Ja het is niet de "nette" weg, maargoed als je je geld wil terug krijgen dan lijkt mij dit de enige optie.quote:
Je bent een asociale hufter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef kree het volgende:
Ja het is niet de "nette" weg, maargoed als je je geld wil terug krijgen dan lijkt mij dit de enige optie.
En ja, zeg nou zelf, als je al zolang premie betaald, dan mag je er ook wel eens wat voor terug krijgen.
Maar dit is aan de TS zelf om te besluiten.
Want????quote:
Misschien omdat aanzetten tot fraude net zo erg is.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
Want????
Ik zeg toch niet dat ik dat doe..
Het is een optie voor de TS..
Hij moet zelf maar besluiten wat ie ermee doet.
Leugentje om eigen bestwil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien omdat aanzetten tot fraude net zo erg is.....
TS en zijn pa kunnen zichzelf nog zo handig vinden, maar dat betekent niet dat Karwei dat ook zal geloven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Klinkt als een gevalletje ondeugdelijk product. Maar als je het zeker wil weten: rechtswinkel
Van die 3 euro in de maand ofzo, die een AVP kost? Met als gevolg dat de premies stijgen, aangezien de fraudegevallen door de eerlijke mensen betaald worden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef kree het volgende:
Leugentje om eigen bestwil.
Ja, ik ga het niet goedpraten want het is niet netjes, dat weet ik ook.
Maar je mag ook wel eens wat terug krijgen van al je verzekeringsgeld....
af en toe ben jij dat ook.. alleen hou je dat vast en zeker voor jezelfquote:
quote:
Dat doe je wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef kree het volgende:
En ja, zeg nou zelf, als je al zolang premie betaald, dan mag je er ook wel eens wat voor terug krijgen.
neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En TS: blijkbaar nog niet de moeite genomen om eens naar de Karwei te gaan?
Als je er geen berstand van hebt dan kun je beter niet reageren dan wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef Onnoman het volgende:
Maar ik vraag het mij toch af hoor.. als je dit keihard wilt spelen.. en je laat er een rechtzak van komen, hoe zal de rechter dan oordelen![]()
Ik vergelijk het een beetje in de situatie wanneer iemand je op zijn bek slaat, en je doet vervolgens aangifte! Bewijs heb je niet, omdat niemand er bij was. En toch geeft de rechter je gelijk, omdat je een brave burger bent, en nooit eerder in aanraking bent geweest met jusitie.
Wie zegt bijvoorbeeld dat karwei niet met voorbedachte rade bij levering een klein barstje in de ruit heeft geplaatst, met als doel er een nieuwe deur uit te trekken? 400x2 = 800 euro dus tel uit je winst!
Het is toch zijn topic?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Als je er geen berstand van hebt dan kun je beter niet reageren dan wel.
Dat jullie het wel eens aan jezelf te wijten zouden kunnen hebben wil je echt niet geloven hè?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef Onnoman het volgende:
Maar ik vraag het mij toch af hoor.. als je dit keihard wilt spelen.. en je laat er een rechtzak van komen, hoe zal de rechter dan oordelen![]()
Ik vergelijk het een beetje in de situatie wanneer iemand je op zijn bek slaat, en je doet vervolgens aangifte! Bewijs heb je niet, omdat niemand er bij was. En toch geeft de rechter je gelijk, omdat je een brave burger bent, en nooit eerder in aanraking bent geweest met jusitie.
Wie zegt bijvoorbeeld dat karwei niet met voorbedachte rade bij levering een klein barstje in de ruit heeft geplaatst, met als doel er een nieuwe deur uit te trekken? 400x2 = 800 euro dus tel uit je winst!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |