1 seconde daarna kwam er dan eindelijk een nieuwe aanbieding en het was :quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de volgende een geurtje is eet ik 3 spaanse pepers
Ja echt bijzonder hij ging peper pijpen. xDquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef computerprobleem het volgende:
Was het nog bijzonder of zo want ik heb een box. Van iBood wel te verstaan.
Er viel niet echt wat te filmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef TwenteFC het volgende:
Maar eh, inderdaad staat het filmpje ergens?
zak-over-hoofd-moment ofzo, hier krijgt yvonne natuurlijk wel hele vreemde ideeën bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat anders noemen dan?
Misschien wel hele spannendequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
zak-over-hoofd-moment ofzo, hier krijgt yvonne natuurlijk wel hele vreemde ideeën bij.
Supersad, als je het mij vraagt.quote:
Poedersuiker snuiven maakt je geen 17 hoorquote:
Ik was dat nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:00 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Poedersuiker snuiven maakt je geen 17 hoor
moet ik een glaasje water brengen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoe het nu gaat
quote:
Dat heb ik gezien! En je hield een bord op euhm, geef plastic_zak eenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt m'n zak-moment gemist(komt wel door TS trouwens, omdat hij eerder begon) (kijk maar in de ABO-startpost, staat 'ie al in
)
Eerder een emmer, ik denk dat ik straks alles onderkotsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:01 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
moet ik een glaasje water brengen?
Je kunt nog tikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoe het nu gaat
Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me pijnlijker, beter eet je ff wat zodat het er aan de goeie kant uit gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eerder een emmer, ik denk dat ik straks alles onderkots
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
door het maffiagespel het moment helemaal gemist.
Is het leuk genoeg om terug te lezen?
Niet dan?quote:
Daar stond op: "IK GEEF TS EEN 0" met schuin ernaast "pauperquote:[..]
Dat heb ik gezien! En je hield een bord op euhm, geef plastic_zak een
iets.
Zag er uit als een London underground sign
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
kutfilmpje is mislukt
heeft iemand anders het opgenomen ??
Hmmm, niet echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
door het maffiagespel het moment helemaal gemist.
Is het leuk genoeg om terug te lezen?
Nee, m'n PC kon de 5 uur film niet aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
kutfilmpje is mislukt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
kutfilmpje is mislukt
quote:Sorry, you've been banned from this room.
Dat wordt overdoenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
kutfilmpje is mislukt
Tuurlijk wel!quote:
Dat was nu ook al gebeurdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Maken we er promotie voor op de FP
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Maken we er promotie voor op de FP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemde me beaver, omdat mijn haar baas isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef kwaliteit. het volgende:
Hopelijk gaat niet iedereen hem op het forum nu Peper Pijper noemen.
Ja had vanaf het begin af aan al snel moeten eten, niet van die kleine hapjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik het snel at voelde het echt alsof mijn keel werd dichtgeknepen
Volgens mij hadden ze het over weaverquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze noemde me beaver, omdat mijn haar baas is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |