quote:
a) ze komt om advies vragen, ze krijgt van 2 mensen direct het advies om naar een kinderfysio te gaan.
b) ze draagt een aantal zaken aan waaruit al blijkt dat de afplatting een bezoek aan diezelfde kinderfysio rechtvaardigt.
c) ze krabbelt terug en bagatelliseert ineens de opmerkingen van het consultatiebureau.
d) ik doe mijn best om haar in te laten zien dat een bezoek aan de kinderfysio op z'n plaats is bij een voorkeurshouding, maar dat lijkt niet door te dringen.
e) als mensen dan eigenwijs reageren en m'n posts afdoen zoals Zana doet, of lijkt te doen, dan heb ik al snel zoiets van: zoek het maar uit. Ik wil best vertellen dat Jan ook een voorkeurshouding had, weliswaar geen helmpje behoefde omdat ik er redelijk op tijd bij was, maar dat hij ruim twee jaar na dato wel gediagnosticeerd is met KIDD (hij heeft als baby KISS gehad, en dat is door de toenmalige Fysio niet onderkend en dus onbehandeld gebleven).
Prima, als ze niet naar ervaringverhalen van moeders hier wil luisteren, terwijl ze wél om raad vraagt, tsja. dan kun je een botte reactie verwachten. Ik vind overigens nog dat ik redelijk netjes ben gebleven door zelfs wat tips te geven die ik moest doen bij mijn beide zoons om de voorkeurshouding tegen te gaan.