abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100998326
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dus planten er uit, opsluitband aan de kant, laagje grond afgraven en zand erin en tegelen maar?
Ja graag :@ *O*

En een aantal planten van de ene kant zijn wel leuk dus die mogen dan in dat strookje aan de andere kant want dan heb ik minder open zand voor die katten enzo.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:43:13 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101008303
wat een bemoedigend topique O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101012492
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
wat een bemoedigend topique O+
:D :@
pi_101022739
Hey wel even rustig aan doen he ;) Denk ook om jezelf
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101024438
oké zal ik doen. Heb dat ook al aan vannelle beloofd. Et ik moet wel :P
pi_101240784
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn gordijnen hangen *O*

[ afbeelding ]
En de muur wat je nu ziet dus met die bruine vlekjes daar komt behang op.
Als het goed is kan Loecje mij helpen dus dan doen we dat even in een middagje rustig aan op ons dooie gemakje *O*
ik kom graag nog een keertje langs O+
je huisje is echt mooi geworden. dat moet ik gewoon in het echt komen bezichtigen.
dat ik aan het werk word gezet bij jou ben ik nu wel gewend :P

met de tuin wil ik wel helpen kijken of alles goed gaat :Y
en zorgen voor c_/ met lekkers.

[ Bericht 12% gewijzigd door loecje op 27-08-2011 20:31:45 ]
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:20:49 #32
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101240961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef loecje het volgende:

[..]

ik kom graag nog een keertje langs O+
je huisje is echt mooi geworden. dat moet ik gewoon in het echt komen bezichtigen.
dat ik aan het werk word gezet bij jou ben ik nu wel gewend :P

SPOILER: zijkmodus @ LK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_101255971
PSDB, hé zeg, het is al helemaal een huis en heel gezellig ^O^
Top dat het zo snel gegaan is :Y
Home sweet home, gefeliciteerd *O* :*

SPOILER
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_101255987
Ik wou iets typen wat er op neer kwam dat Ireth volgens mij gelijk heeft maar dat doe ik niet, geen enkele man gaat vrijwillig tussen een (mogelijke) woordenwisseling tussen vrouwen staan. ;)
pi_101256160
Ben jij mal, vrouwen onder elkaar zijn veel liever dan jij denkt, en dan ben ik al een nogal ouder vrouwtje en Loec nog een jong ding dus don't worry, niks aan de hand, vind haar best nog wel lief hoor :Y

edit: waarmee ik bedoel dat Loec wellicht al een stuk wijzer en slimmer is dan ik, en dat is een compliment :* )

[ Bericht 14% gewijzigd door Lottekoekkie op 27-08-2011 16:58:05 ]
pi_101256418
Maar, on-topic, Pam, ben je al gewend in de buurt, al kennis gemaakt met je buren, heb je het naar je zin (vast wel)?
pi_101258629
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar, on-topic, Pam, ben je al gewend in de buurt, al kennis gemaakt met je buren, heb je het naar je zin (vast wel)?
Heb het heel erg naar mijn zin. Maar ik ben zover over mijn grenzen gegaan dat ik van de week naar zware pijnstillers heb moeten grijpen voor het eerst in maanden heb een avond gewoon zitten janken van de pijn. (synth. morfine) En toen ging het wel een beetje.

Buren zijn ook gewoon rustig. Het is ook een heel rustig buurtje. Ik kom alleen nog buiten voor boodschappen enzo maar heb dan ook veel rust nodig. Ik kom er wel weer bovenop denk ik.
pi_101259953
Take your time en wen even rustig. Je bent jezelf even voorbij gelopen en dat heeft tijd nodig.
Maar je zit nu wel prinsessen-heerlijk in je nieuwe, vers-geverfde en aangeklede gezellige sponde. De rest komt wel, alles op zijn tijd :*
pi_101260373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Take your time en wen even rustig. Je bent jezelf even voorbij gelopen en dat heeft tijd nodig.
Maar je zit nu wel prinsessen-heerlijk in je nieuwe, vers-geverfde en aangeklede gezellige sponde. De rest komt wel, alles op zijn tijd :*
Daaarom doe ik ook he-le-maal niks meer!
Alleen nog pizza's in de oven gooien en koken wanneer nodig hahaha :D en boodschapjes wanneer het eten op is :P
pi_101260582
En zo is dat ^O^
(hetgeen me er aan herinnerd de oven aan te zetten, ook pizza hier, maar dan te lui om te koken :+ )
Enjoy!
pi_101260693
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
En zo is dat ^O^
(hetgeen me er aan herinnerd de oven aan te zetten, ook pizza hier, maar dan te lui om te koken :+ )
Enjoy!
eet smakelijk ^O^
pi_101263913
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben jij mal, vrouwen onder elkaar zijn veel liever dan jij denkt, en dan ben ik al een nogal ouder vrouwtje en Loec nog een jong ding dus don't worry, niks aan de hand, vind haar best nog wel lief hoor :Y

edit: waarmee ik bedoel dat Loec wellicht al een stuk wijzer en slimmer is dan ik, en dat is een compliment :* )
vind jou ook wel lief hoor.

[ Bericht 12% gewijzigd door loecje op 27-08-2011 20:31:59 ]
pi_101265155
Leek mij dat dat nogal heel erg duidelijk was maar wellicht toch niet helemaal :@
maar dan de uitleg nog eens voor geval er nog onduidelijkheid mocht zijn : IN ZIJN ALGEMEENHEID en niet specifiek voor Pam. En dus juist positief bedoeld immers geeft Pam feedback en dat is top :Y

[ Bericht 58% gewijzigd door Lottekoekkie op 27-08-2011 21:21:51 ]
pi_101265312

[ Bericht 57% gewijzigd door loecje op 27-08-2011 21:03:16 ]
pi_101266448
Loecje: :* ;)
pi_101266503
Fijn dat je nieuwe huis zo goed bevalt Pam! En nu even tot rust komen en je lijf weer op krachten laten komen, zodat je er optimaal van kunt genieten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101266838
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je nieuwe huis zo goed bevalt Pam! En nu even tot rust komen en je lijf weer op krachten laten komen, zodat je er optimaal van kunt genieten.
Het is zo'n heerlijk knus plekje. Echt mijn huis. Zo voelt het ook. Ik slaap hier trouwens ook heerlijk! rustig en stil 'snachts :D

Het voelt heerlijk hier dus dat bijkomen gaat echt wel goed komen :*

Ohja dat moet ik je nog vertellen Cat22 :D

Het is hier best wel klein en die lampen die ik van jou had had ik dus eigenljk teveel aan.
Toen kwam de vorige bewoner. En die zei: "Oh wauw wat een mooie lamp heb je in de gang staan!" Ik zei toen van ja ik moet nog even kijken hoe en wat want ik heb licht genoeg voor nu.

En zei kwam dus uit mijn huis en zit nu in een groter huis.
Ik zei tegen haar van kan jij hem goed gebruiken?
Ze zit ook in een uitkering en arbeidsongeschikt namelijk.

En ze is er nu helemaal gelukkig mee :)

:@ Ik nam eigenlijk aan dat jij dat ook wel goed zou vinden :@
Ze is er heel erg mee geholpen :D
pi_101266927
Op zich vind ik het een beetje jammer dat jij ze alsnog niet kan gebruiken maar dan heb ik liever dat je er iemand anders blij mee maakt als dat ze (net als mij) staan te verstoffen. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101267512
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Op zich vind ik het een beetje jammer dat jij ze alsnog niet kan gebruiken maar dan heb ik liever dat je er iemand anders blij mee maakt als dat ze (net als mij) staan te verstoffen. :*
Ohjaaa eentje niet :P de andere wel hoor :D haha niet gevreesd O+

En ja ze is helemaal happy :)
pi_101465712
Oke de mega terugslag is gearriveerd. Plan tuin word opgeschoven.
Ik trek het nu echt niet. Heb verhoging ;( en met mijn medicatie kan dat wel eens gewoon koorts zijn.

Nouja kom ik ook wel weer overheen heeft tijd nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')