Aan een baas zoals jij wil je je vingers natuurlijk ook niet branden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook geen verzonnen verhaal, het bestaat.
Al bestaat het nu geloof ik niet meer aangezien Estupendo Plaza failliet is.
Ze hebben ons echter nog nooit gefouilleerd.
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Aan een baas zoals jij wil je je vingers natuurlijk ook niet branden.
Denken dat het niet bestaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, Tommy's in Zoetermeer (ja echt) Het bestaat, en ze fouilleren als ze schijt hebben aan je.
voor je topique.
Nostalgie mijn vriend, nostalgie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Denken dat het niet bestaat.![]()
Zoetermeer.
Jij was er zo een die afgewezen werd door de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef jappy-b het volgende:
Tommy's...
op dit soort momenten schaam ik mij als Zoetermeerder
nee hij kom echt uit zoetermeer ik ken tommys ook van vroegáhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Heb je dit verhaal zelf getypt of copy-paste ergens van internet?
zelf getypt, waarom zou ik zoiets copy pasten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Heb je dit verhaal zelf getypt of copy-paste ergens van internet?
Wel de jongens die voor kleine jonge meisjes gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef langerik het volgende:
TROLL!!
jongens van boven de 16 sneaken toch niet binnen in een disco waar je geen alcohol mag
Nee, want Melanie en Palestijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |