Via Google Readerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het al mogelijk om via een RSS-feed berichten op je stream te plaatsen?
Ik wil dus via een RSS-feed berichten van een andere site op Google+ doorplaatsen, zoals dat bijv. bij Facebook ook kan met Twitter (maar ook via RSS). Dat kan toch niet met Reader?quote:
Volgens mij is Google+ al een tijdje open voor iedereen, je hoeft dus niet meer te wachten op een uitnodiging.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, ik heb op een andere onbelangrijke Gmail gisteren ook het bericht gekregen dat ik bij Google+ kan inschrijven na 4 maanden![]()
Google+
Sinds kort wel volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil dus via een RSS-feed berichten van een andere site op Google+ doorplaatsen, zoals dat bijv. bij Facebook ook kan met Twitter (maar ook via RSS). Dat kan toch niet met Reader?
Je hebt gelijk, maar dat kan helaas nog niet automatisch.quote:
Zeker niet. Ligt er maar net aan wie je volgtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt G+ na een stormende start echt helemaal weg te zakken en richting een flop te gaan?
Ik zie net dat ik ben toegevoegd door 37 Russische mensen, snap ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:00 schreef iBenny het volgende:
De amerikanen hebben ook mijn reactievelden gevonden
...maar idd, het wordt wel steeds leuker. Er zijn dan ook de nodige veranderingen bij gekomen.
Ik vind die beginpagina wel beterquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is deze? Heel mijn youtube is vergoogled
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:07 schreef Robbiee het volgende:
Laatst kreeg ik als ik op de 'photos' bar klikte een heel mooi overzicht van alle foto's uit m'n streams. Maar als ik er nu op klik krijg ik alleen de profielfoto's van de mensen in m'n 'friends' circle..
Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:06 schreef dimmak het volgende:
Dit topic was net zo dood als Google+ en je hebt hem weer opgegraven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |