Ben je tijgertje van oh oh tirol?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Doe normaal man, welk dorp woon jij dan wel?![]()
Geboren getogen in de Schilderswijk, woonde boven de kapperzaak van me vader woon, schilderswijk is gewoon net een dorp en als je ruzie zoekt kun je dat krijgen, een keer hosselaar binnen geweest laptop kwijt thats it gebeurd overal snapje
niemand uit den haag vind schilderswijk gevaarlijk alleen die boeren die er om geen wonen die niks gewend zijn
Beetje te ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ga je ook mee om ts te beschermen?
Leipe track ouwequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Doe normaal man, welk dorp woon jij dan wel?![]()
Geboren getogen in de Schilderswijk, woonde boven de kapperzaak van me vader woon, schilderswijk is gewoon net een dorp en als je ruzie zoekt kun je dat krijgen, een keer hosselaar binnen geweest laptop kwijt thats it gebeurd overal snapje
niemand uit den haag vind schilderswijk gevaarlijk alleen die boeren die er om geen wonen die niks gewend zijn
dat was te verwachten jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef Aapvis het volgende:
Hahahah ben ik weer,
ik belde dat we er bijna waren (me neef en ik )
zegt ie, ja we staan buiten, we zijn in de marcopolo straat (ofzoiets was het)
Nou daar aangekomen ( stonden 4 gasten met scooters)
"ik kom je installatie ophalen"
Werd ik verzocht om ff mee te lopen (de andere 3 er vrolijk achteraan rijdend op hun scooters terwijl ze om de 2 seconden een ping kregen)
Bij de flat aangekomen duurt het eerst 10 minuten voordat de scooters mooi geparkeerd staan en met zijn vieren aan een groot kettingslot geregen zijn. Vervolgens gaan we de flat in, laat hij de installatie zien, was op zich een mooi ding, werkte prima.
Vervolgens wil ik hem betalen (afgesproken prijs was 400 euro)
zegt hij ineens "Ja het is 580 euro meneer"
Dus ik zeg van nee de afgesproken prijs was 400 euro
"NIET WAAR NIET WAAR"
"wel waar"
gaan ze met zijn alle dreigend om ons heen staan,
vervolgens zei ik: "ik wil hem kopen voor 400 euro, of anders ben ik weg"
zegt ie: "ja was niet de afgesproken prijs maar oke"
eind goed al goed dus
ach ik ben nu lekker aan het genieten van mijn nieuwe geluid installatie,quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat was te verwachten ja
als je alleen was geweest was je wel de lul gok ik zo
die kun je dus beter niet overwinnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ach ik ben nu lekker aan het genieten van mijn nieuwe geluid installatie,
en ik heb mijn angst overwonnen
heel verstandig ^^quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef welkominspace het volgende:
maar wel verstandig je neef mee te nemen
Waarschijnlijk nog wel de vrachtbrief van de chauffeur..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat me raden, hij had de kassabon er niet meer bij?
Je kreeg gewoon 180 euro korting nadat iedereen even in je kontje mocht roeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef Aapvis het volgende:
Hahahah ben ik weer,
ik belde dat we er bijna waren (me neef en ik )
zegt ie, ja we staan buiten, we zijn in de marcopolo straat (ofzoiets was het)
Nou daar aangekomen ( stonden 4 gasten met scooters)
"ik kom je installatie ophalen"
Werd ik verzocht om ff mee te lopen (de andere 3 er vrolijk achteraan rijdend op hun scooters terwijl ze om de 2 seconden een ping kregen)
Bij de flat aangekomen duurt het eerst 10 minuten voordat de scooters mooi geparkeerd staan en met zijn vieren aan een groot kettingslot geregen zijn. Vervolgens gaan we de flat in, laat hij de installatie zien, was op zich een mooi ding, werkte prima.
Vervolgens wil ik hem betalen (afgesproken prijs was 400 euro)
zegt hij ineens "Ja het is 580 euro meneer"
Dus ik zeg van nee de afgesproken prijs was 400 euro
"NIET WAAR NIET WAAR"
"wel waar"
gaan ze met zijn alle dreigend om ons heen staan,
vervolgens zei ik: "ik wil hem kopen voor 400 euro, of anders ben ik weg"
zegt ie: "ja was niet de afgesproken prijs maar oke"
eind goed al goed dus
Die had ie er wel bij!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat me raden, hij had de kassabon er niet meer bij?