82quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef anna82 het volgende:
86 volgers die niet gereageerd hebben!![]()
extra T: pim-koekje
Vermoed het wel, mensen blijven hangen of vergeten te ontvolgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat zijn er wel een stuk meer dan een tijdje geleden, qua volgers.
Zou het door de vis komen?
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een tip wat een goed boek is om je theorie (auto) te leren? Ik heb mn rijlessen al gepland, maar nog helemaal niet gedacht aan het leren van de theorie en het plannen van dat examen.
Die bestel je gewoon bij je rij-instructeur toch? Zijn gewoon van die standaardboeken voor die iedereen gebruikt, een boek met de theorie en een boek met 20 oefenexamens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een tip wat een goed boek is om je theorie (auto) te leren? Ik heb mn rijlessen al gepland, maar nog helemaal niet gedacht aan het leren van de theorie en het plannen van dat examen.
[..]
Vermoed het wel, mensen blijven hangen of vergeten te ontvolgen.
Klinkt als een handige tip. En het theorieboek even bij de bibliotheek halen en doorwerken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.
Tot zover een dagje ontspannen treinen! Komen jullie nog wel op tijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
En de bus ging naar een voorstation van antwerpen ipv gewoon naar centraal
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.
Oei, wel uitkijken Mootje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Een pan wordt niet heet als je alleen het gas aandoet...
Oh, dat doe ik ook niet. Maar vind 't wel jammer voor hoor, ofzo. Want ze trekt zich best wel veel aan van wat anderen vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Beter dat dan liegen en zeggen dat je 'm 'praaaaaaaaaaaaaaachtig' vindt...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
En @#%^&%^ uwv.. vandaag een brief dat het nog wel tot 28 september kan duren en het wordt dus toch behandeld als een compleet nieuwe aanvraag..
Sure, twee maanden geldzorgen en dan maar afwachten of het daarna goedkomt kunnen we er best nog bij hebben...
Dan zeg je dat je het kleurgebruik mooi vind ofzo. Of het design. Of de plaats waar ie gezet is. Er is altijd iets wat je wél bevalt. En dat zeg je dan. De rest heb je het gewoon niet over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schoonzusje heeft een nieuwe tattoo, en ik vind 'm niet (zo) mooi. Straks vraagt ze me natuurlijk wat ik ervan vind, en dan moet ik haar teleurstellen. Jammer.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan de baby-techniek ook niet toepassen bij die tattoo, lastig! Bij een lelikke baby zeg je gewoon 'wat een liiiieeeeff kind' ipv mooi kind. Maar ja, tenzij ze een hartje ofzo op haar huid heeft laten krijten, wordt 't moeilijk!
Ja, waarschijnlijk zeg ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:55 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het antwoord voor coco: `past goed bij je`dat hoeft niet noodzakelijkerwijs een compliment te zijn, maar dat hoeft de ander niet te weten.
In dit geval vind ik er echt niks moois aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je het kleurgebruik mooi vind ofzo. Of het design. Of de plaats waar ie gezet is. Er is altijd iets wat je wél bevalt. En dat zeg je dan. De rest heb je het gewoon niet over.
Dat is minderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
En @#%^&%^ uwv.. vandaag een brief dat het nog wel tot 28 september kan duren en het wordt dus toch behandeld als een compleet nieuwe aanvraag..
Sure, twee maanden geldzorgen en dan maar afwachten of het daarna goedkomt kunnen we er best nog bij hebben...
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef progje het volgende:
MarMar wat enorm super k*t dat het UWV er zo'n zooitje van maakt
Ik pm het wel even, vind het rot om het zo te zeggen ^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef Perruche het volgende:
coco heeft ze echt een hart laten zetten? Toch niet met naam he?
Wasda? Krijg je dan van die enorme zumbalippen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lipoedeem aan het googlen, mijn nieuwe aandoening
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wasda? Krijg je dan van die enorme zumbalippen?
Wel balen, hopelijk is het niks ernstigs/lastigs!!
^^quote:
Aww sterkte dan ermeequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als dat het was
Nee het is vervelend en pijnlijk maar ik ga er niet dood aan.
Was jij geen vakantie aan het vieren?:+
You go, girl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook even gegoogeld Ml, vond de foto's best schokkend.. Mag ik vragen in welke mate je er last van hebt?
Ik zit ook al de hele dag het mailtje van m'n begeleider te lezen om zeker te weten dat ik het allemaal wel goed heb begrepen, dat ik echt afgestudeerd ben. Vooral omdat ik het hoogste cijfer van ons groepje heb. Dat kan ik me niet zo goed voorstellen..
.
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww sterkte dan ermee. En wel fijn dat je niet doodgaat nog
![]()
Awww DaD dat mailtje moet je printen en goed bewaren!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook even gegoogeld Ml, vond de foto's best schokkend.. Mag ik vragen in welke mate je er last van hebt?
Ik zit ook al de hele dag het mailtje van m'n begeleider te lezen om zeker te weten dat ik het allemaal wel goed heb begrepen, dat ik echt afgestudeerd ben. Vooral omdat ik het hoogste cijfer van ons groepje heb. Dat kan ik me niet zo goed voorstellen..
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Lekker gewerkt en hele dag fris gebleven. Moet echt even afk in de pauze! Ga vanaf sept 40 uur werken, heb ik afgesproken. Meer geld en meer vakantiedagen.
Van het wát?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
en ik kreeg weer een berichtje van het uwv internetzreputatiedamagecontrolteam.. dat ze maar komen met een datum en een bedrag als ze me morgen bellen!
Dat is tenminste iets, weten hoe het komt... Kunnen ze er dan iets aan doen, of dat niet? Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww DaD dat mailtje moet je printen en goed bewaren!!
Ehh ja die foto's wat zal ik ervan zeggenik heb geluk gehad?
Heb ook geluk dat ik slank ben en moet vooral slank blijven want van mijn bovenbenen eraf gaan doet het niet snel.
Gelukkig was mijn fysio positiever en zei ze dat dat alleen is bij oudere mensen![]()
Maar de au is het ergste, iedereen zich maar afvragen waarom mijn benen zo'n pijn doen...
Nu weet ik het ws
Haquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
en ik kreeg weer een berichtje van het uwv internetzreputatiedamagecontrolteam.. dat ze maar komen met een datum en een bedrag als ze me morgen bellen!
ik ben benieuwd of ik het in de winter ook nog zo tof vind. Maar goed, nu kan ik niet meer terug. Werk dan wel het meest van mn collega's en er is genoeg te doenquote:
Lipoedeemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Gefeli dad! Supergoed!
Ml wat heb je Dan precies?
Je kan altijd terugquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik het in de winter ook nog zo tof vind. Maar goed, nu kan ik niet meer terug. Werk dan wel het meest van mn collega's en er is genoeg te doen.
Oedeemtherapiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets, weten hoe het komt... Kunnen ze er dan iets aan doen, of dat niet? Sterkte ermee!
Iemand had toch ook zo'n ontslakkingsding gedaan? Wie was dat ookalweer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef RizzyNL het volgende:
Hai!!! Kent iemand misschien een afval kamp voor volwassenen in Europa of buiten europa? Heb wel wat gevonden in Thailand (ik heb iets van 10 kilo overgewicht..) maar zocht in Belgie maar kan echt niks vinden!!! En heeft iemand ervaring ermee misschien ? Ik ben niet heel erg in overgewicht omdat ik lang ben...maar ik heb dat gepush nodig!! En nouja Thailand bijv is wel erg mooi natuurlijkWaarschijnlijk wordt dat hem, maar heb liever toch dichterbij om vervolgens fit naar Thailand te gaan
Weet nu ieg wat het isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wahow Ml, dat is wel heel vervelendSchrok je wel, of valt het in combi met alle info die je hebt gekregen nog mee?
Dat scheelt inderdaad wel denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet nu ieg wat het isals iemand vriendelijk op mijn been tikt dan vlieg ik tegen het plafond.
Als het maar weer over gaat
Thailand en dan vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef RizzyNL het volgende:
Hai!!! Kent iemand misschien een afval kamp voor volwassenen in Europa of buiten europa? Heb wel wat gevonden in Thailand (ik heb iets van 10 kilo overgewicht..) maar zocht in Belgie maar kan echt niks vinden!!! En heeft iemand ervaring ermee misschien ? Ik ben niet heel erg in overgewicht omdat ik lang ben...maar ik heb dat gepush nodig!! En nouja Thailand bijv is wel erg mooi natuurlijkWaarschijnlijk wordt dat hem, maar heb liever toch dichterbij om vervolgens fit naar Thailand te gaan
Mijn fysio klonk hoopvol iegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad wel denk ikHopelijk gaat de therapie helpen!
dan ben ik een watjequote:
Plannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ben ik een watje. Nee tot feb wil ik het zo en als mn contract verlengd wordt en ik salarisverhoging krijg, wil ik een vakgerichte opleiding gaan volgen en weer 36 uur gaan werken gedurende die opleiding (duurt een jaar in principe).
Zo, het houdt je wel bezig he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Lol 1 keer raden wie voor mij zit in de trein en wat ze aan het doen is. Ik moet wat aan mn karma doen
Bootcamp? Ehh ja goed voor mijn bewegingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor zes thuis!
Ml, rotspul is het, die benen. Gelukkig heb je geen olifantenpoten
Bootcamp?
Het is maar waar je je druk om kunt maken. Wie weet wat de mensen van Vik zeggen als ze volgens hun zeggen 'weer met een rood hoofd voorbij strompelt' tijdens haar hardlooprondje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, het houdt je wel bezig he!
geef toe: het is grappig dat ze uitgerekend voor mij gaat zitten breien. Es ist ein Komplot!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, het houdt je wel bezig he!
lol jij hebt miss een rood hoofd, ik niet meer hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken. Wie weet wat de mensen van Vik zeggen als ze volgens hun zeggen 'weer met een rood hoofd voorbij strompelt' tijdens haar hardlooprondje.
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geef toe: het is grappig dat ze uitgerekend voor mij gaat zitten breien. Es ist ein Komplot!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.
Nee hoor. Ik vrees de dag dat er iemand tegenover me gaat punnikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Houd je me nou voor de gek trouwens?
Hij wilde je gewoon aan de haak slaan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
auw, die deed pijn XMquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij wilde je gewoon aan de haak slaan!
Dat ^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad wel denk ikHopelijk gaat de therapie helpen!
quote:
Vanaf deze maand zou mijn huidige WIA uitkering omgezet worden in een WIA uitkering met een andere naam.. vanaf het begin is me verzekerd dat dat voor mij niets zou uitmaken, behalve dan een andere naam van de uitkering. Ik belde er begin deze maand achteraan om te horen hoe het zat omdat ik er geen brief over gekregen had, toen bleek dat ze het STOPgezet hadden ipv OMgezet.. Toen werd me beloofd dat het met spoed opgelost zou worden nadat ik er op twitter boos over deed, maar het wordt dus compleet als een nieuwe aanvraag met de bijbehorende verwerkingstijd verwerkt. De eerste keer was het al niet makkelijk om de uitkering te krijgen, dus het staat niet eens vast of de uitkering nu wel weer toegekend wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
Haz fun!quote:
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
[..]
Vanaf deze maand zou mijn huidige WIA uitkering omgezet worden in een WIA uitkering met een andere naam.. vanaf het begin is me verzekerd dat dat voor mij niets zou uitmaken, behalve dan een andere naam van de uitkering. Ik belde er begin deze maand achteraan om te horen hoe het zat omdat ik er geen brief over gekregen had, toen bleek dat ze het STOPgezet hadden ipv OMgezet.. Toen werd me beloofd dat het met spoed opgelost zou worden nadat ik er op twitter boos over deed, maar het wordt dus compleet als een nieuwe aanvraag met de bijbehorende verwerkingstijd verwerkt. De eerste keer was het al niet makkelijk om de uitkering te krijgen, dus het staat niet eens vast of de uitkering nu wel weer toegekend wordt.
Yep, dat staat bij de beschikking van de uitkering toen het toegekend werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?
Je weet nog wat ik op papier had?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?
Ach ja, ik had ook niet verwacht dat het met 1 hobbel opgelost zou zijn, ben wel wat anders gewend inmiddelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef sigme het volgende:
Bijlezen.
Loveli gecondoleerd
D&D gefeliciteerd!![]()
Loveli, optrekken doe ik uit volledige rust, ik kan niet anders want ik hang wel 30 cm boven de grond. Dus ik klim eerst op een randje, grijp de stok, ga eens rustig hangen en trek mijzelf dan compleet op. Vanochtend 3 x snel (gister deed ik tweemaal en dan tien hele snelle tellen vasthouden).
Marmar, het spijt me. Ik kan niet zeggen dat ik het niet gezegd heb..
Jepsquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Avatar eerste post: zwart/wit, tweede post: kleur.
I love you. En die genante tatoo PM heb je nog niet gestuurd geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeu, dat ziet er op de plaatjes minder leuk uit dan het klinkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lipoedeem aan het googlen, mijn nieuwe aandoening
Welk gezelschap is erbij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Perruche het volgende:
Ik kan bier gaan drinken. Of ik kan thuis chillen met een wijntje en iets te eten. Welke van de 2?
Awwwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Als het nou een uurtje rijden was geweest was ik wel even met een welkomstpakket die kant op komen rijden
voor je krultang?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef loveli het volgende:
Oh, mike, it's amazing!
Trafo gescoord vandaag (en een setje schroevendraaiers, winkelhaken en een multimeter).
netjes lijstje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef sigme het volgende:
Kantoor was wederom vermoeiend en ik krijg een zere kont van 8 uur zitten.
• 5,3 km | 10,8 km/u
• muesli & yoghurt
• glas sap
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 5 boterhammen & beleg
• glas karnemelk
• 1 pils
avondeten:
• gestoofde spitskool met karwij; 2 gehaktballetjes
• rijstepudding met stemgember
quote:
Ik mis groente! Voor de rest, mooi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+kalkoenfilet
S: muurtje stuccen
L: rijst, kip en paprika
T: havermoutshake
D: vis, aardappeltjes
S: borst, triceps en schouders
T: druivensap+bcaa
T: 4 rijstewafels+pindakaas en biefstuk
Oh ja, dat ook. Ik wijt het aan de smintjes/pepermuntjes. Op kantoor eet ik er daarvan nogal wat weg, dat was zeker ook niet goed voor mijn buikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
netjes lijstje.
Ik merk dat ik een zere buik krijg van 8 uur zitten. Een opgeblazen, vol gevoel en echt buikpijn. niet zo goed, geloof ik.
Je doet het best aardig vind ik, gegeven de omstandigeheden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met muisjes
T: sultana
L: panini kip/pesto/pijnboompitten/rucola
T: haring
D: gehaktbal, zuurkoolstamppot
quote:
ik zet het er niet echt apart bij, maar in mijn shake zit altijd spinazie. 's middags eet ik altijd groente en bij mijn avondeten ook. Meestal saladequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik mis groente! Voor de rest, mooi!
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Je doet het best aardig vind ik, gegeven de omstandigeheden.
Heb je nog vitamines etc ingeslagen of moet loveli je even een boodschappenlijstje maken?
Dat mag niet. Je moet ook eten!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef Nallie het volgende:
Mijn lijstje is nul +halve cupcake!
Ben gesloopt en moet nu nog 1,5 uur boksen... Net 5 min thuis, over 5 min weg...
Heb broodje tonijn/komkommer op en bakje fruit, na de les nog wat havermout ofzo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat mag niet. Je moet ook eten!
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
DaDGefeliciteerd joh! En wat een prachtig cijfer ook
Ja! Wanneer gaan we?quote:
die van mij is voor het eerst in tijden netjes, misschien wat aan de magere kant:quote:
wat een troep! En wat weinig groente!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met aardbeien
T: banaan
T: krentenbol
T: bekertje warme choco
L: twee bth chorizo, één bth bthworst
T: blikje cola
T: bekertje warme choco
T: klein bakje worteltjes
D: pasta met zongedroogde tomaten, geitenkaas, rauwe ham e.d.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Valt me op dat alleen vrouwen hiermee bezig zijn(en henk), terwijl het percentage mannen met overgewicht hoger ligt dan bij vrouwen.
Volgens weer online iig met een regenponcho (goede test voor m'n Mike is't amazing krultangquote:
Ik denk dat hier zat vrouwen zitten die helemaal niet te dik zijn, maar dit wel van zichzelf vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef loveli het volgende:
Mannen houden hun adem en buik in, kijken in de spiegel, krabben aan hun zak en zijn tevreden. Alleen Henk krabt niet aan z'n zak.
Mijn smaak keert gelukkig terug. Dat helpt (en een goede slager bij je werk helpt ook want daar komt de zuurkoolstamp vandaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Je doet het best aardig vind ik, gegeven de omstandigeheden.
Heb je nog vitamines etc ingeslagen of moet loveli je even een boodschappenlijstje maken?
Ik ben voor Biutiful (31 aug) en Benda Bilili (5 sept).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online iig met een regenponcho (goede test voor m'n Mike is't amazing krultang).
Ik ben redelijk flexibel, maar weet nog niet precies wanneer ik werk.
http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Ik vind alles leuk, zelfs Gooische Vrouwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben voor Biutiful (31 aug) en Benda Bilili (5 sept).
Tof man, met allemaal lekkere chickies op stap.
Kan best goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef renzell het volgende:
Vraagje:
Kan het zijn dat je koppijn krijgt van de verandering in je eetpatroon? Ik eet dus (sinds 6 dagen) weinig tot geen carbs, terwijl ik dat normaal wel altijd deed. Ook eet ik geen suiker (wat ik sowieso al weinig deed, maar ik dronk wel red bull en dat zit ook tjokvol denk ik zo). Anyway: ik heb koppijn!!! En ik vermoed dat het iets met het (niet) eten te maken heeft. Herkenning iemand?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef renzell het volgende:
Vraagje:
Kan het zijn dat je koppijn krijgt van de verandering in je eetpatroon? Ik eet dus (sinds 6 dagen) weinig tot geen carbs, terwijl ik dat normaal wel altijd deed. Ook eet ik geen suiker (wat ik sowieso al weinig deed, maar ik dronk wel red bull en dat zit ook tjokvol denk ik zo). Anyway: ik heb koppijn!!! En ik vermoed dat het iets met het (niet) eten te maken heeft. Herkenning iemand?
Ik weet wel een paar werkkampen die niet op afvallen gericht zijn maar waarbij je wel gewicht kwijtraakt omdat je gezond eet en de hele dag stenen staat te scheppen/oprijlanen legt/dingen uitgraaftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef RizzyNL het volgende:
Mogelijk spuit 11, maar bijna iedereen is hier inderdaad slank tot heel slank. Heb je goed ingeschat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik denk dat hier zat vrouwen zitten die helemaal niet te dik zijn, maar dit wel van zichzelf vinden.
Stukje onzekerheid die je bij mannen haast nooit ziet. Niks mis mee toch.
het zijn eigenlijk gewoon afkick verschijnselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:31 schreef renzell het volgende:
Thanks. Ik zal nog maar een bakkie thee zetten voor het extra vocht.
En ik ga er maar vanuit dat het wel weer verdwijnt als m'n lichaam aan de verandering gewend is.
Ja, dat dacht ik al. Nou, dan zie ik het maar als een teken dat ik goed bezig ben!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef progje het volgende:
[..]
het zijn eigenlijk gewoon afkick verschijnselen.
Ik heb het ook gehad toen ik met low-carb begon.
En hou je dat dan, of verdwijnt het na een tijdje weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg ook koppijn van lowcarb.
@rizzy: kan je helaas niet helpen, maar welkom
ik heb het een keer volgehouden tot het weg was. Duurde 2 weken. Maar ben niet zo'n lowcarbfan meer. Is funest voor mijn humeur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef renzell het volgende:
[..]
En hou je dat dan, of verdwijnt het na een tijdje weer?
Ghehe, laat maar werken dat lijf... Ik knal er een aspirine in en duik in mijn boek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef loveli het volgende:
Je lijf is eraan gewend glucose ruim op voorraad te hebben. Met low-carb moet het er wat meer voor doen om glucose vrij te maken. Als het goed is verdwijnt de hoofdpijn weer.
ik was toen ik terug kwam uit Amerika + hormoon problemen zo'n 8 kilo aangekomen, die zijn er nu weer af. Het liefste heb ik er nog 2 a 3 kilo extra af (en liever nog meer, maar helaas zit dat er gewoon niet in...)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Nou, dan zie ik het maar als een teken dat ik goed bezig ben!Thanks.
Hoeveel ben jij afgevallen Prog? Want jij doet nu toch niet die hard low carb meer? Zit je op je streefgewicht nu?
Oh voor het geval dat je erg schrikt,mijn benen zijn niet erg hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeu, dat ziet er op de plaatjes minder leuk uit dan het klinkt.
quote:
Centrum Rotterdam. Lijkt me goed te doen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]OMG!
Oh ladies als het een beetje aan te rijden is en niet deze week vind ik pleinbios ook leuk!
SPOILER: masterchefspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is te doen. Zes uur later begint de nieuwe dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik las gisteren in een ander topic dat je na 18.00uur niets meer mag eten
anders word je vadsig
spinnen was weer leuk!
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand waar ik (legaal) afleveringen van masterchef UK en AUS kan kijken? en dan van AUS niet degenen die op RTL staan, maar de andere afleveringen
Ja, nee hč, zo werkt het niet. Je bent zeker dik, of niet? Alleen eten tussen 07.00 en 18.00quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Is te doen. Zes uur later begint de nieuwe dag.
Blijf vooral tot na half 12 (jullie tijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik ga nu ook nog aan de wijn, zal wel hard aantikken met die meds, maar ik heb er gewoon even zin in!
groot gelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik ga nu ook nog aan de wijn, zal wel hard aantikken met die meds, maar ik heb er gewoon even zin in!
Positief: harde werker en andere dingen op de werkvloer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
Zo, net de lijst ingevuld voor het intakegesprek morgen. Ik hang alleen nog op de 5 positieve en 5 negatieve eigenschappen die ik over mezelf moet noemen. Suggesties?
Cheers. Wel goedkoop dronken worden ;')quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef MarMar het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
Zo, net de lijst ingevuld voor het intakegesprek morgen. Ik hang alleen nog op de 5 positieve en 5 negatieve eigenschappen die ik over mezelf moet noemen. Suggesties?
Meegaandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
Ja dat vind ik ook vaak, maar dat is dan weer zo'n open deur dat ik iets originelers probeer te bedenkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef sigme het volgende:
Nog 2 erbij bedenken en je bent er. Je positieve eigenschappen zijn tevens je negatieve, meestal. Net een tikje té is negatief, de onderliggende eigenschap is goed. Vind ik dan hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was doen --> check!
Was opvouwen --> check!
Afwas --> vriendje check!
Kookplaat schoon --> check, en daarna weer viesgemaakt toen vriendje braadworst ging bakken![]()
Konijnenhok schoon --> check!
To do:
Nog een was opvouwen
Kookplaat schoonmaken![]()
Meuk opruimen
Stofzuigen
Oven schoonmaken
Afwas opruimen
Stofdraden weghalen![]()
Eten bedenken voor vandaag/morgen
Boodschappen doen
Naar de apotheek
...? Nog een keer afwassen
Och tjonge, het is een stuk makkelijker om doorgeschoten gedrag gewoon een beetje af te remmen dan om complete eigenschappen te moeten afzweren. Ik ben luiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vaak, maar dat is dan weer zo'n open deur dat ik iets originelers probeer te bedenkenProbeer ik nog indruk te maken op die psych ook
wat een verschrikelijke afschuwelijke vrouw. Het is jammer dat ik geen melk in huis heb, anders had ik het geprobeerd!quote:
spontaan, gezellig, enthousiast, 'engaged' (niet in de trouwen zin, maar meer betrokken ofzo), zelfbewustquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
*wil graag indruk maken op anderen* Kan zowel positief als negatief zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vaak, maar dat is dan weer zo'n open deur dat ik iets originelers probeer te bedenkenProbeer ik nog indruk te maken op die psych ook
Ik wist volgens mij niet dat jij ook naar lowlands gaat! Tof, wie weet komen we elkaar nog tegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar werkkampen die niet op afvallen gericht zijn maar waarbij je wel gewicht kwijtraakt omdat je gezond eet en de hele dag stenen staat te scheppen/oprijlanen legt/dingen uitgraaft.
Oeh pleinbios klinkt best tof. Al kan ik beter geen dingen plannen in de komende 2 weken, het zit al vrij vol.
En jeej, weersvoorspellingen voor lowlands zijn goed tot nu toe. Ik hoop toch zo dat ik in mn korte broekje en strakke hemdjes rond kan lopen, het buitenland gevoel vasthouden. En ik zie er eindelijk eens goed uit in die dingen (kom net een foto tegen op facebook van een paar dagen terug, met dat setje aan).
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Centrum Rotterdam. Lijkt me goed te doen toch?
Dat is zowel een goede als slechte eigenschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Issie single?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetronquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef MarMar het volgende:
whehe, wel een mekkermens idd, maar who cares if the food iz good!
WoW? Witlof op Worst?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: WoW
T: Rondje CS
L: UT '99
T: WoW
D: TO
T: CS
T: Denk nog wat WoW
TO is Technisch Ontwerp!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW? Witlof op Worst?
CS? Cheese?
UT? TO?
Allemaal spelletjes loveli, heb vandaag niets anders gedaan dan gamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW? Witlof op Worst?
CS? Cheese?
UT? TO?
Vond het best frisjes in m'n korte broek buitenquote:
Herstel, rennen door de modder is.leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook naar Lowlands!
Maar ik moet werken.
En door de modder rennen.
Maar ik ga ook biertjes drinken met mn collega.Dat is wel tof.
Zo, nu naar huis!
Wie heeft je gevoerd en verschoond?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:55 schreef V1z0R het volgende:
M'n pa's reactie trouwens op mijn aanbod om eten te koken.
"Mu'j niet denken da'k net als oe blikken vis goa vreet'n"
[..]
Allemaal spelletjes loveli, heb vandaag niets anders gedaan dan gamen
World of Warcraft, Counter-strike, Unreal Tournament, Tactical-ops...
Wat vervelend nou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herstel, rennen door de modder is.leuk!
Owja, en ik moet ook nog een cheque van 2500 euro in ontvangst nemen!
Er komt vast weer niets van mijn huis schoonmaken dit weekend!
Dan heb ik er ook nog een: people pleaserquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik weet er eentje niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: World of Warcraft
T: Rondje Counter Strike
L: Unreal Tournament '99
T: World of Warcraft
D: TO
T: Counter Strike
T: Denk nog wat World of Warcraft
Ging zoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie heeft je gevoerd en verschoond?
SPOILER: tja..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wist volgens mij niet dat jij ook naar lowlands gaat! Tof, wie weet komen we elkaar nog tegen
Ja en daarmee kan je nog lowlands kaartjes kopen als de normale kaarten op zijnquote:
Tip: laagjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik moet morgen nog wel even naar huis om mijn CJP op te halen, die ligt nog in Amsterdam
. Faaaal.
Ik ga nu bedenken wat ik mee wil nemen. Vorig jaar had ik teveel drinken, eten en kleren bij me. Maar wat nou als het weer veranderlijk is enzo.
Toch huldequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh leuk!
[..]
Ik weet er eentje niet!
Oh Lawl, spuit 11![]()
Oi, dat is best een omweg jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik moet morgen nog wel even naar huis om mijn CJP op te halen, die ligt nog in Amsterdam
. Faaaal.
Ik ga nu bedenken wat ik mee wil nemen. Vorig jaar had ik teveel drinken, eten en kleren bij me. Maar wat nou als het weer veranderlijk is enzo.
Ondanks dat ik amper thuis ben, wordt mijn huis wel vies!quote:
Vooral die chequequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ondanks dat ik amper thuis ben, wordt mijn huis wel vies!
Wow, knap zeg! Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef progje het volgende:
[..]
ik was toen ik terug kwam uit Amerika + hormoon problemen zo'n 8 kilo aangekomen, die zijn er nu weer af. Het liefste heb ik er nog 2 a 3 kilo extra af (en liever nog meer, maar helaas zit dat er gewoon niet in...)
Ik eet nog wel zo min mogelijk "slechte" carbs en ook max 1x een maaltijd met carbs. Ik eet speltbrood en ik heb ook pasta met weinig koolhydraten (natuurlijk niet zo lekker als de normale) Aardappels en pasta eet ik denk ik 1x in de 2 weken.
Ik wil binnenkort nog eens speltpasta kopen eens zien of dat eetbaar is
Op dit moment is mijn gewicht stabiel. Als ik dat een tijdje zo kan houden ga ik daarna misschien nog wel 1 maand low-carb doen.
En af en toe heb ik eens een dag dat ik wel normale pasta eet of een keer patat e.d.
Volgens mij heeft dat te maken met meervoudige en enkelvoudige koolhydraten. Maar Loveli weet dat vast veeel beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef renzell het volgende:
[..]
Wow, knap zeg! Hoe lang heb je daar over gedaan?
En... nu vraag ik, als leek, natuurlijk: wat zijn dan "slechte" carbs? En, direct daaraan gekoppeld: wat de "goede"?
Hmmmm, ik ben een leek. Zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met meervoudige en enkelvoudige koolhydraten. Maar Loveli weet dat vast veeel beter
Maar in dit topic leer je veel!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef renzell het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ben een leek. Zoveel is wel duidelijk.
Een man die niet van biefstuk houdt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Voordeel van de afwezigheid van Mr.Mo. Die houdt niet zo van biefstuk enzo, dus dan doe ik dat lekker als hij weg is
Ow, maar die is niet voor mij.quote:
Hij vindt 't niet vies, maar hij is geen fan zoals ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een man die niet van biefstuk houdt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mn favoriete eenzaamheidsfilm![]()
Dan is het nog steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, maar die is niet voor mij.
Die gaat naar een goed doel. Heb ik even geregeld.
Mannen die biefstuk niet lekker vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij vindt 't niet vies, maar hij is geen fan zoals ik
Hij vindt het dan ook niet viesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mannen die biefstuk niet lekker vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |