hoofdlettergebruik in deze zin:
Ibenny(dorpsbewoner) had geen zin om te koken vanavond. Daarom liep Ibenny naar de dichtstbijzijnde snackbar Het Vette Varken voor een lekkere stevige hap. Het was druk in de Snackbar.
moet toch ook wel een hint zijn?
dat weet ik nog niet, maar t gebruik van de hoofdletters op die manier zal niet zomaar zijn denk ik. moet dus een hint zijn.quote:
oh haha jammer dan..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, maar t gebruik van de hoofdletters op die manier zal niet zomaar zijn denk ik. moet dus een hint zijn.
kan alleen nog niet koppelen aan iemand
hehe thnx, dacht dat jij ms wel zo aardig wilde zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh haha jammer dan..
ik heb zelf niet zo'n zin nu te gaan zoeken, dus veel succes
HVVS. Alleen de V is een Latijns getalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt er misschien een Latijns nummer uit ofzo?
Oh ik dacht dat de I's uit Ibenny (hoort iBenny te zijn) ook meeteldequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
HVVS. Alleen de V is een Latijns getal
Oh ja dat zou ook kunnen.. Dan krijg je dus IIHVVS, nog steeds geen Latijns getal danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de I's uit Ibenny (hoort iBenny te zijn) ook meetelde.
Als iemand die op wat voor manier dan ook in z'n FoBo / pohi heeft staan: maffiaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
H55S is een soort subtype camera (Sony), maar dan is het wel heel erg vergezocht
Rood en oranje ook...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef gomi het volgende:
ff hardop denken
calex, hoofdlettergebruik in zijn nick,
zijn avatar, een jongen en een meisje, 1 blauw 1 roze, alleen in heeft de jongen een roze shirt aan in t verhaal en niet t meisje zoals op zijn avatar.
maar kleur roze en blauw komen allebei in t verhaal voor
lol idd, t is laatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Rood en oranje ook...
Maar bovendien zijn het verschillende kills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |