Aha op die manier, ik kan weer rustig verder leven nu ik het snap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je ooit ontmaagd wordt door een man zal dat neem ik aan niet gedwongen gebeuren dus wil je dat t gebeurt.
Dan wil ik die welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zijn vrijwel gelijk heb ik gemerkt op de marathon
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha op die manier, ik kan weer rustig verder leven nu ik het snap.
Ik ga 'm zo op zippy gooienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je mij die link PM- en?
Zo fout dat ik het kjoet vindquote:
Veaaaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
En na m'n AC/DC show, ga ik een boerenrock show doen. Dialect rock met Jovink, Normaal, BZB, Normaal, AC/Dixie en zo
.
Tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
En na m'n AC/DC show, ga ik een boerenrock show doen. Dialect rock met Jovink, Normaal, BZB, Normaal, AC/Dixie en zo
.
Ook eenschquote:
Ja dan kan je lachen, maar als iets niet snap ga ik keer op keer er over nadenken en stop ik niet totdat ik het begrijp.quote:
Ach Mother Earth is ook wel fijn hoor, maar Restless blijft echt hun beste nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Insomnium het volgende:
Enter en the dance dat zijn de enigste albums die aan te horen zijn.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog nightwish een keer draaien en we zijn compleet![]()
Ik gebruik alleen SAM, en niks anders erbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand die SAM broadcaster draait zonder STEREOTOOLS? want dat proggie is ontzettend handig
Mooi Wark, Plork en Aannemers, Rowwen Heze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
.
Dat snapte ik en daar moest ik wel om lachen. Dat kan toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan kan je lachen, maar als iets niet snap ga ik keer op keer er over nadenken en stop ik niet totdat ik het begrijp.
Melodic deathquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Insomnium het volgende:
De enigste shows die ik zou kunnen verzorgen zijn:
Doom specials
Folk metal specials
Melodic death specials
Pain heb ik live gezien op Graspop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef EggsTC het volgende:
enige band waar ik ben geweest voor een concert, hoewel ik ook nog naar pain en atreyu zou willen
Rowwen Heze draai ik niet. De rest welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi Wark, Plork en Aannemers, Rowwen Heze.
Ik dacht ik help alvast.
Helpt om de Ruis eruit te filterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen SAM, en niks anders erbij.
Wat is Stereotools dan voor 'n programma ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
.
voor wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
Viro is verdwenen. Iemand anders een tip welke DJ meuk ik het beste kan pakken?
Geen idee. Ik heb t niet ingesteld hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand die SAM broadcaster draait zonder STEREOTOOLS? want dat proggie is ontzettend handig
Ich bin dabei!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
.
Ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef MsMessy het volgende:
Wie draait er nu? Trouwens symfonische metal moet af en toe ook kunnen
Ok nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helpt om de Ruis eruit te filteren1 DLL bestandje dat je in sma moet stoppen en activeren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |