SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:42 schreef jordyqwerty het volgende:
kut ttJIJ BENT ZELF KUT EN BENT GEWOON FUCKING STRONTJALOERS DAT JIJ SANDER NIET BENT EN EN ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maar wat je aantrekkelijk vindt hequote:
alweer een chick aan t hosselen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Joosterd het volgende:
Ik was wat later vergeten dat de kapster langskwam.
Nee ze is rond de 30 jaar. Ik houd het nog even bij dezelfde chick.quote:
Ik bedoelde uiteraard oldskool reggaeton nooohquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is pas oldskool en goede muziek.
impliceren dat een 20+jarige niet met een 30+jarige chick kan omgaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ze is rond de 30 jaar. Ik houd het nog even bij dezelfde chick.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard oldskool reggaeton noooh
Iets te oud voor mij als je wat jongers kan krijgen. Woensdag komt een vriendin weer langs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat een 20+jarige niet met een 30+jarige chick kan omgaan
dezelfde of een andere?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Iets te oud voor mij als je wat jongers kan krijgen. Woensdag komt een vriendin weer langs.
Dezelfde.quote:
heb je al met d'r gezoend?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dezelfde.Waarmee ik ook naar de Efteling & de camping ben geweest.
Ja maar weet niet of het wat wordt.quote:
jeetje, al gezoend. een echte hosselboyquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of het wat wordt.Ze wel super knap maar voor de rest niet echt mijn type
Pics.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of het wat wordt.Ze wel super knap maar voor de rest niet echt mijn type
Ik weet niet of ze dat zo leuk vindtquote:
Leest ze hier mee dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo leuk vindt
Ga ik geen antwoord op gevenquote:
en jij dan suusje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
hij durft niet toe te geven dat ie een mannelijke hoer is
Voor enkele welquote:
en meisjes? hihihiquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ik heb met 4 jongens gezoend hihi
Naja schamen is een groot woord.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naja schamen is een groot woord.
Hmm denk rond dat getal.quote:
Denk niet zoveel meer. Ik wil eigenlijk iets serieuzers nu.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
grote jongen, hoeveel worden het er tot je een kasplantje wordt, denk je?
Maakt niets uit toch, gaat toch om wat jij van haar vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Joosterd het volgende:
Twijfel over uploaden of nietzo dadelijk vinden jullie haar echt helemaal niets
ja maar ja je kan altijd vreemdgaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denk niet zoveel meer. Ik wil eigenlijk iets serieuzers nu.
Donequote:
Ik wil ook een DM.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ziet er niet slecht uit Joost.
Ben jij die gozer naast haar?quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij die gozer naast haar?
wtf wat staat daarquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
NeeJe kan wel zijn van wel geslacht hij houdt?
Ja jonguh typfoutdtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
NeeJe kan wel zien van welk geslacht hij houdt?
Bij deze wel. Ik heb nog nooit zo gay persoon gezien. Maar hij is wel uber vet om mee uit te gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
je kan niet aan het uiterlijk zien of iemand homofiel is, of niet.
ik heb zulke mensen vaak genoeg gezien en die waren heteroquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij deze wel. Ik heb nog nooit zo gay persoon gezien. Maar hij is wel uber vet om mee uit te gaan.
Ja ok klopt ook wel weer. maar goed deze is het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zulke mensen vaak genoeg gezien en die waren hetero
Inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook niets tegen ze.
mensen die dat wel hebben
Als er zo'n vieze gele kop op zat dan had ik hem uitgedrukt jonguh!quote:
ja preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als er zo'n vieze gele kop op zat dan had ik hem uitgedrukt jonguh!
Dat durf ik nietquote:
Met een heggenschaar.quote:
hygienischquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een heggenschaar.
Ja :3quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga labels op mijn schoolboeken plakken, willen jullie meekijken hoe ik het doe
Schoolboeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga labels op mijn schoolboeken plakken, willen jullie meekijken hoe ik het doe
hjbquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Schoolboeken.Nog steeds op de middelbare zitten.
Hatenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Schoolboeken.Nog steeds op de middelbare zitten.
sowiesoquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstudent heet Mohammed.
Er zijn zoveel motherfocking Mohammeds!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
(mo)hammed niet kennen____!
jordy
jordyqwerty
hij
Hoi, ik ben Mohammed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er zijn zoveel motherfocking Mohammeds!
Oquote:
Gewoon downloaden jonguh!quote:
Wat vind je leuk?quote:
Echt waaar?quote:
Vorige topic(s) zij je dat je haar nog leuk vond.quote:
Waarom?quote:
ik reageer welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb hem gewhatsappt, maar hij reageeeert niet
ok dan gtalk ik hem datquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik naar jou whatsappen over het naamtopic van Sander?
waarom doe je aan msnquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whatsapp is veel makkelijker jwt.
Kan op GTalk ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan cammen met Sand0r jwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
Omg suusje Jordy krijgt morgen z'n laptop met ingebouwde webcam en we gaan morgen uittesten offie werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi klinkie. etsu gaat jou regelen zei die.quote:
Ik ben te goed voor jequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alleen etsu die me ziet fml
niet dat etsu niet genoeg is maoke
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
O wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi klinkie. etsu gaat jou regelen zei die.
heyquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alleen etsu die me ziet fml
niet dat etsu niet genoeg is maoke
mja moest je maar meteen terug hoi zeggen wat is deze nou weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef jordyqwerty het volgende:
kb die niet terug gereageerd
zometeen van de brug afspringen dan maar, leven heeft geen zin meer nu
Nee johhh daar woont hij niet echtttt. Hij is daar alleen gewoon heel vaak en als ik naar hem toe ga komt hij helemaal naar Utrecht en dan zitten we samen in de bus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.Ik wist alleen dat ie in Utrecht woonde.
Ooooooooooooh. Waarom in de bus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee johhh daar woont hij niet echtttt. Hij is daar alleen gewoon heel vaak en als ik naar hem toe ga komt hij helemaal naar Utrecht en dan zitten we samen in de bus.Schattig he?
KOM HIER HEEN GEGARANDEERD WARMTEquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
Weer hete kraan opendraaien, ik vries dood hier omg
Ik ga niet naar zn huis lopen vanaf Utrecht hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ooooooooooooh. Waarom in de bus?
Trouwens, ik ken iemand die in hetzelfde gat als Jan woont.
Is dat niet makkelijker vanuit Den Bosch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet naar zn huis lopen vanaf Utrecht hoor.
ik wil badderen in schoon waterquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KOM HIER HEEN GEGARANDEERD WARMTE
Duurt dat niet langer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is dat niet makkelijker vanuit Den Bosch?
Hier is ook schoon water.quote:
Geen idee, een oude collega van mij heeft iets met een jongen uit dat dorp en die gaat altijd via Den Bosch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duurt dat niet langer?
Er is zo'n bus nummer 410 ofzo geen idee maar die stopt bij zn dorp dus makkelijk.
Muahh geen ideequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, een oude collega van mij heeft iets met een jongen uit dat dorp en die gaat altijd via Den Bosch.Is het niet bij Waalwijk in de buurt?
Nee nog steeds dezelfde, maar ik heb het even gemeld hier ook enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
Alweer?
Ik wil ook nieuwe kleren, weerrr
Gast.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
er hing een spin aan het plafond enzo, toen heb ik die geprobeerd te vermoorden met heet water, maar toen ontsnapte hij enzo en toen ging die richting het putje maar hij bleef aan de muur vasthangen, toen ik nog meer water erop spuiten, sprong die de douche uit en is ergens op een zwarte tegel gaan zittenvoor pics PM je naar jordyqwerty
HALLO ik ga toch niet met mn blote handen vermoordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om zo'n spinnetje te vermoorden?
Je hebt in een badkamer ook echt geen voorwerpen in de buurt om zo'n lullig ding mee te vermoordne.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
HALLO ik ga toch niet met mn blote handen vermoorden
ik ga mijn schone handdoeken niet opofferen om dat beest te vermoorden, en van mijn tandenborstel blijf je af. voor de rest.. tja. ik weet niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt in een badkamer ook echt geen voorwerpen in de buurt om zo'n lullig ding mee te vermoordne.
Dan heb je die tablet nog niet in het echt gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik vind eerlijk gezegd alleen het scherm van de iPad mooi, de rest is echt troep.
ipadquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik vind eerlijk gezegd alleen het scherm van de iPad mooi, de rest is echt troep.
Njaaa dat klopt, was laatst eens in de mediamarkt en ik kotste de ipad alles uit en keek toen naar de normale tablets en dacht toen wtf rare schermpjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb je die tablet nog niet in het echt gezien.
Ik heb deze in het echt gezien en die is tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Njaaa dat klopt, was laatst eens in de mediamarkt en ik kotste de ipad alles uit en keek toen naar de normale tablets en dacht toen wtf rare schermpjes.
DUs wie weet heeft deze wel een beter scherm, geen idee.
jeetje wat onlogisch en allessquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja het is best goedkoop, eten is duurder.En kleding ook.
Asperientje.quote:
tuurlijk wel, eens gedaan, beviel best welquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewww je gaat toch niet liggen nueken als je op een strandstoel zit met allemaal mensen om je heen?WTF MAN.
laatste zin is een terechte constatering.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef jordyqwerty het volgende:
fortuna sittard met 5-1 gewonnen van agovv apeldoornwas de tegenstander dood ofzo
![]()
HARRIE GOMMANSquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef jordyqwerty het volgende:
fortuna sittard met 5-1 gewonnen van agovv apeldoornwas de tegenstander dood ofzo
![]()
af en toe kan ik wel een beetje trots zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HARRIE GOMMANS![]()
![]()
![]()
Meer hoef ik niet te zeggen. Die bazenspits maakt gewoon twee doelpunten alsof het niets kost.
Epic veel gewerktquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
zeg strontje, waar was je de afgelopen weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |