WoeWoe!quote:
meisquote:
Drugs dealer John Elthon! je kent hem niet !quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een raadsel voor me
Trustenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook weer vroeg opdus ik ga ook richting mijn bedje
Succes Valhallen![]()
![]()
fijne avond allen
Je bent een minderjarige heldinquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WoeWoe!
Kijk ValHallen, deze luisteraar heb ik naar hier gehosseld
Ik skopje uit je bed! WAAAAR BLIJFT DIE GOAAAAAAAAA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Let jij even op ze carool, dan kan ik gaan slapen!!1
Is een vage kennis van mequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Drugs dealer John Elthon! je kent hem niet !
Symphonic/Morpheus2002/Myraela/smegmanus/Tha_Erik, allemaal nét weg als je ze nodig hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar de titel moet eigenlijk wel aangepast worden, ik mis een A.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent een minderjarige heldin
Goed onthouden ben slecht met namen , zijndat de grootste bagger users?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Symphonic/Morpheus2002/Myraela/smegmanus/Tha_Erik, allemaal nét weg als je ze nodig hebt.
Jij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen jullie vannacht nog slapen![]()
Ja ik ga met je meequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef _Fanta het volgende:
ff pic gemaakt van mn baardjeEng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen jullie vannacht nog slapenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ow is goed hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ff pic gemaakt van mn baardjeFantaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen jullie vannacht nog slapen![]()
![]()
Wat een sexy baardje
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ff pic gemaakt van mn baardjeMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen jullie vannacht nog slapen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Trusten meisquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga met je mee
Ik ben nog steeds niet helemaal beter, dus ik ga slapen
Welterusten allemaal
ff pic gemaakt van mn baardjeJe lijkt Brainpower wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen jullie vannacht nog slapen
Beter onethisch dan oneetbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |