Het heeft 2,5 week in de vriezer gestaan. Kan dat nog?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
pastasaus ziet er altijd wel triest uit... proef een lepeltje, valt waarschijnlijk heel erg mee en juist lekkerder dan toen het er in ging
Ja hoor kan prima, 4 maanden kan heel makkelijk en zelfs een jaar is niet een probleem (wordt iets wateriger door ijskristallen die structuur iets kapot maken)quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het heeft 2,5 week in de vriezer gestaan. Kan dat nog?
Wij eten eigenlijk nooit opgewarmd eten, elke keer als we het eruit halen, hebben we zoiets van, hmmm.. en gooien het dan weer weg
.
"quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor kan prima, 4 maanden kan heel makkelijk en zelfs een jaar is niet een probleem (wordt iets wateriger door ijskristallen die structuur iets kapot maken)
Jippie!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, ik ben al behoorlijk verkouden en under the weather, dus ik sla ff over. Duvel mag het hebben!
Vooral bij vis vind ik dat zo grappig. De vis in de diepvries is een stuk goedkoper dan de vis uit de koeling, terwijl die laatste ook gewoon bevroren is aangeleverd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
JOh, er gebeurd echt niks!
Alles wat je als vers koopt bij de winkel (vis, vlees) is ook bevroren geweest, veel langer dan een paar week.
Mensen weten dat zo ondertussen toch wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral bij vis vind ik dat zo grappig. De vis in de diepvries is een stuk goedkoper dan de vis uit de koeling, terwijl die laatste ook gewoon bevroren is aangeleverd.
En toch blijf ik de vis bij de visboer vandaan beter vinden smakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral bij vis vind ik dat zo grappig. De vis in de diepvries is een stuk goedkoper dan de vis uit de koeling, terwijl die laatste ook gewoon bevroren is aangeleverd.
Nope:)quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mensen weten dat zo ondertussen toch wel?
Maar daarbij blijf ik gewoon denken dat het wèl vers isquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
En toch blijf ik de vis bij de visboer vandaan beter vinden smaken
Zalm wordt nooit vers verkocht, wel rauw.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daarbij blijf ik gewoon denken dat het wèl vers is
(alhoewel, toen ik er de vorige keer om wilde zalm vroeg kreeg ik als antwoord dat die nog bevroren was)
Vermoeiend maar ziet er goed uit (het werk). De Lambourghini is een wonder van luxe & comfort - je weet wat ik gewend wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
He sigme, hoe was het op het werk?
En heb je de nieuwe nep Lambourghini al?
Dubbele portie geitenkaas?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoor, kan prima. Zou 't wel in een pannetje opwarmen en niet in de magnetron.
Zo, Wolve z'n vliegtuig stijgt zo op naar 't schijnt, ik ga maar even hardlopen en daarna een héérlijke salade van baby leaf spinach, geitenkaas, blauwe bessen, spekjes en geitenkaas voor mezelf maken
Rechts (gezien vanaf binnenkomst), bovenin zit een soort mediteraanse bar. Dat was wel ok op zich. Alleen waren alle broodjes met olijvenbrood gemaakt en dat vond ik niet zo tof. Zit direct naast de mac.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, lekker!
En waarom was je dag stom?
En waar op schiphol (na inchecken) kan je lekker eten?
Je reis'verslag' klinkt echt heel super! Wat zal je hier moeten wennenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Mijn gesproken Engels schopt kont na 3 weken buitenland, maar dat schrijven is toch best lastig. Dan wil ik opeens helemaal geen fouten meer maken en ik moet uitleggen wat mijn smileys betekenen, dat is best moeilijk
. En morgen de HA maar bellen, ik vertoon een allergische reactie op muggen. Blijkbaar horen muggenbulten niet tot 4 cm in doorsnee te worden
. En ze jeuken als een gek.
</ lief dagboek ik mis Italie zo>
[..]
Rechts (gezien vanaf binnenkomst), bovenin zit een soort mediteraanse bar. Dat was wel ok op zich. Alleen waren alle broodjes met olijvenbrood gemaakt en dat vond ik niet zo tof. Zit direct naast de mac.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Vermoeiend maar ziet er goed uit (het werk). De Lambourghini is een wonder van luxe & comfort - je weet wat ik gewend was.
Ik heb van vaderlief wat lezingen-op-cd geleend, dat is best leuk. Dan is die 2 uur rijden per dag ook nog met wat leerzaams/nuttigs te vullen. Vandaag heb ik naar Midas Dekkers geluisterd. Morgen heeft hij nog een minuut of tien nodig, daarna kan Maarten van Rossum beginnen.
Ik zou in slaap vallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]En wat een leuk idee, die lezingen!
Leuker dan Q-music!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]En wat een leuk idee, die lezingen!
hangt er vanaf waar je binnenkomt, natuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Mijn gesproken Engels schopt kont na 3 weken buitenland, maar dat schrijven is toch best lastig. Dan wil ik opeens helemaal geen fouten meer maken en ik moet uitleggen wat mijn smileys betekenen, dat is best moeilijk
. En morgen de HA maar bellen, ik vertoon een allergische reactie op muggen. Blijkbaar horen muggenbulten niet tot 4 cm in doorsnee te worden
. En ze jeuken als een gek.
</ lief dagboek ik mis Italie zo>
[..]
Rechts (gezien vanaf binnenkomst), bovenin zit een soort mediteraanse bar. Dat was wel ok op zich. Alleen waren alle broodjes met olijvenbrood gemaakt en dat vond ik niet zo tof. Zit direct naast de mac.
Ohja die sowieso ook. Overdag had je tijgermuggen, die steken ook meerdere keren (prachtige driehoekjes) en 's avonds had je de normale muggen. Maar ik had wel de grootste bulten van iedereen, in het begin vroegen ze nog of ik niet gewoon een teek had opgelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben je niet gewoon daar gestoken door de zanzare tigre? Berucht om grote bulten. Serieus overigens. Google maar eens op tijgermug.
Klopt. Ik kan me op het moment absoluut niet aanpassen aan het ritme van Nederland en woon op dit moment nog bij mn ouders ook, dus het is alweer ruzie. En mijn eetpatroon is meteen ruk nu ik niet gewoon fruit kan pakken, tomaten, pecorino (?), focaccia zoveel je wilt ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je reis'verslag' klinkt echt heel super! Wat zal je hier moeten wennen
Ah, dus we moeten NIET naast de McD, olijfbrood nee, bedankt
Nou de mannen nemen maar een pizza of patat, zelf zie ik wel even
Ik luister nooit muziek in de auto. Altijd radio 1.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuker dan Q-music!
Zeker in de file![]()
dat maakt de ochtenden vast ook draaglijkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik luister nooit muziek in de auto. Altijd radio 1.
Ik wist het al een tijdje, want ik heb d'r gemeet. En toen herkende ze me niet, want ze dacht dat ik donkerder haar had oidquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dankzij FB weet ik nu EINDELIJK hoe Chico eruit ziet![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
dat maakt de ochtenden vast ook draaglijker
En als ik weer paypal geld heb een fm-transmitter en dan lekker eigen dingen luisteren.
Die vrouwen in zo'n gesponsord RTL4 gezondheidsprogrammaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt inderdaad niet echt aantrekkelijk. Zijn er eigenlijk vrouwen die wel enthousiast zijn over de nuvaring?
Maar 's ochtends Giel... Serieus op een rit van ruim 30 min maar 1 nummer, verder gezeik van Mister Gielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |