Ik zal er zijnquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, makkelijk is Jokkie niet he?![]()
Ja hoor, als je nog een ticket kunt regelen voor morgenmiddag zie ik je in vertrekhal 1, om half 5
Bulgarije vond ik ook fantastisch. Alles 70% goedkoper dan aan de Spaanse kust en de eilanden, maar veel meer lol. Zeg maar: Turkije on-a-budget.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:57 schreef dadgad het volgende:
Ibiza het party eiland. Niks voor mij man. Geef mij maar de alpen, zweden of het hete zuid-portugal. Maar misschien heeft MTV mij wel een verkleurd beeld gegeven.
Trouwens ik heb mijn post vakje ingekleurd, kunnen anderen dat ook zien?
Postvakje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:57 schreef dadgad het volgende:
Trouwens ik heb mijn post vakje ingekleurd, kunnen anderen dat ook zien?
Ik snapte hem niet en dacht: als ik het negeer, gaat het vanzelf weg.quote:
Wat een naar mens ben je toch weer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet en dacht: als ik het negeer, gaat het vanzelf weg.
Ik zie niets. Ik denk dat het alleen voor jouzelf geldt. Wie is er nu achterlijk, vraag ik me af?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wat een naar mens ben je toch weer.
Ik bedoel natuurlijk mijn post vakje. Wat anders. Je lees mijn bericht daar nu in. Die is nu geel, kun je het zien? Waarschijnlijk niet, tenzij je echt achterlijk bent haha
Dat sowieso. Moest dat nog bevestigd worden dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zie niets. Ik denk dat het alleen voor jouzelf geldt. Wie is er nu achterlijk, vraag ik me af?
Misschien moet je er op slaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet en dacht: als ik het negeer, gaat het vanzelf weg.
Ik wist niet dat het ook via de computer kon. Op m'n telefoon werkt het wel al zo. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:45 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat sowieso. Moest dat nog bevestigd worden dan?
Maar het is me duidelijk, alleen ik kan het zien. Wist je dat dit kon moderator, bij instellingen kun je je post vakje inkleuren, is wel handig als je je eigen posts zoekt.
Is goed. De kosten regelen we wel via PM.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het ook via de computer kon. Op m'n telefoon werkt het wel al zo. Bedankt voor de tip!
Har har!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef dadgad het volgende:
[..]
Is goed. De kosten regelen we wel via PM.
Ik weet niet, ik denk niet dat dat de relatie tussen mij en Dadgad beter maakt, net nu we het de laatste tijd zo goed kunnen vinden op sommige onderwerpen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je er op slaan?
Ligt er maar aan waar je 'm mept.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk niet dat dat de relatie tussen mij en Dadgad beter maakt, net nu we het de laatste tijd zo goed kunnen vinden op sommige onderwerpen.
Wat jij bedoelt heet 'spanken' en mogelijk dat hij daar inderdaad voor in is....quote:
Ik wordt inderdaad liever geaaid over mijn dikke haarbos. Maar dat zie ik jou niet zo snel den. Dus dan maar op de vuist? Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk niet dat dat de relatie tussen mij en Dadgad beter maakt, net nu we het de laatste tijd zo goed kunnen vinden op sommige onderwerpen.
Mijn interesse in squirten garandeert geen SM fetisj Hoppa!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt heet 'spanken' en mogelijk dat hij daar inderdaad voor in is....
1.85 en 95 kilo. 4 jaar judo, 6 jaar taekwando en 8 jaar centrale verdediger op het voetbalveld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:56 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik wordt inderdaad liever geaaid over mijn dikke haarbos. Maar dat zie ik jou niet zo snel den. Dus dan maar op de vuist? Hoe groot ben je?
Ik hoop maar dat dat allemaal niet waar is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
1.85 en 95 kilo. 4 jaar judo, 6 jaar taekwando en 8 jaar centrale verdediger op het voetbalveld.
Taekwando is gelogen.. De rest klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat allemaal niet waar is.
Kom maar op dan!quote:1,76, 65 KG, zo lui als een varken, rookt etc.etc.
Dat lijkt me nog geen goeie match. - edit, te veel onzin(door mij)quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Taekwando is gelogen.. De rest klopt.
quote:Kort na aanvang van de financiële crisis van 2008 verzamelt de socioloog Manuel Castells op verzoek van de vermogende Gulbenkian Foundation in Lissabon een kleine groep van internationale topintellectuelen om zich heen om dieper over de crisis na te denken. Terwijl de crisis zich ontpopt en steeds nieuwe vormen aanneemt, doopt Castells zijn groep The Aftermath Network, een verwijzing naar de nieuwe wereld die volgens hem uit de as van de crisis tevoorschijn komt. Vanaf het begin delen de leden van het Aftermath netwerk de mening dat dit niet alleen een financiële en economische crisis is, maar ook een sociale en culturele crisis die een fundamentele verandering van de Europese en Amerikaanse samenlevingen teweeg brengt. Ook de rol van media, politieke partijen en nieuwe geopolitieke verhoudingen kan niet buiten beschouwing blijven. Hoe kan het dat, drie jaar na het failliet van Lehman Brothers en de daarop volgende redding van banken met overheidsgeld, de publieke sector kreunt onder extreme bezuinigingen terwijl de bankensector grote winsten blijft maken? Wat heeft het één met het ander te maken? Wat is er nu precies aan de hand? Wie zijn de daders en de slachtoffers? Wat zijn de culturele, sociale en politieke consequenties? En is er naast een economische analyse van ups en downs as usual niet ook een heel ander verhaal over deze crisis te vertellen? Drie jaar achtereen komen de Aftermath denkers in de zomer bij elkaar in Lissabon, de stad van de Fado waar ooit de plannen voor een ambitieuze Europese agenda werden gesmeed. Intussen verandert de crisis ingrijpend van karakter. Manuel Castells (socioloog, Universitat Oberta de Catalunya, Barcelona en University of Southern California, Los Angeles), Terhi Rantanen (communicatiewetenschapper, LSE, Londen), Michel Wieviorka (socioloog, EHESS, Parijs), Sarah BanetWeiser (cultuurwetenschapper, University of Southern California, Los Angeles), Rosalind Williams (historicus, MIT, Boston) en John Thompson (socioloog, University of Cambridge) analyseren de crisis in al haar verschijningsvormen en bieden nieuwe, verrassende perspectieven. Dat is geen overbodige luxe, want nu, aan de vooravond van Prinsjesdag, hebben, ook hier in Nederland, de gevolgen zich als een olievlek verspreid over alle domeinen van het maatschappelijk leven.
Je bent een beetje dik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
1.85 en 95 kilo. 4 jaar judo, 6 jaar taekwando en 8 jaar centrale verdediger op het voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |