http://www.restaurantweek.nl/quote:Houd uw mailbox in de gaten, want vanaf 31 augustus, kunt u weer met 5 dagen voorrang op de rest van Nederland reserveren voor de Restaurantweek!
Geniet in de week van 26 september t/m 2 oktober van een 3 -gangenmenu voor ¤27,50 (diner) of ¤ 22,50 (lunch) bij de 1000 beste restaurants van Nederland*. Nieuw dit jaar is de optie direct te reserveren voor een 4-gangenmenu à ¤35,- (alleen diner, bij een selectie van de restaurants).
*Toeslag 1 Michelinster = ¤10 en 2 Michelinsterren = ¤20
Oh het leek mij net zo'n leuk idee om mee te doen. Wat valt je voornamelijk tegen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Sla dit keer maar over.
Valt elke keer weer zo tegen.
Te veel tafels bijgezet om maar zoveel mogelijk omzet er doorheen te jagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:42 schreef Fratz het volgende:
Oh het leek mij net zo'n leuk idee om mee te doen. Wat valt je voornamelijk tegen?
Ja, zo een zag ik ook staan in de lijst een vorige keer en moest daar heel hard om lachen. Was een middelmatig eetcafé waar je dus idd normaal minder betaalt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef borisz het volgende:
In den beginne deden alleen de 'goede' restaurants mee. Toen was alles nog goed, maar opeens ging en de eetcafé's ook meedoen.Waar je als je er 'normaal' zou gaan eten goedkoper uit bent.
De normale Rweek is ten onder gegaan aan hun eigen succes.
Daar zou ik ook heel blij mee zijn.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:26 schreef Neverending het volgende:
Of is 31 aug echt de eerste datum?En kan iemand met American Express weer de inlog posten?
Dat zou wel heel chill zijn inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:26 schreef Neverending het volgende:
Of is 31 aug echt de eerste datum?En kan iemand met American Express weer de inlog posten?
Dit lijkt me zeker een keer leuk om te doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef Felixa het volgende:
De restaurantweek komt er weer aan!![]()
Kreeg net dit mailtje van American Express:
[..]
http://www.restaurantweek.nl/
quote:De Restaurant Week wordt een stuk exclusiever. Alleen de 1000 allerbeste restaurants van Nederland zijn nu geselecteerd .
Omdat wij het aantal restaurants fors hebben beperkt (voorheen 1250 nu maar 1000) betekent dat ook dat het aantal beschikbare plekken minder is geworden. Reserveer dus op tijd je tafel!
Ook alleen omdat ze doorkregen dat veel restaurants gewoon niet zo geweldig waren.quote:
Maar het is toch goed dat ze er iets mee doen, in plaats van lijdzaam toekijken hoe omhooggevallen eetcafé's de toekomst van de restaurantweek verneuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook alleen omdat ze doorkregen dat veel restaurants gewoon niet zo geweldig waren.
Ja, natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:01 schreef MutedFaith het volgende:
Maar het is toch goed dat ze er iets mee doen, in plaats van lijdzaam toekijken hoe omhooggevallen eetcafé's de toekomst van de restaurantweek verneuken.
idd want tegenwoordig serveren ze in eetcafes ook van die geproportioneerde hoeveelheden op een groot wit bord ala Den Blijker.quote:
Mijn lievelings eetcafé waar het eten eigenlijk altijd super was voor de lage prijs is dat ook gaan doen. Sindsdien kom ik er niet meer, bleh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:12 schreef rubje het volgende:
idd want tegenwoordig serveren ze in eetcafes ook van die geproportioneerde hoeveelheden op een groot wit bord ala Den Blijker.![]()
[ afbeelding ]
Mja... als ik de lijst voor Limburg bekijk, zijn ze er nog een paar vergeten te kicken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens mij hebben ze dat zelf inmiddels ook door, want ze hebben de lijst met restaurants uitgedund voor deze editie..
Klopt.. De lijst is volgens mij wel een stuk korter dan voorgaand jaar, maar dat is meer omdat er een paar fatsoenlijke restaurants blijkbaar besloten hebben niet mee te doen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja... als ik de lijst voor Limburg bekijk, zijn ze er nog een paar vergeten te kicken.
Ik had beloofd de code hier te posten maar ik heb nog niks gehad.quote:
Ah, da's lief maar ik had zelf nog geen concrete plannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Felixa: als je aangeeft waar je graag wilt eten wil ik eventueel wel voor je proberen te reserveren
ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan helemaal niet vinden waar ik in moet loggen op de site.. :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |