fixedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:56 schreef msnk het volgende:
Op hoeveel zit je dan inmiddels, 25 miljoen aan overheidscenten?
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 @ 17:28 schreef Daemician het volgende:
[..]
Zal er nog één keer serieus op in gaan. Bron voor onderstaande is grotendeels VI van 6 juli, pagina 112.
Verkopen vorig jaar:
Afellay (3m), Amrabat (1,1m), Manco (0,25m), Marcellis (1,5m), Salcido (2,5m), Simons (1m), Dszudszak (14m)
Totaal: 23,35m
Meevallers vorig jaar:
Doorverkoopwinsten op Manco (0,2m) en Bekdemir (0,25m). CL Bonus Valencia inz Koeman (1m), CL bonus Tottenham inz Gomes (1m), Niet uit hoeven keren kampioenspremies (3m), Winst deelname EL (1m)
Totaal: 6,45m
Inkopen vorig jaar
Marcelo, Lens, Vukovic
Totaal: 7m
Verkopen dit jaar
Maza (3m)
Totaal: 3m
Inkopen dit jaar
Strootman (4,5), Mertens (8,5), Wijnaldum (5), Derijck (0,75), Sinouh (0), Ibrahim (0)
Totaal: 18,75m
Totale inkomsten: (23,35m + 6,45m + 3m =) 32,8m
Totale uitgaven: (7m + 18,75m =) 25,75m
Verschil: 7,05m over
Aankoop Tyton (2,5m) + Matavs (7-8m) = 9,5 - 10,5m
Verkoop Pieters = 8m
Dus zelfs na dit alles zouden ze nog zo'n 5 mil over hebben om eventueel een verdedigende versterking te halen... Uiteraard is bovenstaande maar een indicatie, maar geeft toch een idee waar het geld vandaan komt..
Waar baseer je dat op? Die balans die ik poste, is de transferbalans, die ruim in het positieve staat. Verder hebben ze 50 miljoen euro verdiend door de grond te verkopen onder het stadion en het trainingscomplex.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:22 schreef DeNummer10 het volgende:
Geen schuld meer, maar ook geen vermogen meer dus?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag dit in de OP, gaan eindelijk al die huilies weg.
Sorry voor lelijke quote copy/paste op foon is brakquote:baltrainers worden vaker geïnterviewd dan ministers. Toch zijn ze niet geschoold? in het omgaan met de media. Het meest schrijnende voorbeeld is PSV-trainer Fred Rutten. Volgens Wim Kieft, die als spitsentrainer bij PSV werkte, is de Fred Rutten zoals hij die vanuit de kleedkamer kent een hele andere dan de Fred Rutten die hi wekelijks op televisie ziet. Zonder camera’s is Rutten volgens Kieft een vlotte kerel, een deskundige coach en best een grappige man Mét camera’s blijft daar echter weinig meer van over. We zien Rutten vooral stotteren, zweten en open deuren intrappen. Helaas voor de PSV-trainer zijn die drie minuten op televisie veel bepalender voor zijn imago als trainer dan al die trainingen van de hele week bij elkaar Moeten voetbaltrainers mediatraining krijgen? Volgens Jurgen Latijnhouwers van Latijnhouwers Media & Communicatie, zou dat bij Rutten geen overbodige uxe zijn. Volgens de mediatrainer komt de PSV-trainer onduidelijk en onzeker over. Op ons verzoek analyseert hij twee antwoorden van Rutten uit het interview met NOS-verslaggever Jan Roelfs van afgelopen zaterdag, na afloop van PSV-RKC (1-0) Roelfs: Fred, waarom was het zo’n slechte wedstrijd? Rutten: Nou, ik denk niet dat de eerste helft zo slecht was. Het tempo lag redelijk hoog, we maken een uitstekende goal, we zetten vrij veel druk, dat kost vrij vee energie. Maar het beeld dat blijft hangen is de tweede helft. Het tempo was te aag, we waren niet in staat om druk te zetten en dan krijg je ook nog dat de tegenstander twee honderd procent kansen krijgt. Als er daar eentje van in gaat, ja, dan... is het helemaa een trieste dag.’ Latijnhouwers: ‘Rutten heeft de kleedkamer opgezocht met een striemend fluitconcert. Maar waar heeft hi het in het interview over? Over de goede eerste helft Als trainer verlies je dan de realiteit uit het oog. De supporters balen enorm van die slechte wedstrijd en denken na zo’n antwoord: huh, is dit onze trainer? Heeft hij wel dezelfde wedstrijd gezien? Rutten wi geforceerd postief zijn en bereikt daarmee juist het tegenovergestelde. Hij moet eerlijk zijn en begrip tonen voor de pijn van de supporters. Die supporters zijn niet gek! Rutten praat nu tegen de journalist, niet tegen de supporter die thuis meekijkt. Zaterdag was Rutten vooral hardop aan het denken, zoekend naar een antwoord. Kijk, het gaat niet goed bij PSV. Dat kan Maar dan moet de trainer wel kunnen vertellen hoe dat komt, wat hij er aan gaat doen en welke kant hij op wil met zijn ploeg. Leiderschap uitstralen. Dat doet Rutten nu niet. Dat kun je simpelweg voorkomen door van tevoren goed na te denken over wat de verslaggever gaat vragen. Dat was in dit geval niet zo moeilijk.’ Roelfs: Dat gemor van het publiek, in de eerste thuiswedstrijd, hoe is dat? Rutten: Ik hoef er niet omheen te draaien: ik kan niet zeggen dat het prettig voelt. Dat is gewoon zo. Aan de andere kant: ik moet professional blijven. Mijn gedachten van week tot week gaan kijken. Het is voor ons heel belangrijk, die start van het seizoen, om de punten te pakken. Als je eenmaal door die start heen bent, en je hebt genoeg punten vergaard, dan neem je namelijk stelling in voor de rest van het seizoen (..) Alle andere dingen, ik kijk niet nu naar wat over drie weken is. Ik kijk naar de volgende wedstrijd. Dat is een Europese wedstrijd. Roelfs: Veel plezier daarbi Rutten: ‘Ik heb altijd wel plezier, als... als... altijd. Latijnhouwers: ‘Uit onderzoek is gebleken dat wat mensen van een interview onthouden 80 procent houding is en 20 procent inhoud. In dit geval onthouden ze dus een man die staat te zweten, die op zijn benen staat te wippen en die naar een antwoord zoekt.’‘Ik volg voetbal al dertig jaar. Maar als je goed luistert naar wat hij zegt, over door een start heenkomen en stellingen die worden ingenomen en zo, dan slaat hij eigenlijk wartaal uit. Hou het kort en duidelijk, zeg wat je wilt zeggen. Maar nu begint hij over het feit dat hij de zaak van week tot week wil bekijken. Dat past niet bij een topclub en dat wil een supporter ook helemaal niet horen. Die wil een trainer met een langetermijnvisie; dat de club kampioen wordt. Op het aatst probeert Rutten nog een grapje te maken, alsof hij alles onder controle heeft bij PSV. Dat grapje mislukt. Heel onzeker allemaal. Je ziet aan alles: daar staat een trainer die voor achttien miljoen euro heeft ingekocht, nog steeds op een spits wacht en het na twee wedstrijden al heel moeilijk heeft. Hij is puur aan het overleven. Ik snap het wel, Rutten is voetbaltrainer. Voor hem zijn media bijzaak. Maar voetbaltrainers worden meer geïnterviewd dan ministers. Het omgaan met media is een wezenlijk onderdeel van hun vak.’
Jij kan zo in de directie van je club. Die maken dit soort denkfouten al jaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
50 miljoen euro verdiend door de grond te verkopen onder het stadion en het trainingscomplex.
Interessant ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef KELDER het volgende:
Interessant stuk in De Pers over ons Fredje
http://www.depers.nl/sport/589118/Wippen-stotteren-en-zweten.html
[..]
Sorry voor lelijke quote copy/paste op foon is brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |