schoenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef MamaPurk het volgende:
Deze lonsleeve dus voor Jaël en ook in het paars
[ afbeelding ]
En deze schoenen!
[ afbeelding ]
Verder nog een jas en badpakje voor Jaël en vest voor Saar, misschien kom ik dat later vandaag nog showen
[ afbeelding ]
De foto van Jaël en haar jas ging niet van harte, ze wilde wel maar toch ook niet!
moet vandaag misschien maar even winkelen*quote:
Je bent er maar druk mee hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
moet vandaag misschien maar even winkelen*
nee hoor, ik moet de ballustrade nog lakken, en de pleekozijnen.
Even in een spoiler ivm enorm offtopic, maar dit is Danaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ja, doe is een fotootje van van Dana?? Of waar kan ik een fotootje vinden van Dana??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was nog even koekeloeren voor een sjaaltje maar kan niet echt iets vinden wat ik echt leuk vind. Ik ben ook nog op zoek naar regenlaarsjes aangezien mevrouw het helemaal geweldig vind om in de plassen te stampen als het nat is buitenIk heb al wel hele leuk gezien op MP maar alleen de verzendkosten zijn al 6,75 dan...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
ik wil dat broekje!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
kleuren staan haar idd mooi.. dat groene broekje heb ik ook altijd mooi gevonden (had ze ooit aan op de bosfoto's , kan dat? ) en vleggie <3
De schoentjes van mijn kind bedoel je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:29 schreef lily het volgende:
[..]
ik wil dat broekje!![]()
Staat leuk dat streepjes ding, Mignonne
Leah kwam laatst bij het kdv vandaan met vlechtjes aan de zijkant. L's haren worden ook lang (en heel stijl). Haar pony is even lang als de rest (bob heet dat geloof ik?)
Die schoentjes zijn dat basketbal schoentjes met veterelastiek van de H&M?
Daar heb ik er ook heel veel van. David droeg die altijd. Ik heb ze in allerlei kleuren en maten.
ik heb er nooit naar gezocht (alleen steeds jouw grote erin gezien op foto'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef mignonne het volgende:
Dat broekje, staat ie niet op marktplaats anders? Zal k es zoeken? welke maat dan, 86?
Hij heeft ze in groen, rood, blauw en bruin..verschillende maten. Ze zitten echt heel fijn met dat elastiek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
De schoentjes van mijn kind bedoel je?
Ja dat zijn die jaik had ze zelf ook gekocht in t blauw ik vind ze heel fijn en ze loopt er erg goed op
ze had ze ook in een kleinere maat in t roze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik baal dat ik zijn click laarsjes verkocht heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |