Dat is een normale werkweek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik 38 uur p/w moest werken, ging ik bijna dood
Ja maar jij werkt bij de appie toch? Daar word je non-stop lastig gevallen door kutklanten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik 38 uur p/w moest werken, ging ik bijna dood
ja, sowieso.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt bij de appie toch? Daar word je non-stop lastig gevallen door kutklanten.
dankjewel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat je trots bent op je daad, GlowMouse, je hebt de wereld weer een stuk beter gemaakt door hard op te treden tegen zulke godsgruwelijk misdadige overtredingen. Ik hoop dat je hier mee door blijft gaan, net zolang tot FOK! een paradijs op aarde wordt.
Ik hoop dat je nu weer lekker kunt slapen. Moet toch een heerlijk, euforisch, onoverwinnelijk gevoel geven, zo'n goede daad doen voor de maatschappij.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu weer lekker kunt slapen. Moet toch een heerlijk, euforisch, onoverwinnelijk gevoel geven, zo'n goede daad doen voor de maatschappij.
wijfquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook honger, maar ik mag niet meer eten vandaag.
Boeiend, gewoon eten, die pens raak je toch niet kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
doe normaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef strontboer het volgende:
pizzabroodje zeg ik je toch! bohbohboh![]()
![]()
omfg, ik ga ook solliciteren bij de AHquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal.
ik heb vanmorgen frikandelbroodjes op jeetje![]()
dan moet je ervoor betalen hoor, niks korting en alles helaasquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
omfg, ik ga ook solliciteren bij de AH![]()
![]()
Stelletje aasgierenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je ervoor betalen hoor, niks korting en alles helaas
En dan nog klagen over je pens ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
gewoon stiekem stukjes snijden op de afdeling zelf en ongemerkt stukje voor stukje eten.
doe ik soms.
jamaar die raak ik toch niet meer kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan nog klagen over je pens ook.
sukkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
jamaar die raak ik toch niet meer kwijt
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon eten, die pens raak je toch niet kwijt.
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.quote:
Halfvolle melk bohbohquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan zo'n halfvolle melk achteraf drinken, jeetje
1?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.Uiteraard met stukjes noot.
gast, spuug uit nu en neem iets andersquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nadat ik mijn post had gemaakt ben ik naar beneden gegaan om een bammetje met pindakaas te smeren.Uiteraard met stukjes noot.
Mensen die het woord 'bammetje' bezigen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
inderdaad, en wat dacht je van karnemelkquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Halfvolle melk bohboh![]()
Volle melk![]()
hjb poepjongquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
mensen voor sukkel uitmaken terwijl je het zelf bent__ ----_-[-_------_-------------------_____-------
Karnemelk vind ik ook wel lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
inderdaad, en wat dacht je van karnemelkgodver, ik krijg al kotsneigingen als ik eraan denk
karnemelk lekker vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Karnemelk vind ik ook wel lekker![]()
Maar halfvolle melk overtreft alles
Wat voor melkquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
's Nachts bij Mark een boterham met pasta en een beker melk. Genot.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
's Nachts bij Mark een boterham met pasta en een beker melk. Genot.
waar heb je het overquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
boh ice tea met chocolade in bed met heroes![]()
jordy
Whihi ja ik heb soms rare trekjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
karnemelk lekker vindenwat mankeert je
niet zo onwetend doen gekkiequote:
ik merk hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whihi ja ik heb soms rare trekjes
Mark, Sander, Ruben en Jordy kunnen vast wel wachten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet al met zoveel mensen trouwen
Nee, Mark en Sander kwamen sowieso eerst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mark, Sander, Ruben en Jordy kunnen vast wel wachten.
Ik eerst.
tegelijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Mark en Sander kwamen sowieso eerst.
Hoezo niet naar Terschelling?quote:
tvtasquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo niet naar Terschelling?
Ja maar ja maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ik! dat is dan bij deze afgesproken
IK KAN JULLIE NIET ALLEMAAL TEVREDEN HOUDENquote:
Doe geen moeite. Ze blijft sowieso bij Markquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
GEEN GEMAAR WAT IS DEZEN RUBEN EN JORDY WACHTEN MAAR
nog nooit van een minnaar hebben gehoord hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Ze blijft sowieso bij Mark
Met de lul van Mark heeft ze het al zwaar genoegquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog nooit van een minnaar hebben gehoord hebben
Doei kut.quote:
fappenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Pas de rechterhand-regel toe.
Of de linkerhand-regel natuurlijk, net wat je fijner vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |