haha, hier een grote in een moeder-fase.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck is zijn meegaande fase. Hij zegt de hele dag jajajajajajajaja
Leuke naamquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:27 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat je meisje het goed doet BJ
MJ wat ontzettend fijn dat je haar zelf al kon verzorgen. Krijgt ze ook nog een sonde of is ze daar te klein voor?
Er werd laatst om een foto van ean gevraagd die van voren is genomen.
Alleen met de ogen dicht helaas
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar wat is dat voor een reactie??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef DJMO het volgende:
Ik blijf erbij dat je het beste naar de fysio kunt gaan, maar als je dat persé niet wil moet je het zelf maar weten.
a) ze komt om advies vragen, ze krijgt van 2 mensen direct het advies om naar een kinderfysio te gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef Spewey het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat is dat voor een reactie??
Juist omdat het nu nog niet heel ernstig is, kun je de ellende van bv een helmpje nog voor zijn! Geloof me, je wíl niet wachten tot het wél ernstig is, want dan is er niets meer aan de afplatting te doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef Zana het volgende:
mijn bedoeling was niet om iemand voor het hoofd te stoten of iets te bagatelliseren,
ik heb alleen geen ervaring met andere kinderen/ het consultatiebureau/ het Nederlandse systeem en zou dingen gewoon anders kunnen interpreteren als iemand anders
de voorkeurshouding kwam op het consultatiebureau ter sprake en ik kreeg ook tips, maar ze zeiden niet tegen mij "maak nu direct een afspraak bij de fysiotherapeut" en dat zou ik toch verwachten als het echt heel ernstig is
Bijna 14 wkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo FR wat een schatje!! hoe oud is ze inmiddels? en het gaat goed met dr he? Dat kan ik zo wel zien! wat super joh!
en geheel wat anders; maar dat heb ik natuurlijk gemist; jouw misselijkheid; was die uiteindelijk vrij snel over na de geboorte van je mooie meid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |