quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik wil best komen maar het voelt zo stom om te komen als niemand je kent.![]()
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Aw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.
Dat zou mij niet weerhouden om naar een meet te gaan. Als het niet bevalt dan kan je zo weer weg gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Aw.![]()
Nah, bedoelde meer dat ik de users niet ken etc. En vica versa. Ik zie wel.
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik post niet zoveel maar het lijkt me wel leuk, wil iemand mij op `misschien´ zetten?![]()
In Utrecht is er trouwens het Julianapark, goed bereikbaar per trein of bus.
Eigenlijk wel jammer dat je je bij je eigen initiatief een beetje laat ondersneeuwen door de rest hier, ik zou als ik het zelf zou organiseren de datum en stad zelf bedenken gelijk in de OP vermelden zodat daar niet meer over doorgezaagd zou worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef jaha het volgende:
Als je naar Utrecht kan komen kun je ook naar Amsterdam. Dat is maar een half uurtje extra treinen...
reken op 100 euro zuipen dus da's niets op dat treinkaartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Ik snap je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |