7quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef vaagjunior het volgende:
Hoeveel notes mag een user hebben?Serieuze vraag.
Mods kunnen dat zien.quote:
Gisteren zat ik nog op 21, nu alweer op 23.quote:
Hoeveel heb jij er?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Het aantal maakt niet uit, het gaat erom wat erin staat.
In sommige gevallen is 1 note al genoeg voor een ban.
Goh een serieuze reactie
En Jullie denken dat ik een abbonement ga nemen, of 4,50 ga betalen om ze in te kijken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Goh een serieuze reactie
En dan voor een ONZ modquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Goh een serieuze reactie
Niemand verplicht het je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
En Jullie denken dat ik een abbonement ga nemen, of 4,50 ga betalen om ze in te kijken?
abonnementquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
En Jullie denken dat ik een abbonement ga nemen, of 4,50 ga betalen om ze in te kijken?
Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Je vergeet de spatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef vaagjunior het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mods kunnen dat zien.
Noshit
Nee dat is het doel er ook niet van. Je bent volgens mij verplicht het ter inzage aan te bieden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Mag jij liegen van papa en mama?quote:
Hoezo is dat een verplichting? Wat is dat nu weer voor onzin,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee dat is het doel er ook niet van. Je bent volgens mij verplicht het ter inzage aan te bieden.
Derhalve zou ik er ook een paar euro voor vragen. Je hoeft niets.
Jawel, maar van Allah niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
[..]
Mag jij liegen van papa en mama?
quote:
Van wie hebt u die gekregen?quote:
Wettelijk verplicht dacht ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoezo is dat een verplichting? Wat is dat nu weer voor onzin,
Uquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Van wie hebt u die gekregen?was zeker nog voor je moderatortijd
Je helpt er wel FOK! mee verder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Mensen die denken grappig te zijn om zelfs bij zo'n discussie het geloof erbij te slepen..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Goh een serieuze reactie
Ik vraag het toch lieve lieve schat. Heb je een eisprong ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je blind? Heb ik dat ergens gezegd dan?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vraag het toch lieve lieve schat. Heb je een eisprong ofzo?
Haha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..].
Ik heb je al eerder gezegd dat ik niet helemaal vrouw kan zijn en nu wrijf je het er lekker in. Bedankt meneer de moderator.
Geen eisprong dus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..].
Ik heb je al eerder gezegd dat ik niet helemaal vrouw kan zijn en nu wrijf je het er lekker in. Bedankt meneer de moderator.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |