Ik heb nu al een Amsterdamse lokatie als suggestie gedaan. Als het in Utrecht gehouden wordt moet ik nog even nadenken of dat me leuk lijkt. Ik had namelijk dit in gedachten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
Ik kom zelf uit Utrecht, maar de Stairway moet je dan echt niet doen. Typisch een plaats waar veel Fokkers samenklonteren, samen met alto's met pluizige paardenstaarten die raar hinniken om WoW-grapjes. (Fokkers dus.)
Doe Kafe Belgie, O'Connels, Olivier en voor de echte die-hards stappen in de Derrick. In dat geval ben ik erbij.
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstellingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*smeck smeck smeck* tastes like sarcasm
hoe scheer jij je polsen het liefst?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstelling
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef Northside het volgende:
Tsjee, doe anders 2 meets als het zo'n issue is. Reizen is reizen, of je nou 1,5 of 2 uur onderweg bent, dat maakt toch ook niet zoveel uit? Je zal er sowieso iets voor over moeten hebben om erbij te zijn mij in levende lijve te zien.
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaakt
ze kan toch slaapplaats aanbieden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
Eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef Re het volgende:
Oh jee het FOK! meet syndroom.
Je zult nooit iedereen tevreden kunnen houden door 1 locatie, dat moet je ook niet willen. Users zullen er altijd over blijven zeiken dus doe daar geen moeite over.
Zet de stad vast en ga ervoor, wil iemand naar de meet dan komen ze dus daar naar toe. Punt.
Nou, zet jij de stad eens vast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef Mishu het volgende:
Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef Mishu het volgende:
en een voetbal.
Ik ben wel voor alcohol, daardoor wordt je wat losser
Kijk jij begrijpt het. Drank en een voetbal en meer heb je niet nodig. (misschien een zonnetje)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...
awwwwwww, coetsjie coetsjie coooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Jij bent toch mijn Zonnetje Mishu
(@ mezelf:![]()
)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maybe.
Poging 685 om Maanvis te meeten.
Ja Fok! bestaat 12 jaar dit jaar dus waarom niet gelijk de 12jaarsmeet in Amsterdam, komen er gelijk veel meer mensenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik wil best komen maar het voelt zo stom om te komen als niemand je kent.![]()
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Aw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.
Dat zou mij niet weerhouden om naar een meet te gaan. Als het niet bevalt dan kan je zo weer weg gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Aw.![]()
Nah, bedoelde meer dat ik de users niet ken etc. En vica versa. Ik zie wel.
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik post niet zoveel maar het lijkt me wel leuk, wil iemand mij op `misschien´ zetten?![]()
In Utrecht is er trouwens het Julianapark, goed bereikbaar per trein of bus.
Eigenlijk wel jammer dat je je bij je eigen initiatief een beetje laat ondersneeuwen door de rest hier, ik zou als ik het zelf zou organiseren de datum en stad zelf bedenken gelijk in de OP vermelden zodat daar niet meer over doorgezaagd zou worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef jaha het volgende:
Als je naar Utrecht kan komen kun je ook naar Amsterdam. Dat is maar een half uurtje extra treinen...
reken op 100 euro zuipen dus da's niets op dat treinkaartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Ik snap je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik ken ook niemand. Maar dat maakt niet uit. Alcohol verbroedert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
Ok zeker in Amsterdam. Whatever. Daar gaat m'n likability op dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)
Dampende seksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Haha, ohja, leidenaren stick together!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Komen jij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Je zegt het maar, slaap er maar een nachtje overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ohja, leidenaren stick together!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Oh, en als zwartedoos komt beloof ik hierbij plechtig dat mijn misschien een zeker wordt.
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:46 schreef Psy-freak het volgende:
Als ik moet helpen organiseren doe ik dat graag.
TS is zo'n typische Amsterdamse die het eng vind haar stad uit te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Waarbij het het hebben van een rijbewijs en auto niet nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...
Viespeuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:14 schreef Godshand het volgende:
Mij boeit het niet waar, Utrecht, Amsterdam, Groningen of Maastricht. Het is mij om het even. De afstanden stellen toch geen fuck voor en ik boek wel een hotelletje (of een geil Fok! persoon heeft nog een slaapplek over).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
Hmm, misschien is het handig om de leeftijd van de mensen toe te voegen
Geen idee of ik te oud ben met 30 jaar
Zo niet, zet mij dan maar op misschien.
Is goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.
Wut,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.
En je komt ook of wou je alleen vermelden dat je het een leuk idee vind ?quote:
Ik denk niet dat ik durf te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef kedge het volgende:
[..]
En je komt ook of wou je alleen vermelden dat je het een leuk idee vind ?
Ik vind dat je daarom juist moet komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik durf te komen![]()
Ik vind het gewoon echt een superidee. Mensen die eenzaam zijn of toe zijn aan nieuwe gezichten kunnen zo op een makkelijkere manier elkaar ontmoeten. Maakt de drempel iets lager
Voor mij is de drempel nog steeds hoog. Maar kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn voor wie dit een geweldige uitkomst is. Voor mij is de stap te groot. En komen er waarschijnlijk teveel mensen
Persoonlijk denk ik dat bij deze meet de focus meer op gezelligheid ligt dan op een ontmoetingsplek bieden voor mensen die eenzaam zijn. Het is altijd heel gezellig op meets.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik durf te komen![]()
Ik vind het gewoon echt een superidee. Mensen die eenzaam zijn of toe zijn aan nieuwe gezichten kunnen zo op een makkelijkere manier elkaar ontmoeten. Maakt de drempel iets lager
Juist als er veel mensen zijn voel ik me op mijn gemak. Je kunt je dan verstoppen in de druktequote:Voor mij is de drempel nog steeds hoog. Maar kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn voor wie dit een geweldige uitkomst is. Voor mij is de stap te groot. En komen er waarschijnlijk teveel mensen
Met 50% sociaal gestoorde Fok!kers?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben 24, hoor ik dan bij de jongste mensen?
En ik kom niet met de reden dat ik eenzaam ben, ik kom gewoon voor de gezelligheid
Dacht ik ook met deze tijd, want dan kan iedereen drinken..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
Ik dacht dat de focus op alcohol zou liggen.
Yeap want vlak voor de meet word ik 25quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben 24, hoor ik dan bij de jongste mensen?
En ik kom niet met de reden dat ik eenzaam ben, ik kom gewoon voor de gezelligheid
Ja, ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Nee op Fok! zitten geen vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Correct.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Witbaard het volgende:
Maarrr, wat zijn de plannen dan?
Vondelpark:
-> Jeugd gaat voetballen/spelen
-> Ouderen houden toezicht en drinken bourbon/jenever
Terrasje pakken:
-> Één grote tafel(?), gewoon allemaal drinken.
Sorry, maar wordt mogelijk mijn eerste meet, ben benieuwd hoe het in z'n werk gaat.
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?quote:
Ook dit is juist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
Ik dacht dat de focus op alcohol zou liggen.
Ik kom met beidequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |