abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100815848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Lijkt me sterk hoor.
Bovendien mis je op de console versies waarschijnlijk een groot deel van de mods.
Ik heb Fallout 3 ook op de console en ik moet zeggen dat ik die mods niet echt mis.. er blijft nog steeds enorm veel speeltijd over zonder die mods..

Alsnog zou ik hem het liefst op de PC hebben maar die upgrade kosten zitten mij dwars..
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_100815856
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Baalhaar het volgende:
Ik begin wel te twijfelen om hem voor de PC te kopen. Vooral aangezien de xbox-versie er ook wel prima uitziet.. en koop ik hem voor de PC, dan moet ik zo'n 300 euro aan upgrades uitvoeren die ik kan besparen door gewoon de xbox-versie te kopen.. hmmm...
Aan de andere kant: dan kun je de komende drie jaar wel weer alle PC-spellen aan, die per stuk tien tot twintig euro goedkoper zijn. Je kunt je afvragen hoe lang de Xbox 360 nog meegaat.

Tel daarbij de mods, betere besturing (muis en toetsenbord!) en betere graphics op en voor mij zou het wel duidelijk zijn. Maar ja, ik ben dan ook een PC-fanboy.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 18:30:27 ]
pi_100816020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: dan kun je de komende drie jaar wel weer alle PC-spellen aan, die per stuk tien tot twintig euro goedkoper zijn. Je kunt je afvragen hoe lang de Xbox 360 nog meegaat.

Tel daarbij de mods, betere besturing (muis en toetsenbord!) en betere graphics op en voor mij zou het wel duidelijk zijn. Maar ja, ik ben dan ook een PC-fanboy.
Heel sterk argument dit. Zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik kan het natuurlijk als een toekomstinvestering zien.. Je hebt mij overgehaald denk ik ;) ^O^
pi_100816574
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ik heb Fallout 3 ook op de console en ik moet zeggen dat ik die mods niet echt mis.. er blijft nog steeds enorm veel speeltijd over zonder die mods..

Alsnog zou ik hem het liefst op de PC hebben maar die upgrade kosten zitten mij dwars..
Fallout 3 had ook niet echt mods waarvan ik zoiets had van: dat moet ik hebben.
Kan misschien komen omdat ik het niet zoveel gespeeld heb, maar ik heb er nooit wat interessants tussen gezien.
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  Eindredactie Games dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:36:10 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100818490
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Heel sterk argument dit. Zo heb ik het nog nooit bekeken. Ik kan het natuurlijk als een toekomstinvestering zien.. Je hebt mij overgehaald denk ik ;) ^O^
Nee nee nee! Xbox360 versie is goed genoeg. Die mods zijn zwaar overrated hoor. Bovendien, als die toch supermegaepisch blijken kan je altijd nog upgraden. En tja, voor 300 euro 3 jaar vooruit? Wehnug kans ouwe. Nee, gewoon heeeeerlijk op de xbox, geen bullshit, gaan met die motherfucker op je dikke 50" plasma.

mvg,
een xbox360fanboy.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100818893
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee nee nee! Xbox360 versie is goed genoeg. Die mods zijn zwaar overrated hoor. Bovendien, als die toch supermegaepisch blijken kan je altijd nog upgraden. En tja, voor 300 euro 3 jaar vooruit? Wehnug kans ouwe. Nee, gewoon heeeeerlijk op de xbox, geen bullshit, gaan met die motherfucker op je dikke 50" plasma.

mvg,
een xbox360fanboy.
Die mods zijn niet zwaar overrated en er zitten echte parels tussen die zoveel kunnen toevoegen. Op de PC heb je gewoon veel meer mogelijkheden en kun je meer uit TES halen.
Je hebt misschien gelijk dat je voor 300 euro geen 3 jaar vooruit kan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Fallout 3 had ook niet echt mods waarvan ik zoiets had van: dat moet ik hebben.
Kan misschien komen omdat ik het niet zoveel gespeeld heb, maar ik heb er nooit wat interessants tussen gezien.
Oblivion heeft dan ook een veel maar dan ook veel grotere community dan Gayout3.
pi_100819528
quote:

[..]

mvg,
een xbox360fanboy.
Jij hebt overduidelijk nog nooit Nehrim gezien dus :')
pi_100819890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Jij hebt overduidelijk nog nooit Nehrim gezien dus :')
Of Midas Magic Spells of Aurum en Natural Environments.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100820281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of Midas Magic Spells of Aurum en Natural Environments.
En natuurlijk (open) better cities, unique landscapes, en alle geniale mods van Giskard (kvatch rebuilt, origins of the mages guild e.d.)
pi_100820363
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

En natuurlijk (open) better cities, unique landscapes, en alle geniale mods van Giskard (kvatch rebuilt, origins of the mages guild e.d.)
Idd, conclusie: er zijn meer dan genoeg mods die het echt wel waard zijn. Je moet alleen even weten waar je moet zoeken.
  Eindredactie Games dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:25:30 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100821211
Altijd mooi om te zien wat zo'n reactie losmaakt 8-)

Ik weet dat de PC versie beter is. En ja, ik ken Nehrim. Vroegâh, in de periode van Valve's half-life was ik de grootste mod-fanboy op aard. Dat waren echt honderden.

Toch zweer ik sinds de aanschaf van m'n xbox bij consolegaming maar laten we die discussie maar gewoon rusten. Voor Diablo 3 zal ik sowieso moeten gaan upgraden..
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100821532
PC's, tweaken, kutten met gamefiles, mods *fapfapfap* :9~
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eindredactie Games dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:32:05 #38
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100821609
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PC's, tweaken, kutten met gamefiles, mods *fapfapfap* :9~
Toegegeven, het heeft wel wat.
pi_100821730
Nehrim is echt een fantastische mod, en als ik me niet vergis wil het team daarachter op de engine van Skyrim een vervolg bouwen.
Dat alleen al is reden genoeg om voor de pc versie te gaan!
pi_100821899
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nehrim is echt een fantastische mod, en als ik me niet vergis wil het team daarachter op de engine van Skyrim een vervolg bouwen.
Dat alleen al is reden genoeg om voor de pc versie te gaan!
Het is geloof ik echt heel ernstig met me gesteld, ik heb namelijk nog nooit Nehrim gespeeld ;( Ik ga hem gelijk proberen :Y
pi_100822648
Kan de pc / console ruzie hier wegblijven? Ik wil skyrim nieuws...
  Eindredactie Games dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:53:49 #42
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100822780
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef vault_tec het volgende:
Kan de pc / console ruzie hier wegblijven?
Die was er nooit.

quote:
Ik wil skyrim nieuws...
Je kan ook gewoon zelf ontopic gaan.
pi_100824025
quote:

[..]

mvg,
een xbox360fanboy.
Ik denk dat ik gewoon een big ass scherm voor mijn PC koop. Ik mis gewoon die tijden dat ik met mijn brakke kop op zondagmiddag de hele middag achter mijn PC'tje zat te no-lifen :')
pi_100927796
Collector's Edition gepre-ordered!!!!! O+ Can't waiiiit!!!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:50:15 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101084906
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Toegegeven, het heeft wel wat.
Ik heb bij mods toch altijd op de één of andere manier het gevoel alsof ik zit te 'cheaten' :')
Enige mods die ik voor de PC voor spellen heb zijn vaak de graphische update mods (nouja, waren, want deze PC is ook bijna dood)
pi_101089179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik heb bij mods toch altijd op de één of andere manier het gevoel alsof ik zit te 'cheaten' :')
Enige mods die ik voor de PC voor spellen heb zijn vaak de graphische update mods (nouja, waren, want deze PC is ook bijna dood)
Nieuwe kopen voor 11-11-11 jonguh!

Met bepaalde cheats heb ik ook totaal geen moeite, bij Witcher 2 vrijwel meteen de weight mod erop gegooid waardoor je oneindig veel zut mee kan sjouwen. Heb een tyfushekel aan die beperkte inventories bij RPG's.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101090605
ik ben ook al zo'n verzamelaar, ik had bij Fallout: New Vegas op een gegeven moment bijna een ton aan spullen bij me :P
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_101090730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben ook al zo'n verzamelaar, ik had bij Fallout: New Vegas op een gegeven moment bijna een ton aan spullen bij me :P
En dat is gewoon lekker handig: niks verkopen aan merchants en later weer terug moeten kopen, of het in een 'storage' moeten leggen en daar naar terug komen als je het nodig hebt. Nee, gewoon BAM!: inventory scherm open, al mijn zut! *O*
pi_101091090
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dat is gewoon lekker handig: niks verkopen aan merchants en later weer terug moeten kopen, of het in een 'storage' moeten leggen en daar naar terug komen als je het nodig hebt. Nee, gewoon BAM!: inventory scherm open, al mijn zut! *O*
En vervolgens een half uur zoeken naar dat ene wapen :').
pi_101091225
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En vervolgens een half uur zoeken naar dat ene wapen :').
Echte crap gooi je er natuurlijk uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')