sorry, wist niet dat je je aangevallen voelde. Ik was even vergeten dat er naast American Express nog meer sponsoren zijn...quote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Maar de mensen die wél regelmatig zich de moeite getroosten eens te kijken of er al iets bekend is dan stumpers te noemen staat ook weer zo afgunstig. Je hoeft over een paar maanden maar één keer het nieuwe topic op te zoeken en op de "volg" knop te drukken, dan staat het in je actieve topics en ben je er volgende keer misschien eerder bij. Succes ermee.
Jammer dat je niet meer kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Donderdag 29 sept heb ik een reservering staan bij Paul van Waarden* in Rijswijk en zaterdag 1 okt bij Posthoorn* in Monnickendam. Ik kan helaas niet meer en wil weten of ik hier iemand er blij mee kan maken. Anders annuleer ik ze.
Dat moeten ze weldegelijk, ik zag dat namelijk in een mail staan die ik van het restaurant kreeg ter bevestiging.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vraag me af of de restaurants daar wel voor moeten betalen.. Enige manier om er achter te komen is waarshcijnlijk navragen bij een deelnemend restaurant, of diningcity zelf even bellen/mailen..
voor wat ik weet is de restaurantweek niet zo zeer om flink geld te verdienen als meer een mogelijkheid om mensen die normaliter niet in bepaalde restaurants komen( vanwege de prijzen) een mogelijkheid te bieden goedkoop de keuken uit te proberen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vraag me af of de restaurants daar wel voor moeten betalen.. Enige manier om er achter te komen is waarshcijnlijk navragen bij een deelnemend restaurant, of diningcity zelf even bellen/mailen..
Dat begrijp ik maar hoeveel moeten ze van dat bedrag (27,50 dit jaar) aan de restaurantweek.nl afstaan? Oftewel: van hoeveel geld moeten ze een menu samenstellen?quote:Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
[..]
voor wat ik weet is de restaurantweek niet zo zeer om flink geld te verdienen als meer een mogelijkheid om mensen die normaliter niet in bepaalde restaurants komen( vanwege de prijzen) een mogelijkheid te bieden goedkoop de keuken uit te proberen.
heb niks meer vernomen. vnv ga ik ze helaas annuleren...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Donderdag 29 sept heb ik een reservering staan bij Paul van Waarden* in Rijswijk en zaterdag 1 okt bij Posthoorn* in Monnickendam. Ik kan helaas niet meer en wil weten of ik hier iemand er blij mee kan maken. Anders annuleer ik ze.
Jaaa.. zo denk ik ook! Al is het 1x in een 2* restaurant en 1x in een 1* restaurant...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Bijna zover!
![]()
Eerst zaterdag sushi eten en dan drie keer naar een sterrenrestaurant.![]()
Daarna is de buik vol en de beurs leeg.
Telefooncamera?quote:Op maandag 26 september 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Vanavond!
Maar ik kom niet meer thuis en bedenk me met dat ik mijn fototoestel ben vergeten.Als ik geen menukaart meekrijg dan weet ik zeker dat ik niks meer kan reproduceren voor op Fok.
Gelukkig deze week nog 2 andere kansen.
Als ik zie wat het sfeerlicht in die restaurants doet met mijn gewone camera, dan ga ik die niet eens testen.quote:
Ik heb nog nooit een flits gezien in dit soort restaurants. Dus ik zou me daar niet prettig bij voelen. Helaas pindakaas voor de fans alhier.quote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef golfer het volgende:
Tegenwoordig zijn mensen in restaurants echt wel gewend aan fotograferende gasten, dus je kunt rustig flitsen hoor.
Wij doen het ook al jaren.
Hoe denk je dat wij al 5 jaar onze recensies met foto's maken?quote:Op maandag 26 september 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog nooit een flits gezien in dit soort restaurants.
Niet op de plekken waar ik kom blijkbaar.quote:Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat wij al 5 jaar onze recensies met foto's maken?
Terwijl we toch heel wat 1, 2 en zelf beide 3 sterrententen van Nederland bezocht hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Niet op de plekken waar ik kom blijkbaar.
* Griebus is jaloers!quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Blik het volgende:
Ik was begin september in de Librije, denk dat aan de meeste tafels wel iemand zat met een fototoestel.
Kortom, het is tegenwoordig heel normaal om dat te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |