Ben jij al 18?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Slik jij je eigen zaad dan ook door?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kan niet draaien dalijk, sam is raar aan het doen en internet is heel erg onstabiel. Sorry.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen uit mijn klas vertelde me een keer doodleuk dat hij zijn zaad had geproefd met een lepeltje. Ehh... right![]()
.
Ik heb gelijk geen trek meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen uit mijn klas vertelde me een keer doodleuk dat hij zijn zaad had geproefd met een lepeltje. Ehh... right![]()
.
ik heb geen idee, maar Sperma is viesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwelijk vocht smaakt veel lekkerder dan sperma..
Oke, jammer man! Ik zal beginnen met RATM. Vind de rest het ook goed dat ik doordraai tot 9?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch iets heel anders dan slikkenMaar dan spuit ie 't dus sowieso in m'n mond, dan kan ik 't net zo goed doorslikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan heb je de mijne nog niet geproefd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar Sperma is vies
Heb jij je eigen vocht nog nooit geproefd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar Sperma is vies
quote:
Snowballenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
iig heb ghetzelfde als jofu meegemaakt, vond het niet erg. Vond het zelfs kinky
Tijd om meer te roken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
iig heb ghetzelfde als jofu meegemaakt, vond het niet erg. Vond het zelfs kinky
Doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan spuit ie 't dus sowieso in m'n mond, dan kan ik 't net zo goed doorslikken.
En waar kun je nu zoal niet toegepast worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tijd om meer te roken.
Word een beetje ontoepasselijk
Geen idee, hij zei dat ineensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je dan op zo'n onderwerp?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:46 schreef mr-green het volgende:
Dit nummer heb ik redelijk vaak opgehad toen ik op het strand lag met een lekker biertje in mijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |