abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 22:36:13 #126
62913 Blik
The one and Only!
pi_101731802
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Maar de mensen die wél regelmatig zich de moeite getroosten eens te kijken of er al iets bekend is dan stumpers te noemen staat ook weer zo afgunstig. Je hoeft over een paar maanden maar één keer het nieuwe topic op te zoeken en op de "volg" knop te drukken, dan staat het in je actieve topics en ben je er volgende keer misschien eerder bij. Succes ermee.
sorry, wist niet dat je je aangevallen voelde. Ik was even vergeten dat er naast American Express nog meer sponsoren zijn...
pi_101935906
Donderdag 29 sept heb ik een reservering staan bij Paul van Waarden* in Rijswijk en zaterdag 1 okt bij Posthoorn* in Monnickendam. Ik kan helaas niet meer en wil weten of ik hier iemand er blij mee kan maken. Anders annuleer ik ze.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101967859
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Donderdag 29 sept heb ik een reservering staan bij Paul van Waarden* in Rijswijk en zaterdag 1 okt bij Posthoorn* in Monnickendam. Ik kan helaas niet meer en wil weten of ik hier iemand er blij mee kan maken. Anders annuleer ik ze.
Jammer dat je niet meer kan.
pi_101979368
Wat ik me nou afvraag: hoeveel geld vangt de restaurantweek site nou voor elke boeking via hun site van de restaurants?
Want dat ze geld vragen is duidelijk; zelfs als er niet geannuleerd wordt via hun site, moet het restaurant toch betalen.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  donderdag 15 september 2011 @ 16:02:23 #130
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_101979579
Ik vraag me af of de restaurants daar wel voor moeten betalen.. Enige manier om er achter te komen is waarshcijnlijk navragen bij een deelnemend restaurant, of diningcity zelf even bellen/mailen..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_101979800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vraag me af of de restaurants daar wel voor moeten betalen.. Enige manier om er achter te komen is waarshcijnlijk navragen bij een deelnemend restaurant, of diningcity zelf even bellen/mailen..
Dat moeten ze weldegelijk, ik zag dat namelijk in een mail staan die ik van het restaurant kreeg ter bevestiging.
Het orginele mailtje (van restaurantweek.nl) zat daar nog aan vast en daarin stond dus letterlijk dat als er niet via de site wordt geannuleerd, het restaurant tóch de reserveringskosten moest betalen.
pi_102139708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
voor wat ik weet is de restaurantweek niet zo zeer om flink geld te verdienen als meer een mogelijkheid om mensen die normaliter niet in bepaalde restaurants komen( vanwege de prijzen) een mogelijkheid te bieden goedkoop de keuken uit te proberen. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102142275
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef rubje het volgende:

[..]

voor wat ik weet is de restaurantweek niet zo zeer om flink geld te verdienen als meer een mogelijkheid om mensen die normaliter niet in bepaalde restaurants komen( vanwege de prijzen) een mogelijkheid te bieden goedkoop de keuken uit te proberen. :Y
Dat begrijp ik maar hoeveel moeten ze van dat bedrag (27,50 dit jaar) aan de restaurantweek.nl afstaan? Oftewel: van hoeveel geld moeten ze een menu samenstellen?
Ik kan me namelijk voorstellen dat je als restaurant denkt: krijg maar de sch*t, ik doe het wel zonder. Ook opvallend is dat er heel veel restaurants dit jaar niet meer meedoen...toeval?
pi_102142422
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
heb niks meer vernomen. vnv ga ik ze helaas annuleren...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102142482
heeft iedereen nu de restaurants die hij wilde gekregen met de reserveringen :? of was het toch weer behelpen en gaat iedereen alle dagen of maar 1 dag in de hele restaurantweek periode uiteten? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102146868
Iemand nog tips in Utrecht (die nog niet volzitten) of die vanuit Utrecht makkelijk bereisbaar zijn met OV? Ben me aan het orienteren, maar ben echt (nog) helemaal niet bekend met de restaurants in die regio. Exclusief lijkt mij ( en vooral mijn vriendin) erg leuk, maar volgens mij zitten alle exclusieve zaken - logischerwijs - al vol. Heel erg lekker is uiteraard ook goed. Het is voor de donderdagavond.
  donderdag 22 september 2011 @ 11:48:23 #137
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102255280
Wegens omstandigheden heb ik al mijn reserveringen om moeten gooien. In plaats van drie keer kunnen we maar een keer uit eten. Brasserie Mathilde (Krasnapolsky) is voor donderdag weer beschikbaar gekomen, en Paardenburg Ouderkerk a/d Amstel voor dinsdag.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102271040
*O* Bijna zover! *O*

Eerst zaterdag sushi eten en dan drie keer naar een sterrenrestaurant. :9 :@ Daarna is de buik vol en de beurs leeg. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102271293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
*O* Bijna zover! *O*

Eerst zaterdag sushi eten en dan drie keer naar een sterrenrestaurant. :9 :@ Daarna is de buik vol en de beurs leeg. :7
Jaaa.. zo denk ik ook! Al is het 1x in een 2* restaurant en 1x in een 1* restaurant... :D
Zo'n zin in!
pi_102401369
Vanavond! *O*

Maar ik kom niet meer thuis en bedenk me met dat ik mijn fototoestel ben vergeten. :o Als ik geen menukaart meekrijg dan weet ik zeker dat ik niks meer kan reproduceren voor op Fok. :') Gelukkig deze week nog 2 andere kansen. :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102401508
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Vanavond! *O*

Maar ik kom niet meer thuis en bedenk me met dat ik mijn fototoestel ben vergeten. :o Als ik geen menukaart meekrijg dan weet ik zeker dat ik niks meer kan reproduceren voor op Fok. :') Gelukkig deze week nog 2 andere kansen. :P
Telefooncamera? :D Eet smakelijk!
pi_102401648
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef Griebus het volgende:

[..]

Telefooncamera? :D Eet smakelijk!
Als ik zie wat het sfeerlicht in die restaurants doet met mijn gewone camera, dan ga ik die niet eens testen. _O- En ik weiger om te flitsen. Er zitten ook andere gasten die ongestoord willen eten.

Gewoon stom dat ik er gisteravond niet aan heb gedacht die klaar te leggen. Andere jaren was dat automatisme. :@
  maandag 26 september 2011 @ 16:18:12 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102401739
Tegenwoordig zijn mensen in restaurants echt wel gewend aan fotograferende gasten, dus je kunt rustig flitsen hoor.
Wij doen het ook al jaren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_102401853
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef golfer het volgende:
Tegenwoordig zijn mensen in restaurants echt wel gewend aan fotograferende gasten, dus je kunt rustig flitsen hoor.
Wij doen het ook al jaren.
Ik heb nog nooit een flits gezien in dit soort restaurants. Dus ik zou me daar niet prettig bij voelen. Helaas pindakaas voor de fans alhier. :*
  maandag 26 september 2011 @ 16:22:11 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102401881
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:

Ik heb nog nooit een flits gezien in dit soort restaurants.
Hoe denk je dat wij al 5 jaar onze recensies met foto's maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_102401971
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe denk je dat wij al 5 jaar onze recensies met foto's maken?
Niet op de plekken waar ik kom blijkbaar. :P
  maandag 26 september 2011 @ 16:25:21 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102402018
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:

Niet op de plekken waar ik kom blijkbaar. :P
Terwijl we toch heel wat 1, 2 en zelf beide 3 sterrententen van Nederland bezocht hebben. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 september 2011 @ 16:25:41 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102402036
Ik heb één keer mijn goede Nikon met flits gebruikt, maar dat was wel nadat de eigenaar me had gevraagd of ik weer zulke mooie foto's op Facebook wilde zetten.

Normaal flits ik niet, dan maar wat minder scherp, maar ik stoor geen andere klanten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 26 september 2011 @ 19:34:32 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_102409113
Ik was begin september in de Librije, denk dat aan de meeste tafels wel iemand zat met een fototoestel.

Kortom, het is tegenwoordig heel normaal om dat te doen
pi_102409958
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Blik het volgende:
Ik was begin september in de Librije, denk dat aan de meeste tafels wel iemand zat met een fototoestel.

Kortom, het is tegenwoordig heel normaal om dat te doen
* Griebus is jaloers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')