maar moet je het nu niet ff laten rusten dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Oeh tof ding SQen je glas in lood is ook echt heel mooi!
En leuke spullies Lindy!
Zo heb net ff stukje gelopen, nohhh ben helemaal kapot nu en het fucking hurts like f´hellllllll
Jawel, maar ik wou kijken hoever ik kon lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar moet je het nu niet ff laten rusten dan?
Was het ookquote:
Och, arm dicootje tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Oeh tof ding SQen je glas in lood is ook echt heel mooi!
En leuke spullies Lindy!
Zo heb net ff stukje gelopen, nohhh ben helemaal kapot nu en het fucking hurts like f´hellllllll
Waar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Oh had gister trouwens heel leuk vestje van panterprint en een shirtje met doorzichtig kant aan de achterkant besteld, vanmiddag al om 12u binnenEn zit beiden ook nog eens goed, en dat voor 15 euro p kledingstuk
foto!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Oh had gister trouwens heel leuk vestje van panterprint en een shirtje met doorzichtig kant aan de achterkant besteld, vanmiddag al om 12u binnenEn zit beiden ook nog eens goed, en dat voor 15 euro p kledingstuk
Nee, daar mocht je als niet-moslim niet inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie foto's (en tas) Lindy.
Heb je de grote moskee ook van binnen gezien (is natuurlijk ramadan, dus weet niet of het dan kan)?
Wehkamp!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar?
Ikea heeft geen leuke etensdingen meer. Alleen nog auto-snoepjes.. Niet eens Daim
Heb je niet geroepen dat dat discriminatie is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, daar mocht je als niet-moslim niet in
En dankje:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je niet geroepen dat dat discriminatie is?Hahahah, nee, niet geprobeerd. We zijn maar op een terrasje geploft met een verse jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaaa OPI's zijn binnen, me happy
Nee, het was dus met een knipoog bedoeldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, wat een aansteller zeg! Maar coole muziek maakt hij wel!
* BBQ-kip zet hem ook even snel op de playlist voor haar trouwfeestje
Goede taakverdeling!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, het was dus met een knipoog bedoeld
Mijn liefje is de droger aan het fixxen en ik doe even een manicure om mijn nieuwe lakje extra mooi uit te laten komen
Dikke knuffel en sterkte toegewenst Bubs!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niet bijgelezen maar wil even een update geven, hij wordt op dit moment weer geopereerd.
sterkte bubsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niet bijgelezen maar wil even een update geven, hij wordt op dit moment weer geopereerd.
He shitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |