wijfquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook honger, maar ik mag niet meer eten vandaag.
Boeiend, gewoon eten, die pens raak je toch niet kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
doe normaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef strontboer het volgende:
pizzabroodje zeg ik je toch! bohbohboh![]()
![]()
omfg, ik ga ook solliciteren bij de AHquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal.
ik heb vanmorgen frikandelbroodjes op jeetje![]()
dan moet je ervoor betalen hoor, niks korting en alles helaasquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
omfg, ik ga ook solliciteren bij de AH![]()
![]()
Stelletje aasgierenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je ervoor betalen hoor, niks korting en alles helaas
En dan nog klagen over je pens ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
gewoon stiekem stukjes snijden op de afdeling zelf en ongemerkt stukje voor stukje eten.
doe ik soms.
jamaar die raak ik toch niet meer kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan nog klagen over je pens ook.
sukkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
jamaar die raak ik toch niet meer kwijt
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon eten, die pens raak je toch niet kwijt.
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.quote:
Halfvolle melk bohbohquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan zo'n halfvolle melk achteraf drinken, jeetje
1?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.Uiteraard met stukjes noot.
gast, spuug uit nu en neem iets andersquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.Uiteraard met stukjes noot.
Mensen die het woord 'bammetje' bezigen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
inderdaad, en wat dacht je van karnemelkquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Halfvolle melk bohboh![]()
Volle melk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |