Geloof me, dat zeg je niet als je voor me staat.quote:
Want dan laat je je gezonde verstand varen en ga je all out op zijn ass?quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geloof me, dat zeg je niet als je voor me staat.
Ga je me dan een uchi mata geven?quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar duidelijk niet in mijn klasse, als je denkt dat 95 kilo dik is voor mijn lengte.....quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je me dan een uchi mata geven?
J0kkebr0k heeft ook jaren gejudood
Doe eens een BMI berekening en je zult het weten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar duidelijk niet in mijn klasse, als je denkt dat 95 kilo dik is voor mijn lengte.....
Ik heb het even nagekeken en Hoppahoppa heeft inderdaad overgewicht.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens een BMI berekening en je zult het weten.
Ik denk dat ie rijp is voor Sumo ipv Judoquote:Op maandag 19 september 2011 21:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken en Hoppahoppa heeft inderdaad overgewicht.
Ik zou inderdaad maar oppassen, zo'n uchi mata kan dan behoorlijke schade doen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie rijp is voor Sumo ipv Judo
Vetklep. Ga is op dieet manquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb het niet helemaal gezien. Ik werd afgeleid door Hoppahoppa zijn BMI.quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef dadgad het volgende:
Bedankt trouwens Jokkebrok. Ik heb Tegenlicht gezien. Interessant.
BMI...Was ist das?quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb het niet helemaal gezien. Ik werd afgeleid door Hoppahoppa zijn BMI.
Body Mass Index.quote:
Aan het frituren denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Edit: Waar blijft Hoppa nou? Staat ie op de weegschaal voor de spiegel ofzo?
haha.. zo van schatje(tegen z'n vrouw)...ben ik dik?quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Body Mass Index.
Edit: Waar blijft Hoppa nou? Staat ie op de weegschaal voor de spiegel ofzo?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha.. zo van schatje(tegen z'n vrouw)...ben ik dik?
"nee hoor lieverd, je bent gewoon wat stevig...."
Ik wist het ! Je vindt me dik!
Hoppahoppapzak?quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar duidelijk niet in mijn klasse, als je denkt dat 95 kilo dik is voor mijn lengte.....
Was dat nou nodig? Meh...quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef dadgad het volgende:
ONZIN ONZIN ONZIN ONZIN ONZIN ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ALLES MAG HIER! HOERAAAA HOERAAA
IK BEN ZO VRIJ ZO ZO VRIJ KANKERDEKANKERDEKANKERRRR
ahem..
Ach, Dennis woog ook 100+ toen hij olympisch kampioen werd, inherent aan de klasse. Boeiend. Heeft niets met overgewicht te maken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens een BMI berekening en je zult het weten.
Klopt. Maar hij is niet veel groter dan ik, en op wedstrijd gewicht iets zwaarder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:24 schreef Gray het volgende:
Ik dacht altijd dat judo alleen op gewichtsklasse werkte en niet op lengte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |