ahaaa vandaar dat je niet te vinden was.... foei!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Sorry...ik had blijkbaar een topic gesloten en het openen van een topic op deze telefoon gaat niet helemaal lekker. Als ik thuis ben maak ik het echt goed
Was prima gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:13 schreef Maanvis het volgende:
wat betekent dat, ik heb er geen verstand van?
Doe dan ook effe de haakjes goed. Als je programmeur bent dan weet je wat ik bedoel. Iets met spanning die kwijt moet.quote:
Aah okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Was prima gewoon(pols is bij mij altijd laag, normaal zit dat tussen 60 en 100, heb een vergroot hart)
Klopt, maar daar is verder niets stoer aan ofzo. Het is gewoon een gegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aah oke. Frappant altijd dat mensen erover praten alsof het stoer is, een vergroot hart
. Ze noemen het ook wel sportershart?
Die is inderdaad over nuquote:
't is ook vaak raak op FOK! met dat soort dingen de laatst tijd, eerst opa, toen stefan, nu jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, het zijn twee dingen; op donderdag kwam er een propje (dat overal vandaan kan komen) en op vrijdag kwam er elders een bloeding en dat had een stuk vervelender kunnen aflopen. Is gewoon ergens wat kapot gegaan en is elders qua functie overgenomen. Volgende week bespreek ik eea nog met een Nederlandse neuroloog zodat hij me eea beter kan uitleggen.
Logisch he, het is net een echte doorsnee van de samenleving hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is ook vaak raak op FOK! met dat soort dingen de laatst tijd, eerst opa, toen stefan, nu jij.
Ik vind de vermelding van FH nou niet echt 'stoer'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aah oke. Frappant altijd dat mensen erover praten alsof het stoer is, een vergroot hart
. Ze noemen het ook wel sportershart?
En tevens ruimschoots voorbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef Maharbal het volgende:
Ik houd het op 'morgen'.
Hij is niet goed.
Technisch gezien is 'morgen' er nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En tevens ruimschoots voorbij
En hoe weet jij theoretisch dat morgen niet goed gaat worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien is 'morgen' er nog niet
Wel als je verkapt verwijst naar *goede* morgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien is 'morgen' er nog niet
Ik moet werken en heb er nu geen zin in!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En hoe weet jij theoretisch dat morgen niet goed gaat worden?
Maar het is niet goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als je verkapt verwijst naar *goede* morgen.
Doet een niet-homoseksueel-getinte kunffel goed? Anders... slaap lekker en hopelijk mag je morgen weer naar huisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Veel plezier! Ik mag nog een nachtje blijven
pff, hoop het wel! het is hier kei mooi weer!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:45 schreef Lienekien het volgende:
En straks met ziekenvervoer naar Nederland?
Had niet verwacht het nog te zeggen tegen je: Geniet nog even van je tijd in Marseillequote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, vanmniddag zal ik waarschijnlijk uit het ziekenhuis zijn. Ik rij dan morgen met m'n vrouw naar huis, dus we gaan vanmiddag nog even naar de zee...
Gelukkig ben je daar niet alleen. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, vanmniddag zal ik waarschijnlijk uit het ziekenhuis zijn. Ik rij dan morgen met m'n vrouw naar huis, dus we gaan vanmiddag nog even naar de zee...
En vice versa, vermoed ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben wel blij dat m'n meisje er is
Levensverzekering misgelopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, die baalde dat het niet gelukt was
super!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu zijn we op de camping. Morgenochtend gaan we naar huis.
Wat wil die knurft eigenlijk... Ik heb niet eens zin om me daarin in te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Kom snel terug, FH. Zelfs het FB topic is inmiddels compleet ontspoord
WGR Feedback
Ja, FH heeft even met hem 'gepost', maar ik snap er ook vrij weinig van... eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat wil die knurft eigenlijk... Ik heb niet eens zin om me daarin in te lezen
Heb je niet ergens zo'n icoontje staan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och och, die user. De naam alleen al is reden genoeg om over de reacties heen te lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Kom snel terug, FH. Zelfs het FB topic is inmiddels compleet ontspoord
WGR Feedback
had je dat niet wat eerder kunnen zeggen? *rent terug naar FB met dat antwoord*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Och och, die user. De naam alleen al is reden genoeg om over de reacties heen te lezen.
En dames, wat hij wil is dat iedereen zegt dat hij gelijk heeft.
Owwwww... Sorry, kan ik echt niet doen, ik heb er hier al eentje zitten die altijd gelijk heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Och och, die user. De naam alleen al is reden genoeg om over de reacties heen te lezen.
En dames, wat hij wil is dat iedereen zegt dat hij gelijk heeft.
Sneller rennen, Mobloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je dat niet wat eerder kunnen zeggen? *rent terug naar FB met dat antwoord*
Zal ik je het echte antwoord geven bloemetje? Het echte antwoord is dat hij aan de ene kant de adviseurs onkundig noemt, maar aan de andere kant ze kundig genoeg vind om ze aan te pakken voor dwaling. Het is een rare tegenstrijdigheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had je dat niet wat eerder kunnen zeggen? *rent terug naar FB met dat antwoord*
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde opmerkingen in een topic van 2,5 jaar oud gepost. Daar heeft FH (denk ik) de posts verwijderd. Toen is ie verder gegaan in FB.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, FH heeft even met hem 'gepost', maar ik snap er ook vrij weinig van... eigenlijk
Beroep je op dwaling.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ah... ik vind het maar verdwalend...
Ik kan Belfis van harte aanbevelen, ook zo'n dwaalgeestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie.. enige idee bij wie ik dan moet zijn?
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kan Belfis van harte aanbevelen, ook zo'n dwaalgeest
Ik hoef alleen maar te weten hoe ik mijn dividendbelasting kan aftrekken van de belasting.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ook.
Met een beetje geluk vertelt hij je dan ook hoe je leaseauto BTW-technisch wordt bijgeteld, of je investeringsaftrek zou kunnen hebben als je een mogelijke onderneming zou hebben en of je overdrachtsbelasting zou betalen als je een huis in je B.V. hebt zitten en die wil verkopen.
Dat kan helaas niet, die vraag is te simpel. Daar moeten meerdere antwoorden aan te pas komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar te weten hoe ik mijn dividendbelasting kan aftrekken van de belasting.
Misschien heeft 'ie nog wel een copy-paste artikeltje voor je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, weet hij dan ook hoe ik aan een lease auto kom zonder baan?
Maakt me niet uit, als ik maar uit de meest fiscaal vriendelijke kan kiezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet, die vraag is te simpel. Daar moeten meerdere antwoorden aan te pas komen.
Gewoon naar de dealer stappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, weet hij dan ook hoe ik aan een lease auto kom zonder baan?
En anders op dwaling beroepen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. toch maar's proberen dan.
Ze wil een auto leasen, geen aandelen,...quote:
ik heb 3 jaar geleden op m'n werk ooit zo'n soort van bliksemflitsjes in m'n rechteroog gehad. kon niets meer lezen wat op m'n scherm stond. blijkbaar kon dat betekenen dat of m'n netvlies los liet, of dat ik een beginnende migraine aanval had?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Mogge! Ik had gisteravond een ouderwetse migraine en eigenlijk was ik blij dat dat een ouderwetse was met flitsen en knetterende koppijn. Nu zijn we net vertrokken naar Les Pays-Bas...
gewoonf f tanken tot het weekeindequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef sanger het volgende:
Zucht, tis niet mijn dag![]()
Kan me nergens op concentreren, vertel onzin, heb nog geen fuck gedaan....
Zucht.
open even een leuk reltopic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef sanger het volgende:
Zucht.
Ik heb ervoor gekozen om vandaag een extra dag op kantoor te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef sanger het volgende:
Zucht.
Ja, soms heb je van die dagen. Voordeel is dat ze vanzelf weer voorbij gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef sanger het volgende:
Zucht.
Maar ze duren soms zo idioot langquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, soms heb je van die dagen. Voordeel is dat ze vanzelf weer voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |