Het filmpje is hylarisch!!!! Vooral de mamaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef danic het volgende:
Nou, ben met DJMO aan het puzzelen geweest en helaas gaat het niet lukken, omdat ik mijn privacyinstellingen van facebook niet ga veranderen.
Iedereen die vriendjes met me wil worden, moet maar even een pm sturen! Dan kun je daar het filmpje zien.
Sommigen zijn al vriendjes (Mignonne, MamaPurk, Twentemeisje en nog een paar) dus als je wilt weten of het de moeite waard is, moet je bij hun zijn haha.
Aaah wat een blij ei!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef DJMO het volgende:
oh en omdat hij zó tof aan het lachen was vanavond:
[ afbeelding ]c
Echt hè? Pfff ik kwam niet meer bij. Moet sowieso altijd lachen om lachende baby's, maar als het dan je eigen exemplaar is.......quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Het filmpje is hylarisch!!!! Vooral de mama
Dag Liene, mooi meisje met de mooie naamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
Helluw![]()
Ik kom me hier ook maar eens melden; zoals jullie in Z&G hebben kunnen lezen hebben wij er gister weer een dochter bij gekregen. Ze heet Liene en was bij geboorte 3460 gram.
We hebben weer een enorm snelle bevalling achter de rug; vliezen gebroken om 23:56 en om 0:51 was onze dochter al geboren... 55 minuutjes dus.
Ben ook nog wel een beetje onder de indruk van het hele heftige snelle bevallen, maar voel me verder lichamelijk helemaal goed.
Alleen nog erg moe; maar dat was ik de hele zwangerschap al; dus dat zal wel even duren voordat dat wat bijtrekt.
Liene doet het verder goed! ze drinkt boven verwachting aan de borst; gister 12 voedingen!! en ik krijg al volle borsten, dus een hele andere start dan bij Evie. Heel fijn!
Helaas al wel wat darmkrampjes en gister tussen 22 en 3 uur snachts alleen maar aan de borst/ bij mama gelegen.
Evie moet nog een beetje wennen aan de hele situatie, maar dat komt vast ook helemaal goed!
nog even wat plaatjes:
[ afbeelding ]
ongeveer 2 uurtjes na de bevalling; de eerste ontmoeting met Evie.
het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trotse mama:
[ afbeelding ]
Bijlezen en reageren enzo, dat lukt nog ff niet hoor; door de vele voedingen, maar zodra ik alles een beetje op regel heb probeer ik mezelf hier eens even in te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |