Ik ben nu al fanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik mijn eerste Show ga draaien, ga ik Best of AC/DC doen.
die heb ik alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe koop een boksbal voor thuis ofzo!![]()
Oh dat zal ook helpen.Als je dan maar niet zo traag gaat sjokken zoals ik de meeste hier voor bij zie komen.
Ik heb echt een paar leuke dingen op de kop getikt die je eigenlijk nooit hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Symph wat ga je straks draaien?
Ok wanneer??? Regel maar een proefles bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens ff body combatten. Lijkt me gezellig
Ik luisterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt een paar leuke dingen op de kop getikt die je eigenlijk nooit hoort.
En een echte mix van vanalles
Dan doe je het verkeerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Van sporten krijg ik allesbehalve energie trouwens.
Ja ja. Je mag t best toegeven dat je geen maagd meer bent op dat gebied hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vertelden ze net.
Jofu vond het ranzig en schrok zich dood en Viro vond het kinky
Niet mijn woorden he, ik citeer enkel.
Sommige mensen willen onder een bepaalde hartslag blijven om een bepaalde vorm van verbranden te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe koop een boksbal voor thuis ofzo!![]()
Oh dat zal ook helpen.Als je dan maar niet zo traag gaat sjokken zoals ik de meeste hier voor bij zie komen.
Ik heb sowieso bijna nooit energiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik begin er gewoon niet aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb sowieso bijna nooit energie
Ja maar ik heb er een goed reden voorquote:
Oh die zou ik iedere dag helemaal verrot slaan...quote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt een paar leuke dingen op de kop getikt die je eigenlijk nooit hoort.
En een echte mix van vanalles
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er een goed reden voor![]()
Heb een vrij extreme slaap stoornis.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh die zou ik iedere dag helemaal verrot slaan...![]()
Ok mn knokkels eerder denk maar t gaat om t idee.
Mja zoals ze hier soms langskomen kan je beter gaan wandelen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen willen onder een bepaalde hartslag blijven om een bepaalde vorm van verbranden te bewerkstelligen.
Je zoekt het maar op tweede papa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ja. Je mag t best toegeven dat je geen maagd meer bent op dat gebied hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
Ga een keer met mij mee
Morph durft nietJij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |