abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102117893
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, een van die drie topics ook gesloten, die andere 2 zijn mwah. Dat wordt ook wel in de gaten gehouden en als dat gescheld/gebash wordt gaan ze ook gewoon dicht.
Het gaat me ook vooral om hoe interessant de topics zijn. Dat het einde van game x kut was, dat kan toch ook in DIG of GAM of weet ik veel waar? Het gros van de mensen boeit dat niets.

Lezen dat de TS vannacht zo zat was dat ie tegen een politie-agent aan stond te zeiken of wakker werd naast 2 meiden die hij nog nooit gezien had, dát is leuk om te lezen. Die zijn er te weinig.
-
  Forum Admin zondag 18 september 2011 @ 21:59:16 #227
35723 crew  GGMM
pi_102118480
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het gaat me ook vooral om hoe interessant de topics zijn. Dat het einde van game x kut was, dat kan toch ook in DIG of GAM of weet ik veel waar? Het gros van de mensen boeit dat niets.

Lezen dat de TS vannacht zo zat was dat ie tegen een politie-agent aan stond te zeiken of wakker werd naast 2 meiden die hij nog nooit gezien had, dát is leuk om te lezen. Die zijn er te weinig.
Eens, maar niet iedereen zal dat vinden. Er zullen zat mensen zijn die het wel interessant vinden om over de internetprovider oid te discussiëren, op basis daarvan zal een topic niet snel gesloten worden.. Maar one-liners als "Het einde van die game was kut" is idd sowieso niks.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_102119468
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens, maar niet iedereen zal dat vinden. Er zullen zat mensen zijn die het wel interessant vinden om over de internetprovider oid te discussiëren, op basis daarvan zal een topic niet snel gesloten worden..
Maar daarvoor zijn toch andere forums?
quote:
Maar one-liners als "Het einde van die game was kut" is idd sowieso niks.
Mijn punt was dat hier te weinig echt boeiende topics zijn. Het lijkt echt alsof de meeste mensen buiten hun computer echt niets meemaken. En als er een keer een leuk topic is, komen er reacties als "verzonnen topics :') " "pics van het wijf dat je vannacht pakte!!" of "verkapt 'ik was dronken'-topic" en gaat ie dicht. Ik snap dat jullie daar zelf niet alle invloed op hebben, maar wat meer aansturen op leuke topics en de saaie topics (over computers vooral dus) eruit flikkeren zou een beginnetje zijn. Maar dat is mijn mening. ;)
-
pi_102144995
Er word vaak door Opa.Bakkebaard gezegd dat ik op moet houden over autisten e.d. maar laat anderen me dan ook niet constant uitlokken in topics die er niet over gaan: Wereldvreemde docenten
-
  Forum Admin maandag 19 september 2011 @ 17:38:37 #230
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_102145167
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:33 schreef Ritmo het volgende:
Er word vaak door Opa.Bakkebaard gezegd dat ik op moet houden over autisten e.d. maar laat anderen me dan ook niet constant uitlokken in topics die er niet over gaan: Wereldvreemde docenten
Je hebt een naam natuurlijk. En je doet er ook gewoon aan mee.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De meeste doen alsof. ;)
Overigens is FOK! totaal geen goede graadmeter, dit forum is niet representatief voor de gemiddelde jongere. Integendeel zelfs.. :')
Ik begin het weer lichtelijk zat te worden Ritmo. Als het hier allemaal zo klote is dan staat het je vrij om te gaan.
En nee, ik heb geen zin in de ellenlange discussies dat hebben we inmiddels wel genoeg gedaan.
pi_102145291
Ik ben er met de bezem doorheen geweest, maar verder vooral dit natuurlijk:
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik begin het weer lichtelijk zat te worden Ritmo. Als het hier allemaal zo klote is dan staat het je vrij om te gaan.
En nee, ik heb geen zin in de ellenlange discussies dat hebben we inmiddels wel genoeg gedaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102146820
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Je hebt een naam natuurlijk. En je doet er ook gewoon aan mee.

Actie = reactie. Zo simpel is het. Als dergelijke rare reacties wegblijven, dan zal ik er ook niet op reageren.
quote:
Ik zeg alleen dat FOK! absoluut geen graadmeter is voor de gemiddelde 16-30 jarige. Dat lijkt me gewoon een feit. Noem zelfs een voorbeeld, 90 % hier is mannelijk.
-
  Forum Admin maandag 19 september 2011 @ 18:30:32 #233
Heeft een huisje.
pi_102147110
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Actie = reactie.
Dat inderdaad.
pi_102149082
Ok. Het is wordt in dit geval.

Geen dank ^O^
  maandag 19 september 2011 @ 19:19:58 #236
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102149293
Dikke meisjes die anorexia krijgen & in een bb slet veranderen

Wat gebeurt er allemaal met dat topic? Er zijn nu al iets van 40 berichten verwijderd.
Zo erg waren ze toch niet?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102149378
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Dikke meisjes die anorexia krijgen & in een bb slet veranderen

Wat gebeurt er allemaal met dat topic? Er zijn nu al iets van 40 berichten verwijderd.
Zo erg waren ze toch niet?
Jawel. Een en al SC.
Ik typ straat.
pi_102149429
Waarom krijg ik nou weer een note voor die ene post in Ritmo's topic ?
pi_102149480
quote:
8s.gif Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom krijg ik nou weer een note voor die ene post in Ritmo's topic ?
Omdat jij het bent.
Ik typ straat.
pi_102149961
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Omdat jij het bent.
Hater 8.gif8.gif8.gif

Ritmo is gewoon een troll :')

gr gr
pi_102150156
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Hater [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ritmo is gewoon een troll :')

gr gr
Dan reageer je er niet op. Alles en iedereen maar uitmaken voor een autist is wel klaar.
Ik typ straat.
pi_102151974
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dan reageer je er niet op. Alles en iedereen maar uitmaken voor een autist is wel klaar.
Ey, doe eens spelling verbeteren. Ik ben autist en ik erger me er wezenloos aan. Dank :Y)
  Forum Admin maandag 19 september 2011 @ 20:10:05 #243
35723 crew  GGMM
pi_102152173
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ey, doe eens spelling verbeteren. Ik ben autist en ik erger me er wezenloos aan. Dank :Y)
Dit soort feedback hoeft van mij niet zo. Als we spelfouten moeten gaan verbeteren is het einde zoek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_102152650
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ey, sla eens een fatsoenlijke toon aan. Ben je niet helemaal jofel in je hoofd? Ik laat mij toch zeker niet commanderen door zo'n figuur als jou. Kom op zeg.
Ik typ straat.
pi_102152922
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ey, sla eens een fatsoenlijke toon aan. Ben je niet helemaal jofel in je hoofd? Ik laat mij toch zeker niet commanderen door zo'n figuur als jou. Kom op zeg.
Ey, jij wordt hier persoonlijk, ik niet. Kan wel hoor, dan zou ik zeggen, als je je werk had gedaan, was de spelling gister al verholpen, dus hup-hup-hup, eigenwijsje O+ Maar dat zeg ik dus niet, want dan doe ik net als jij en ik wil dit zakelijk houden.

Wil je aub de spelling aanpassen? Dank u _O_
pi_102153124
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ey, jij wordt hier persoonlijk, ik niet. Kan wel hoor, dan zou ik zeggen, als je je werk had gedaan, was de spelling gister al verholpen, dus hup-hup-hup, eigenwijsje O+ Maar dat zeg ik dus niet, want dan doe ik net als jij en ik wil dit zakelijk houden.

Wil je aub de spelling aanpassen? Dank u _O_
Nee, ga ergens anders vervelen.
Ik typ straat.
pi_102153255
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee, ga ergens anders vervelen.
Een spelfout laten zitten omdat je jezelf te goed voelt. Open er een topic over in r&p jong :')
  Forum Admin maandag 19 september 2011 @ 20:32:18 #248
Heeft een huisje.
pi_102153501
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Een spelfout laten zitten omdat je jezelf te goed voelt. Open er een topic over in r&p jong :')
Hoe vaak moet er je nou nog gevraagd worden om op te zouten met je kinderachtige gezever? We blijven niet aan de gang. Zoek een ander tijdverdrijf. Ga voor een Intercity uitrennen ofzo.
pi_102153571
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Hoe vaak moet er je nou nog gevraagd worden om op te zouten met je kinderachtige gezever? We blijven niet aan de gang. Zoek een ander tijdverdrijf. Ga voor een Intercity uitrennen ofzo.
Spring van een flat af ofzo. Het is simpel, pas gewoon die spelfout aan. Klaar. Stelletje egotrippers die klb mods. }:|
  maandag 19 september 2011 @ 20:34:18 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102153622
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Spring van een flat af ofzo. Het is simpel, pas gewoon die spelfout aan. Klaar. Stelletje egotrippers die klb mods. }:|
Nee. En nu lekker koffie voor me maken :*
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')