Man, what a bunch of jokersquote:
ik speel het gewoon in het japans, and it is awesome!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Man, what a bunch of jokers
Ik vind de standaardzinnetjes best tof in de game. De vertaling is ECHT ijzersterk dit keer.
Helaas niet veel tijd gehad; voornamelijk met backlog bezig geweestquote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat het met Xenoblade bij iedereen? Ik zit op 22u en ben aan het rondlopen in Satorl Marsh. Awesome game met soms extreme vijanden
Je hoeft personages niet terug te vinden in een stad. Tenzij het quests zijn die uit meerdere stappen bestaat. In dat geval worden ze een rood vraagteken op je map (en moet je even kijken op welk tijdstip ze actief zijn).quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Helaas niet veel tijd gehad; voornamelijk met backlog bezig geweest
Valt me wel tegen dat het moeilijk is karakters terug te vinden in een stad aan het eind van een quest.
Dat vind ik ook. Deels doordat de karakters ook niet altijd op dezelfde plek staan (ze lopen wel eens rond) en ook omdat het tijdsafhankelijk is of een karakter aanwezig is of niet. En als je dan door 8 verdiepingen in Frontier Village moet lopen, wordt je daar niet vrolijk van..quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Helaas niet veel tijd gehad; voornamelijk met backlog bezig geweest
Valt me wel tegen dat het moeilijk is karakters terug te vinden in een stad aan het eind van een quest.
In een van de latere stadjes is dat nog best lastig. Ben zelf even gestopt met Xenoblade, een beetje teveel gespeeld. Ga binnenkort wel weer verder, maar denk dat ik wat minder quests ga doen want als het zo door gaat ga ik makkelijk over de honderd uur heen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft personages niet terug te vinden in een stad. Tenzij het quests zijn die uit meerdere stappen bestaat. In dat geval worden ze een rood vraagteken op je map (en moet je even kijken op welk tijdstip ze actief zijn).
Je hebt gelijk, ging meer over het zoeken van karakters. Na bijvoorbeeld tien ronden door het woondistrict van Colony 9 (op het juiste tijdstip) op zoek heb ik een quest maar opgeschort...quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft personages niet terug te vinden in een stad. Tenzij het quests zijn die uit meerdere stappen bestaat. In dat geval worden ze een rood vraagteken op je map (en moet je even kijken op welk tijdstip ze actief zijn).
Hahaha, nee, is puur een gameplaytechnisch iets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je aantal uren gameplay gaat toch niet omhoog als je de ingame-clock naar voren spoelt? Anders vlieg je echt wel heel snel door de tijd..
De HUD is wegquote:
ik mis de snes zeldaquote:
Op 1:10?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik mis de snes zelda, waarom staat die er niet tussen
mm vreemd dat me dat niet was opgevallenquote:
91: http://rpgfan.com/soundtracks/xenoblade/index.htmlquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoeveel nummers heeft die originele Soundtrack van Xenoblade Chronicles eigenlijk?
Final Fantasy en DQ heb ik wel gespeeld. Het verhaal daarvan spreekt mij wel aan, maar het gevechtssysteem toch duidelijk minder. Ik heb dan meer met het gevechtsysteem bij Zelda. (gewoon zelf aanvallen en niet een spreuk ofzo afvuren).quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is geen Zelda, je hebt geen puzzels in dungeons waarbij je zuilen en spiegels moet verplaatsen bijvoorbeeld. Het is een echte JRPG waarbij de nadruk wel ligt op battles en verhaal. Heb je ooit Final Fantasy, Dragon Quest of Tales of *** gespeeld?
Xenoblade zit er een beetje tussenin, er is niet echt een keuzemenu zoals in FF en DQ, maar op knoppen rammen zoals in Zelda is er ook niet bij. Je personages vechten eigenlijk automatisch met aanvallen die je zelf instelt. Daarnaast kun je jouw eigen personages, de hoofdpersoon dus, losse opdrachten geven om speciale aanvallen te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Final Fantasy en DQ heb ik wel gespeeld. Het verhaal daarvan spreekt mij wel aan, maar het gevechtssysteem toch duidelijk minder. Ik heb dan meer met het gevechtsysteem bij Zelda. (gewoon zelf aanvallen en niet een spreuk ofzo afvuren).
Bedankt voor de link met filmpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |