Ik weet trouwens wel dat je bij Whiskas ook een kittenpakket kan krijgen, daar zit ook een kortingsbon bij voor catsan kattenbakkorrels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef heaven7 het volgende:
Joey vond de konijntjes enorm interessant en de konijnen boeit het allemaal helemaal niksDie beestjes zijn al 8 jaar allerlei soorten dieren om hen heen gewend en deinzen nergens voor terug
We hebben zo'n doos gekocht met een 400 grams kittensverpakking van Royal Canin en daarin zit ook een spaarkaart, als je 5 streepjescodes van eenzelfde grootte verpakking en voer spaart krijg je 1 zak gratis. Wie o wie gebruikt Royal Canin (kitten) voer en doet niks met de streepjescodes?
Op zich maakt dat niet zoveel uit hoor. Als Joey met piepen aangeeft dat het te ruw gaat of pijn doet, dan zal Siep dat vanzelf leren dat ie wat rustiger moet doen. Zo hebben mijn katten ook leren stoeien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef heaven7 het volgende:
Vandaag mogen de hechtingen eruit! Over 2.5 uur
En Siep is in veel-te-ruwe-speelmodus gegaanHij klemt haar tegen de grond en gaat dan een beetje op der buik liggen kauwen. En zij piepen
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Vast wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 19+ mormel was vorige week weer eens in de stromende regen buiten gaan lopen, en de resulterende verkoudheid gaat niet meer vanzelf over, dus vanochtend weer naar de DA : EUR 53. En dat een paar keer per jaar, naast natuurlijk de reguliere jaarlijkse prikken, de dagelijkse 2 pilletjes Felimazole voor zijn schildklier, en de nierdieet versies van het droogvoer van Hills en Royal Canin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef heaven7 het volgende:
We hebben nog een klassieke ontwormingskuur gekocht en over 2 weken mogen we weer ¤80,- dokken voor de vaccinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |