Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel sprak onlangs van "enige ruimte" die ze vd KNVB krijgen.
Vi meldt het ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:51 schreef Merkie het volgende:
Er is geen tweestrijd. De enige die dat beweert is LN, maar die hebben het belang van Feyenoord ergens onderaan staan.
VI meldt dat ze aan het vergaderen zijn over het bod van ¤4 miljoen. LN meldt dat er slaande ruzie is.quote:
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.quote:
Enige ruimte om wat te doen was toch juist de uitkomst van het verzoek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Je vergeet:quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Laten we het beklinken Joop, neem jij de golfclubs mee?
IDD. Hij was een Ferrader en moest opzouten, zelfs voor 2M. Godzijdank bepalen dit soort mensen niet het beleid bij Feijenoord en bekritiseren zij slechts.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Leo had ook gewoon namens Fer het contract getekend bij Twente zonder de zaakwaarnemer of Fer op de hoogte te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer dat aapie geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Dan is elke discussie of vergadering een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.quote:
Naab.quote:
Jij heb het idd geroepen, al was je niet de enige. Gaan jullie allemaal maar ff daar in het hoekje zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Nah jij vond wel dat 2,5 prima was en dat Martin dat maar moest accepteren anders liep hij gratis weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |