Ik speel de game met Classic Controller Pro. Nix Wiimote of motion controls!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:56 schreef Borizzz het volgende:
Ook mooie muziek, landschappen te ontdekken en sfeer? Goed verhaal?
Oh en is een wii-motion add on geval nodig?
Ik wil dat ook gaan doen inderdaad. Ik kom al heel lang level 80 vijanden tegen waar ik het echt voor in mijn broek doe, maar ooit gaan die neer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef DJ_ het volgende:
ben nu aan het grinden om level 75 te worden, zodat ik die high level beesten op bionis leg kan doden.
hopelijk droppen die goeie gear om het gevecht met de eindbaas een eitje te maken
Dimension Plus, NEDgame?quote:Op donderdag 15 september 2011 02:16 schreef pjats het volgende:
Weet iemand waar je LE van Zelda Skyward Sword kan bestellen zonder creditcard? Op dit moment kan ik alleen Bart Smit vinden. En dan kan je hem alleen reserveren en niet meteen bestellen...
Alleen creditcard volgens mij.quote:
Die hebben de LE niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dimension Plus, NEDgame?
Ah nice, thanks voor het snelle antwoord!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon.co.uk verkoopt PAL-versies, dus die kun je gewoon kopen en in Nederland spelen.
Zavvi doet toch ook paypal tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:38 schreef pjats het volgende:
[..]
Alleen creditcard volgens mij.
[..]
Die hebben de LE niet.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zavvi doet toch ook paypal tegenwoordig?
Bedankt. Dat klopt. Zie ik nu ook. Daar dan maar even bestellen als ik paypal-account weer kan vinden...quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zavvi heeft ook gewoon Paypal hoor
Nee, spel is maar voor een speler.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef Enchanter het volgende:
Kan je die Xenoblade chronicles ook met z'n 2en doen ?
Ik haal hem toch wel , daar niet van
Bedoel je die lvl 38 schildpadden? Die laten goede equipment vallen dus zeker de moeite waard om voor terug te gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
25u nu, de quests blijven komen![]()
Sta nu op groot belangrijk punt in Satorl, dus ik ben wat losse dingen aan het doen. Kon eindelijk ook die enorme lopende bergen op Bionis' Leg killen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |