Ik heb het opgezocht, Tommy's in Zoetermeer (ja echtquote:
Het is ook geen verzonnen verhaal, het bestaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, Tommy's in Zoetermeer (ja echt) Het bestaat, en ze fouilleren als ze schijt hebben aan je.
Aan een baas zoals jij wil je je vingers natuurlijk ook niet branden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook geen verzonnen verhaal, het bestaat.
Al bestaat het nu geloof ik niet meer aangezien Estupendo Plaza failliet is.
Ze hebben ons echter nog nooit gefouilleerd.
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Aan een baas zoals jij wil je je vingers natuurlijk ook niet branden.
Denken dat het niet bestaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, Tommy's in Zoetermeer (ja echt) Het bestaat, en ze fouilleren als ze schijt hebben aan je.
voor je topique.
Nostalgie mijn vriend, nostalgie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Denken dat het niet bestaat.![]()
Zoetermeer.
Jij was er zo een die afgewezen werd door de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef jappy-b het volgende:
Tommy's...
op dit soort momenten schaam ik mij als Zoetermeerder
nee hij kom echt uit zoetermeer ik ken tommys ook van vroegáhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Heb je dit verhaal zelf getypt of copy-paste ergens van internet?
zelf getypt, waarom zou ik zoiets copy pasten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Heb je dit verhaal zelf getypt of copy-paste ergens van internet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |