Het is ook gewoon een dubbeltje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vader (als wekelijkse DD-lezer) zei ook dat het een geluksdubbeltje was (ik ging aan mezelf twijfelen). Overigens is het in het Engels a Lucky dime.Dat wist ik dan weer niet.
Weet nog niet of morgen goed is.quote:
Ook gezien!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
Van het weekend was er een ducktales marathon
Dagobert heeft hem regelmatig gewoon op een tafeltje staan in zo'n glazen koepel geval!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een dubbeltje.
Stond er op het muntje zelfs ook niet een 10?
Hoe ze bij kwartje zijn gekomen is mij een raadsel.
Daarbij staat het dubbeltje altijd in de kluis en niet zo in de kamer.
Alleen als hij er naast zit. En niet zomaar in een bijkamertje geheel onbewaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dagobert heeft hem regelmatig gewoon op een tafeltje staan in zo'n glazen koepel geval!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dagobert heeft hem regelmatig gewoon op een tafeltje staan in zo'n glazen koepel geval!
Wel opvallend, zulke dingen. De Ducktales synchronisatie is ook al tig jaar oud dus het is geen 'moderne' fout of iets. Ducktales wijkt natuurlijk in meerdere opzichten af van het blad en andere Duck-filmpjes. Lizzy en het personeel van Dagobert zie je nooit ergens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een dubbeltje.
Stond er op het muntje zelfs ook niet een 10?
Hoe ze bij kwartje zijn gekomen is mij een raadsel.
Daarbij staat het dubbeltje altijd in de kluis en niet zo in de kamer.
Waar zijn dr zusjes ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel opvallend, zulke dingen. De Ducktales synchronisatie is ook al tig jaar oud dus het is geen 'moderne' fout of iets. Ducktales wijkt natuurlijk in meerdere opzichten af van het blad en andere Duck-filmpjes. Lizzy en het personeel van Dagobert zie je nooit ergens.
Die stamboomquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar zijn dr zusjes ook?En wat doet ze bij Dagobert? En waarom zit turbo nooit in de stripverhalen? Of Oma/schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Creatieve vrijheden zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die stamboomDestijds zat die als stickervel in de DD, wij hadden de leesmap dus toen nooit helemaal kunnen sparen.
Lizzy, Juuletje en Babetje komen heeel soms in het weekblad voor. Een tijdje lang waren ze er elke week. Turbo en mevrouw Baktaart komen in de strips indd. nooit voor. Dat is wel jammer.
Tja, Hollands gedoe he. In het Amerikaanse weekblad (neem aan dat die er is?), heb je misschien wel die personages in de strips.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Creatieve vrijheden zouden verboden moeten worden![]()
ik heb dat echt nog nooit gezien en zit toch dagelijks op marktplaatsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom leggen 9 van de 10 mensen die een marktplaatsadvertentie plaatsen die spullen op bed als ze een foto maken?
Donald Duck.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar zijn dr zusjes ook?En wat doet ze bij Dagobert? En waarom zit turbo nooit in de stripverhalen? Of Oma/schoonmaakster?
[ afbeelding ]
Wij krijgen al jaren de leesmap. Mijn vader leest de DD ook nog steeds.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Donald Duck.
Jaren een abo op gehad.
Mijn ouders hebben idd nog jaargangen uit begin jaren 60. Waarin Hiawata gebrekkig nederlands sprak (wat later veranderd is) en waar ook nog verhalen van pipo de clown in stonden. En de legendarische ditjes&datjesrubriek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
Donald duck heb ik ook altijd gelezen toen ik jong was. We hebben zelfs super oude nummers in ons bezit
DD is van oorsprong amerikaans.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een amerikaans weekblad is van Donald Duck![]()
Misschien zijn we uniek. Lijkt me sterk maar ik ga zoeken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
Ik zie alleen maar Nederlandse!![]()
Een speurtocht! Een FOK! topic?!/!
We zijn iig niet de enige, je hebt geloof ik wel Duitse etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een amerikaans weekblad is van Donald Duck![]()
Misschien zijn we uniek. Lijkt me sterk maar ik ga zoeken
Donald Duck is met de jaren niet zoveel veranderd gelukkig. Wij hebben nog Tina's uit de jaren 80, ongeveer 5 jaargangen. Dat is wel leuk om in te bladeren. Het gaat over andere pop -en filmsterren, de strips zijn anders dan tegenwoordig etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
Donald duck heb ik ook altijd gelezen toen ik jong was. We hebben zelfs super oude nummers in ons bezit
Ja idd, das wel gaaf. Volgens mij gaan die van ons nog iets verder terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben idd nog jaargangen uit begin jaren 60. Waarin Hiawata gebrekkig nederlands sprak (wat later veranderd is) en waar ook nog verhalen van pipo de clown in stonden. En de legendarische ditjes&datjesrubriek.
Joh echtquote:
Misschien verschilt het omdat jij kijkt naar autoonderdelen!?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:56 schreef rival het volgende:
ik heb dat echt nog nooit gezien en zit toch dagelijks op marktplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |