abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100918003
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef danic het volgende:
Nou, ben met DJMO aan het puzzelen geweest en helaas gaat het niet lukken, omdat ik mijn privacyinstellingen van facebook niet ga veranderen.
Iedereen die vriendjes met me wil worden, moet maar even een pm sturen! Dan kun je daar het filmpje zien.
Sommigen zijn al vriendjes (Mignonne, MamaPurk, Twentemeisje en nog een paar) dus als je wilt weten of het de moeite waard is, moet je bij hun zijn haha.
Het filmpje is hylarisch!!!! Vooral de mama ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:07:08 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100918144
quote:
12s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef DJMO het volgende:
oh en omdat hij zó tof aan het lachen was vanavond:
[ afbeelding ]c
Aaah wat een blij ei!

Ons ventje kan al heel boos kijken:

En gelukkig ook heel blij!

:D
pi_100918156
BJ wat is jullie Liene een onwijs mooi meisje!! O+

En leuke foto van Geert DJMO, jammer dat het geen filmpje is ;)

Aventura, hij is leuk!! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 23:11:09 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100918363
Hij lijkt eerder verbaasd te kijken dan boos Aventura! Wat een heerlijk joch om te zien O+

MP: Ik had het wel willen filmen, maar hij maakte er amper geluid bij. En dan had ik hem ook nog eens met één hand vast (hij zat op m'n schoot zonder verdere ondersteuning, dus vond het al eng zat om een foto te nemen :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:24:49 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100919045
We waren vandaag trouwens met hem voor 't eerst naar het cb! Hij is 57,6 cm lang en hij weegt 4660 gram. Het bezoekje duurde niet erg lang, de enige bijzonderheid was dat z'n naveltje even is aangestipt met een of ander goedje om een stukje wild vlees weg te krijgen. Het wondje was ook nog steeds een beetje open. Het ging verder best goed, ik was een beetje gespannen van te voren. Toch een hele onderneming vond ik!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 23:27:13 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100919158
waarom gespannen aventura? hij ziet er prima uit toch ?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 18 augustus 2011 @ 23:30:48 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100919324
Niet gespannen vanwege mogelijk slecht nieuws, maar gewoon vanwege het ernaartoe rijden, in de maxicosi, hem uit-en aankleden, of-ie dan zou gaan huilen of honger zou krijgen...'t was de eerste keer van huis (de appie niet meegeteld).Gewoon een beetje mutsig van me.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 23:35:44 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100919539
oooh zo :P Ja, dat herinner ik me ook nog wel idd, raar gevoel is dat eigenlijk en over een paar maanden draai je echt je hand er niet meer voor om; dan ga je gewoon door met aankleden als hij tegensputtert, en legt 'm aan als je klaar bent met aankleden. binnen tien minuten sta je met een tevreden baby buiten, ipv dat je een half uur bezig bent om een ontroostbare baby te troosten en vervolgens met een half aangeklede baby in de auto zit in de hoop dattie in slaap valt. ;)

donderdag 18 augustus 2011 @ 23:37:37 #159
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100919623
Is niet mutsig, Aventura, maar doodnormaal als moeder zijnde.

Eline heeft een hele tijd (tot een maand of 3) in haar wiegje op onze kamer geslapen. Daarna ging ze naar haar eigen kamertje omdat ze 's avonds tussen 7/8 in slaap viel. Mevrouw heeft het ook graag donker en werd wakker als we de slaapkamer ingingen om om te kleden ofzo.
Maar 's nachts vanaf een uur of 4/5 als ze zich meldt voor de voeding, slaapt ze bij mij. Ik heb zelfs een ikea-bedhekje aan mijn kant van het bed geïnstalleerd zodat ze er niet uit kan rollen.
Bram heeft ook heel lang bij ons in bed geslapen, niet als baby, maar als dreumes. Sinds een maand of 2 slaapt hij nu overwegend weer in zijn eigen bed, maar ik mis hem wel vaak 's nachts. Voor mij voelt het natuurlijk om het zo te doen, de deuren van de slaapkamers staan ook open en Bram komt vaak tegen 6 uur bij ons, kruipt tussen ons in en dan worden we een paar uur later met z'n 4-en in bed wakker. Vooral in het weekend vind ik het dan erg gezellig.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:38:44 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100919670
Ja dat dus :P Ik wilde hem in de auto nog voeden zelfs :') Maar ik bedacht me dat ik dan nog 2 euro in de meter moest gooien waardoor het nog langer zou duren voordat de tiet in beeld kwam, dus we zijn maar snel naar huis gereden, waarna mannetje aan kon vallen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 23:41:31 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100919834
Och, ik voed meestal tijdens het wachten op de arts/cb-assistente even, en meteen na de prikjes. Dat laatste is echt als troost, het eerste als voeden op mijn verzoek. Dan weet ik dat ik na het cb rustig boodschappen kan doen, en niet in het gangpad van de supermarkt hoef te voeden :+

vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:12:39 #162
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100921296
BJ, wat is ze mooi, jullie dochter O+

Ik ben me inmiddels een beetje aan het inlezen in dit topic, maar ik kan me nog zoooo moeilijk voorstellen dat ik binnen een paar weken ook in dit topic hoor, met een eigen baby :o
Oude (on)bekende.
pi_100921491
BJ, wat is ze mooi!! Je bent nu gewoon mama van 2 meisjes.. O+O+

Sofie krijgt een tweede tandje. Ik zag het zomaar ineens zitten.
*poef* nu is het weg
pi_100926770
Welkom BJ met Liene! En ook de andere nieuwe ouder, van harte welkom!
pi_100926775
Dottir heeft de eerste 3 maanden in een cosleeper geslapen. Dat vond ik heerlijk, veilig voor haar omdat ze ons altijd kon horen en handig voor ons ivm de nachtvoedingen.
Toen ze naar haar eigen kamer ging, vond ik het ook heerlijk. Ik slaap stukken beter zonder haar geluidjes. Nu we de babyfoon hebben uitgezet slaap ik nog beter, we horen haar alleen als ze echt vrolijk of ontevreden is.

Zij is mijn dochter en ik ben haar moeder, maar ik zou gek worden als ze continu bij me was. Ik mis haar erg graag. Waar zij dan is maakt me niet uit, bij haar andere mama is ze blij, op het kdv is ze blij, bij iedereen die totnogtoe heeft mogen oppassen is ze blij. En ik ben ook blij. Blij dat ik even Mefke ;) Vanyel ben, even zonder baby die leidend is voor wat ik doe, even praten op niveau. Dat schiet er als ze erbij is nog wel eens bij in, als ze bij iemand op schoot zit oid blijf ik maar naar haar kijken ipv naar mijn gesprekspartner.

Ik ben moeder, zeker. Ik ben ook dochter, partner, zus, vriendin, collega etc. Niet minder moeder omdat ik die andere dingen ben, maar ook niet minder de rest omdat ik moeder ben. Wel soms anders (beide richtingen op), maar dat doet er voor mij niks aan af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100926859
Mefke en Vanyel, jullie hebben dat mooi beschreven!

Hier een lief klein meisje dat vannacht zomaar 3x om onverklaarbare rede wakker werd! Pffff ben nu wel moe, was ent weer gewent aan elke nacht lekker doorslapen (sinds mijn peuter ook weer goed slaapt ;)). Maar goed er zal wat dwars hebben gezeten ofzo.. Nu heeft ze net lekker der buikje rond gegeten en ligt ze weer te slapen :)
pi_100927188
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Het filmpje is hylarisch!!!! Vooral de mama ;)
Echt hè? Pfff ik kwam niet meer bij. Moet sowieso altijd lachen om lachende baby's, maar als het dan je eigen exemplaar is.......
Ik pieste bijna in mijn broek. Ze had het nog nooit gedaan, dus wist niet wat er gebeurde...

Aventura, wat een heerlijk mannetje hebben jullie gebakken O+
pi_100927492
Er gaan zeker meer broekpies momenten komen hoor Danic, wacht maar af ;)
pi_100928320
ik lees alweer wat vrolijke verhalen hier.
Evan is ook steeds meer aan het lachen en ook meer aan het slapen.
Z'n maagtabletjes blijken te helpen. Wanneer hij spuugt heeft hij geen last meer van z'n slokdarm, dat scheelt. Vandaag voor het eerst 5 uur naar de opvang. Ik hoop dat ie ze een beetje met rust laat daar :P. In het ziekenhuis was hij alle zusters namelijk aan het entertainen toen hij in de box lag :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:50:08 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100934842
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
Helluw ;)

Ik kom me hier ook maar eens melden; zoals jullie in Z&G hebben kunnen lezen hebben wij er gister weer een dochter bij gekregen. Ze heet Liene en was bij geboorte 3460 gram.
We hebben weer een enorm snelle bevalling achter de rug; vliezen gebroken om 23:56 en om 0:51 was onze dochter al geboren... 55 minuutjes dus.
Ben ook nog wel een beetje onder de indruk van het hele heftige snelle bevallen, maar voel me verder lichamelijk helemaal goed.
Alleen nog erg moe; maar dat was ik de hele zwangerschap al; dus dat zal wel even duren voordat dat wat bijtrekt.

Liene doet het verder goed! ze drinkt boven verwachting aan de borst; gister 12 voedingen!! en ik krijg al volle borsten, dus een hele andere start dan bij Evie. Heel fijn!
Helaas al wel wat darmkrampjes en gister tussen 22 en 3 uur snachts alleen maar aan de borst/ bij mama gelegen.
Evie moet nog een beetje wennen aan de hele situatie, maar dat komt vast ook helemaal goed!

nog even wat plaatjes:
[ afbeelding ]
ongeveer 2 uurtjes na de bevalling; de eerste ontmoeting met Evie.
het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trotse mama:
[ afbeelding ]

Bijlezen en reageren enzo, dat lukt nog ff niet hoor; door de vele voedingen, maar zodra ik alles een beetje op regel heb probeer ik mezelf hier eens even in te lezen :)
Dag Liene, mooi meisje met de mooie naam O+
Precies even zwaar als Isa bij de geboorte :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_100936947
Bj, wat een mooi meisje (meiden) heb je O+

En sorry heb weer niet alles gelezen hier, had een poging gedaan gister maar had zon hoofdpijn dus dacht komt later wel en nu dacht ik, ff lezen, en heb ik moeite mn ogen open te houden :Z
Met mijn meisje gaat het goed, ze is de nacht weer goed doorgekomen, wel een bloedtransfusie gehad omdat dr bloedwaardes laag zijn, ze kan zelf adem halen met instant flow, (kapje dat een beetje lucht en druk in dr longetjes blaast). en nog de licht therapie.
Maar ze doet het wel goed, dus ben super trots op mijn meisje.
Die op dit moment sterker lijkt te zijn dan ik zelf :{ Ben zo moe, totaal geen energie.
Het voelt ook zo vreemd, dat mn meisje(s) niet meer in mn buik zit, maar ze in het ziekenhuis ligt en we niet samen zijn.

Iemand had het over een speciaal topic er voor, maar als ik daar ga posten, moet ik nog meer topics volgen dat hou ik niet allemaal bij nu dus hou t wel bij dit topic

:W

[ Bericht 4% gewijzigd door miss-jones25 op 19-08-2011 13:57:03 ]
pi_100937230
MJ fijn om iets van je te lezen. het is ook een hele vermoeiende en intensieve periode. l.j. doet het heel goed en dat geeft je vast ook wat energie

aventura hij doet het goed
danic ik heb geen fb dus kan het filmpje niet zien
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:55:34 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100937281
Lieve mj : het is niet gezegd dat je daar _moet_ posten, maar het is een ervaringstopic voor moeders/ouders met bijvoorbeeld een te vroeg geboren kindje. Je bent met recht trots op je meidje, dat ze het zo super doet! En ook met recht ben je moe en verdrietig dat jullie niet samen kunt zijn, laat je tranen de vrije loop, dat kan opluchten :*

pi_100937741
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
pi_100938756
MJ fijn te lezen dat je kleine meisje het goed doet!! Minder dat het met jou even niet lekker gaat, maar dan kan toch ook bijna niet anders.. Een zwangerschap en bevalling zijn al een heftige ervaring en bij jullie moet het helemaal rollercoaster heftig zijn :*

FR Wat vervelend dat ze in het ziekenhuis niets voor je kunnen betekenen :*

Cleany hoe heeft je ventje het gedaan op de opvang??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')