Ik vind het ook te dramatisch, het gaat er hier prima aan toe. Wat wil Dino nu eigenlijk? Meer toezicht? Laten we daar dan eerst mee beginnen bij gokverslaafden die aan het hoofd staan van de financiële sector, de gevolgen van een gebrek aan toezicht aldaar zijn de echte veroorzakers van alle emoties m.b.t. huizen, goud en aandelenquote:
maar wel meer geld voor de detailhandel, door hogere verkopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef bascross het volgende:
Beurzen kunnen weer omlaag dus. Belastingverhoging is minder geld voor aandelen.
Met alle respect maar als je als mod zijnde schittert door afwezigheid dan zul je uberhaupt niet veel opvangen van het wel en wee binnen de reeksen. Daarnaast is het natuurlijk geen oorlog tussen de users maar over de maanden treedt er wel een eenzijdige vermoeidheid op door de vele insinuaties van de trolls. Dat het maanden goed gaat is puur en enkel omdat de meeste users de confrontatie mijden en de trolls negeren. Nofi aangezien ook jij uit vrijwillige bijdrage modereert maar soms is de aanwezigheid van het blauw al voldoende om ongewenst gedrag tegen te gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verder sturen we bewust dit soort reeksen niet teveel, in 99% van de gevallen gaat dat maanden en maanden goed.
Het gaat trouwens alleen over de Mobility dochter van Motorola. Dit maakt de speculatie dat Microsoft Nokia of de telefoon afdeling van Nokia gaat overnemen, ook minder wild.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef tony_clifton- het volgende:
Google koopt Motorola voor 12,5 miljard dollar
Dat zul je zeker krijgen wanneer/als de index weer boven de 300 punten staat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Radiopiet het volgende:
Ik voel op dit moment echt de angst van mensen die in cash zitten en bang zijn de boot te missen.
Ik voel de angst van aandelenbeleggers die vrezen voor een nieuwe dip of erger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Radiopiet het volgende:
Ik voel op dit moment echt de angst van mensen die in cash zitten en bang zijn de boot te missen.
Voel je ook al de zin van King of Bernanke om d'r weer eens een goeie slinger aan te geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik voel de angst van aandelenbeleggers die vrezen voor een nieuwe dip of erger.
Ik voel de angst van bedrijven die marges niet meer kunnen handhaven.
Ik voel de angst van huizenbezitters.
Ik voel de angst van consumenten die amper gedeleveraged zijn.
Ik voel de angst van 50+-ers die denken weten dat hun pensioen niet heilig is.
Ik voel de angst van landen in een toekomstige default.
Ik voel de angst van subsidie/uitkering-trekkend Nederland die mogelijk iets moeten inleveren.
Ik voel de angst van impotent autoriteiten.
Ik voel de angst voor een depressie.
Angst is al ingeprijsdquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik voel de angst van subsidie/uitkering-trekkend Nederland die mogelijk iets moeten inleveren.
Doe je aan daytrading?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef sciter het volgende:
Bank of America is vandaag gestegen met meer dan 6%, stijgt hij nog verder of verkopen?
Op het beleggerspel meestal wel, maar langere trades doe ik ook aan. Het aandeel is deze maand natuurlijk wel van 10 naar 6 gedaald maar ik weet niet of die herstelt tot de 10.quote:
Staat net boven z'n year-low toch...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef sciter het volgende:
Bank of America is vandaag gestegen met meer dan 6%, stijgt hij nog verder of verkopen?
jij lijkt me een bange mensquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Dat betekend vasthouden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Staat net boven z'n year-low toch...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |