1 seconde daarna kwam er dan eindelijk een nieuwe aanbieding en het was :quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de volgende een geurtje is eet ik 3 spaanse pepers
Lekker soppen dus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat TS een lekker ding is. Dubbel plezier dus!
Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Veel succes PH-KCD, sympathiek dat jij ook 3 spaanse pepers gaat eten!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Veel succes PH-KCD, sympathiek dat jij ook 3 spaanse pepers gaat eten!
Ga dan meteen voor Trinidad Scorpion Butch T'squote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef Axia het volgende:
Had dan Adjuma's gekocht. Die zijn nog heter dan Madame Jeannette. En in Amsterdam bij de AH te vinden.
Was nog geen reeks volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Waarom kwam deze niet automagisch in myat btw?
Hmmm..over een paar jaar wil ik naar Trinidad gaan, dan ga ik het uitproberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ga dan meteen voor Trinidad Scorpion Butch T's
Ze komen uit Australië lieverd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Hmmm..over een paar jaar wil ik naar Trinidad gaan, dan ga ik het uitproberen.
Er bij gezetquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Frontpage bericht:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Maar ik heb Bhut Jolokia planten(die is dit jaar nog in het Guiness boek wereldrecordhouder) en die wil ik je wel sturen straks als ze rijpenquote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Er bij gezet
Is er al een linkje naar de stream? Ik ben niet de hele avond aanwezig om die er in te zetten.
Gewoon een kwestie van de pijn accepteren, en gewoon in je gevoel nog erger laten voelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ik heb Bhut Jolokia planten(die is dit jaar nog in het Guiness boek wereldrecordhouder) en die wil ik je wel sturen straks als ze rijpenWel voor de webcam eten dan.
Hahaha...ik weet niet of ik dat aankan. Ik kan best veel hebben (Surinaamse he...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ik heb Bhut Jolokia planten(die is dit jaar nog in het Guiness boek wereldrecordhouder) en die wil ik je wel sturen straks als ze rijpenWel voor de webcam eten dan.
In Suriname gebruiken ze vooral de Madam Jeanet, ongeveer 100,000 SHU terwijl de Bhut zo rond de 1.5 miljoen zitquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha...ik weet niet of ik dat aankan. Ik kan best veel hebben (Surinaamse he...) maar die heb ik nooit gegeten.
Wordt door verschillende mensen geregeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef pl4kkie het volgende:
Neemt iemand het filmpje op? Ik kan helaas niet kijken
Mersie boekoe!quote:
Inclusief TS geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:29 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Wordt door verschillende mensen geregeld
Hoe oud is hij, 7?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Zolder het volgende:
gebeurt het in die tinychat? Want nu zitten we alleen naar spaghettivreter te kijken
Awesome!. Dit epic moment wil door niemand gemist wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:29 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Wordt door verschillende mensen geregeld
mwaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Awesome!. Dit epic moment wil door niemand gemist worden
Hij doet het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Awesome!. Dit epic moment wil door niemand gemist worden
Was dat eigenlijk opgenomen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
mwa
fiets onder een auto was pas baas![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |