82quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef anna82 het volgende:
86 volgers die niet gereageerd hebben!![]()
extra T: pim-koekje
Vermoed het wel, mensen blijven hangen of vergeten te ontvolgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat zijn er wel een stuk meer dan een tijdje geleden, qua volgers.
Zou het door de vis komen?
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een tip wat een goed boek is om je theorie (auto) te leren? Ik heb mn rijlessen al gepland, maar nog helemaal niet gedacht aan het leren van de theorie en het plannen van dat examen.
Die bestel je gewoon bij je rij-instructeur toch? Zijn gewoon van die standaardboeken voor die iedereen gebruikt, een boek met de theorie en een boek met 20 oefenexamens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een tip wat een goed boek is om je theorie (auto) te leren? Ik heb mn rijlessen al gepland, maar nog helemaal niet gedacht aan het leren van de theorie en het plannen van dat examen.
[..]
Vermoed het wel, mensen blijven hangen of vergeten te ontvolgen.
Klinkt als een handige tip. En het theorieboek even bij de bibliotheek halen en doorwerken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.
Tot zover een dagje ontspannen treinen! Komen jullie nog wel op tijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
En de bus ging naar een voorstation van antwerpen ipv gewoon naar centraal
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
1000-vragenboek 3 keer doorwerken was mijn recept.
Oei, wel uitkijken Mootje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Een pan wordt niet heet als je alleen het gas aandoet...
Oh, dat doe ik ook niet. Maar vind 't wel jammer voor hoor, ofzo. Want ze trekt zich best wel veel aan van wat anderen vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Beter dat dan liegen en zeggen dat je 'm 'praaaaaaaaaaaaaaachtig' vindt...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
En @#%^&%^ uwv.. vandaag een brief dat het nog wel tot 28 september kan duren en het wordt dus toch behandeld als een compleet nieuwe aanvraag..
Sure, twee maanden geldzorgen en dan maar afwachten of het daarna goedkomt kunnen we er best nog bij hebben...
Dan zeg je dat je het kleurgebruik mooi vind ofzo. Of het design. Of de plaats waar ie gezet is. Er is altijd iets wat je wél bevalt. En dat zeg je dan. De rest heb je het gewoon niet over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schoonzusje heeft een nieuwe tattoo, en ik vind 'm niet (zo) mooi. Straks vraagt ze me natuurlijk wat ik ervan vind, en dan moet ik haar teleurstellen. Jammer.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan de baby-techniek ook niet toepassen bij die tattoo, lastig! Bij een lelikke baby zeg je gewoon 'wat een liiiieeeeff kind' ipv mooi kind. Maar ja, tenzij ze een hartje ofzo op haar huid heeft laten krijten, wordt 't moeilijk!
Ja, waarschijnlijk zeg ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:55 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het antwoord voor coco: `past goed bij je`dat hoeft niet noodzakelijkerwijs een compliment te zijn, maar dat hoeft de ander niet te weten.
In dit geval vind ik er echt niks moois aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je het kleurgebruik mooi vind ofzo. Of het design. Of de plaats waar ie gezet is. Er is altijd iets wat je wél bevalt. En dat zeg je dan. De rest heb je het gewoon niet over.
Dat is minderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
En @#%^&%^ uwv.. vandaag een brief dat het nog wel tot 28 september kan duren en het wordt dus toch behandeld als een compleet nieuwe aanvraag..
Sure, twee maanden geldzorgen en dan maar afwachten of het daarna goedkomt kunnen we er best nog bij hebben...
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef progje het volgende:
MarMar wat enorm super k*t dat het UWV er zo'n zooitje van maakt
Ik pm het wel even, vind het rot om het zo te zeggen ^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef Perruche het volgende:
coco heeft ze echt een hart laten zetten? Toch niet met naam he?
Wasda? Krijg je dan van die enorme zumbalippen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lipoedeem aan het googlen, mijn nieuwe aandoening
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wasda? Krijg je dan van die enorme zumbalippen?
Wel balen, hopelijk is het niks ernstigs/lastigs!!
^^quote:
Aww sterkte dan ermeequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als dat het was
Nee het is vervelend en pijnlijk maar ik ga er niet dood aan.
Was jij geen vakantie aan het vieren?:+
You go, girl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook even gegoogeld Ml, vond de foto's best schokkend.. Mag ik vragen in welke mate je er last van hebt?
Ik zit ook al de hele dag het mailtje van m'n begeleider te lezen om zeker te weten dat ik het allemaal wel goed heb begrepen, dat ik echt afgestudeerd ben. Vooral omdat ik het hoogste cijfer van ons groepje heb. Dat kan ik me niet zo goed voorstellen..
.
^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww sterkte dan ermee. En wel fijn dat je niet doodgaat nog
![]()
Awww DaD dat mailtje moet je printen en goed bewaren!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook even gegoogeld Ml, vond de foto's best schokkend.. Mag ik vragen in welke mate je er last van hebt?
Ik zit ook al de hele dag het mailtje van m'n begeleider te lezen om zeker te weten dat ik het allemaal wel goed heb begrepen, dat ik echt afgestudeerd ben. Vooral omdat ik het hoogste cijfer van ons groepje heb. Dat kan ik me niet zo goed voorstellen..
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Lekker gewerkt en hele dag fris gebleven. Moet echt even afk in de pauze! Ga vanaf sept 40 uur werken, heb ik afgesproken. Meer geld en meer vakantiedagen.
Van het wát?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
en ik kreeg weer een berichtje van het uwv internetzreputatiedamagecontrolteam.. dat ze maar komen met een datum en een bedrag als ze me morgen bellen!
Dat is tenminste iets, weten hoe het komt... Kunnen ze er dan iets aan doen, of dat niet? Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww DaD dat mailtje moet je printen en goed bewaren!!
Ehh ja die foto's wat zal ik ervan zeggenik heb geluk gehad?
Heb ook geluk dat ik slank ben en moet vooral slank blijven want van mijn bovenbenen eraf gaan doet het niet snel.
Gelukkig was mijn fysio positiever en zei ze dat dat alleen is bij oudere mensen![]()
Maar de au is het ergste, iedereen zich maar afvragen waarom mijn benen zo'n pijn doen...
Nu weet ik het ws
Haquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
en ik kreeg weer een berichtje van het uwv internetzreputatiedamagecontrolteam.. dat ze maar komen met een datum en een bedrag als ze me morgen bellen!
ik ben benieuwd of ik het in de winter ook nog zo tof vind. Maar goed, nu kan ik niet meer terug. Werk dan wel het meest van mn collega's en er is genoeg te doenquote:
Lipoedeemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Gefeli dad! Supergoed!
Ml wat heb je Dan precies?
Je kan altijd terugquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik het in de winter ook nog zo tof vind. Maar goed, nu kan ik niet meer terug. Werk dan wel het meest van mn collega's en er is genoeg te doen.
Oedeemtherapiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets, weten hoe het komt... Kunnen ze er dan iets aan doen, of dat niet? Sterkte ermee!
Iemand had toch ook zo'n ontslakkingsding gedaan? Wie was dat ookalweer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef RizzyNL het volgende:
Hai!!! Kent iemand misschien een afval kamp voor volwassenen in Europa of buiten europa? Heb wel wat gevonden in Thailand (ik heb iets van 10 kilo overgewicht..) maar zocht in Belgie maar kan echt niks vinden!!! En heeft iemand ervaring ermee misschien ? Ik ben niet heel erg in overgewicht omdat ik lang ben...maar ik heb dat gepush nodig!! En nouja Thailand bijv is wel erg mooi natuurlijkWaarschijnlijk wordt dat hem, maar heb liever toch dichterbij om vervolgens fit naar Thailand te gaan
Weet nu ieg wat het isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wahow Ml, dat is wel heel vervelendSchrok je wel, of valt het in combi met alle info die je hebt gekregen nog mee?
Dat scheelt inderdaad wel denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet nu ieg wat het isals iemand vriendelijk op mijn been tikt dan vlieg ik tegen het plafond.
Als het maar weer over gaat
Thailand en dan vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef RizzyNL het volgende:
Hai!!! Kent iemand misschien een afval kamp voor volwassenen in Europa of buiten europa? Heb wel wat gevonden in Thailand (ik heb iets van 10 kilo overgewicht..) maar zocht in Belgie maar kan echt niks vinden!!! En heeft iemand ervaring ermee misschien ? Ik ben niet heel erg in overgewicht omdat ik lang ben...maar ik heb dat gepush nodig!! En nouja Thailand bijv is wel erg mooi natuurlijkWaarschijnlijk wordt dat hem, maar heb liever toch dichterbij om vervolgens fit naar Thailand te gaan
Mijn fysio klonk hoopvol iegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad wel denk ikHopelijk gaat de therapie helpen!
dan ben ik een watjequote:
Plannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ben ik een watje. Nee tot feb wil ik het zo en als mn contract verlengd wordt en ik salarisverhoging krijg, wil ik een vakgerichte opleiding gaan volgen en weer 36 uur gaan werken gedurende die opleiding (duurt een jaar in principe).
Zo, het houdt je wel bezig he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Lol 1 keer raden wie voor mij zit in de trein en wat ze aan het doen is. Ik moet wat aan mn karma doen
Bootcamp? Ehh ja goed voor mijn bewegingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor zes thuis!
Ml, rotspul is het, die benen. Gelukkig heb je geen olifantenpoten
Bootcamp?
Het is maar waar je je druk om kunt maken. Wie weet wat de mensen van Vik zeggen als ze volgens hun zeggen 'weer met een rood hoofd voorbij strompelt' tijdens haar hardlooprondje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, het houdt je wel bezig he!
geef toe: het is grappig dat ze uitgerekend voor mij gaat zitten breien. Es ist ein Komplot!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo, het houdt je wel bezig he!
lol jij hebt miss een rood hoofd, ik niet meer hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken. Wie weet wat de mensen van Vik zeggen als ze volgens hun zeggen 'weer met een rood hoofd voorbij strompelt' tijdens haar hardlooprondje.
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geef toe: het is grappig dat ze uitgerekend voor mij gaat zitten breien. Es ist ein Komplot!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, hoor Vik. Laatst ging er een kerel tegenover me zitten haken. Ik bedoel, come on, wtf. Het heeft me de hele dag nog achtervolgd. The horror.
Nee hoor. Ik vrees de dag dat er iemand tegenover me gaat punnikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Houd je me nou voor de gek trouwens?
Hij wilde je gewoon aan de haak slaan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
auw, die deed pijn XMquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij wilde je gewoon aan de haak slaan!
Dat ^^quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad wel denk ikHopelijk gaat de therapie helpen!
quote:
Vanaf deze maand zou mijn huidige WIA uitkering omgezet worden in een WIA uitkering met een andere naam.. vanaf het begin is me verzekerd dat dat voor mij niets zou uitmaken, behalve dan een andere naam van de uitkering. Ik belde er begin deze maand achteraan om te horen hoe het zat omdat ik er geen brief over gekregen had, toen bleek dat ze het STOPgezet hadden ipv OMgezet.. Toen werd me beloofd dat het met spoed opgelost zou worden nadat ik er op twitter boos over deed, maar het wordt dus compleet als een nieuwe aanvraag met de bijbehorende verwerkingstijd verwerkt. De eerste keer was het al niet makkelijk om de uitkering te krijgen, dus het staat niet eens vast of de uitkering nu wel weer toegekend wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:
have fun XM
Haz fun!quote:
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
[..]
Vanaf deze maand zou mijn huidige WIA uitkering omgezet worden in een WIA uitkering met een andere naam.. vanaf het begin is me verzekerd dat dat voor mij niets zou uitmaken, behalve dan een andere naam van de uitkering. Ik belde er begin deze maand achteraan om te horen hoe het zat omdat ik er geen brief over gekregen had, toen bleek dat ze het STOPgezet hadden ipv OMgezet.. Toen werd me beloofd dat het met spoed opgelost zou worden nadat ik er op twitter boos over deed, maar het wordt dus compleet als een nieuwe aanvraag met de bijbehorende verwerkingstijd verwerkt. De eerste keer was het al niet makkelijk om de uitkering te krijgen, dus het staat niet eens vast of de uitkering nu wel weer toegekend wordt.
Yep, dat staat bij de beschikking van de uitkering toen het toegekend werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?
Je weet nog wat ik op papier had?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel bijzonder! Heb je van het de belofte tot omzetten iets op papier?
Ach ja, ik had ook niet verwacht dat het met 1 hobbel opgelost zou zijn, ben wel wat anders gewend inmiddelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef sigme het volgende:
Bijlezen.
Loveli gecondoleerd
D&D gefeliciteerd!![]()
Loveli, optrekken doe ik uit volledige rust, ik kan niet anders want ik hang wel 30 cm boven de grond. Dus ik klim eerst op een randje, grijp de stok, ga eens rustig hangen en trek mijzelf dan compleet op. Vanochtend 3 x snel (gister deed ik tweemaal en dan tien hele snelle tellen vasthouden).
Marmar, het spijt me. Ik kan niet zeggen dat ik het niet gezegd heb..
Jepsquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Avatar eerste post: zwart/wit, tweede post: kleur.
I love you. En die genante tatoo PM heb je nog niet gestuurd geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeu, dat ziet er op de plaatjes minder leuk uit dan het klinkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lipoedeem aan het googlen, mijn nieuwe aandoening
Welk gezelschap is erbij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Perruche het volgende:
Ik kan bier gaan drinken. Of ik kan thuis chillen met een wijntje en iets te eten. Welke van de 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |