De DAX is een prestatie-index dus zitten de earnings al cumulatief verwerkt in de prijs in de vorm van dividend. Een shiller p/e kan daar niks zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is de shiller p/e voor de DAX? Te hoog of veel te hoog?
Oh ja dat is waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Arkai het volgende:
De DAX is een prestatie-index dus zitten de earnings al cumulatief verwerkt in de prijs in de vorm van dividend. Een shiller p/e kan daar niks zinnigs over zeggen.
Vandaag niet, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
Eerste puts 280 verkocht, verwacht nog wel een ritje richting 260-265 op de AEX
Keek hij zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Zag Peter net ff kijken... Tijd geleden dat ze zo zijn begonnen @ RTLZ
Dat valt niet 1,2,3 uit te rekenen en ik ben niet bekend met een bron die dit systematisch bijhoudt. Morgan Stanley vermeldt de Shiller P/E voor de MSCI Europe regelmatig in haar Euroletter. Volgens dit artikel was deze op 8 augustus 11.6 , waar de ware value investor nog niet z'n bed voor uit komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is de shiller p/e voor de DAX? Te hoog of veel te hoog?
Ligt eruit. Hier ook al.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef Walkerr het volgende:
Waarom zie ik niks meer veranderen op de IEX monitor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |