Ik moest daar ook om lachen. Natuurlijk heeft die vent wel gelijk, maar het komt er zo quasi-zielig uit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef HSG het volgende:
Zij werken ook niet dus zijn ze goed bezig. Als meneer een baan had en hard werkt is hij oneerlijk bezig en een dikke crimineel. Net als in dit land.
Zet er dan iemand in die wel werkt voor zijn centen, en indirect een Somalische familie in een AZC in leven houdt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef mvdejong het volgende:
Kans groot dat dit huis met zijn 2 miljoen zwaar overprijsd is, en dus in de huidige markt niet te verkopen. Mogelijk zelfs door belasting ofzo in beslag genomen, en dan is het logisch dat er in ieder geval iemand ingezet wordt.
Kijk je kunt wel eenquote:
Hm juist. Keihard werken wordt afgestraft. Ik kan het ook niet helpen dat je een lullig kutloontje hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Kijk je kunt wel eenneerzetten maar ik ben inmiddels wel achter gekomen wat er gebeurd als je hard werkt. Je wordt keihard afgestraft. Je moet gewoon niet al teveel gaan doen, dan gaat dit land vanzelf wel naar de klote.
Waar haal jij eruit dat ik een lullig kutloontje hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm juist. Keihard werken wordt afgestraft. Ik kan het ook niet helpen dat je een lullig kutloontje hebt.
Omdat je zo enorm loopt te janken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Waar haal jij eruit dat ik een lullig kutloontje hebt?
Ja....en? Dan kun je er nog niet uithalen of iemand een kutloontje heeft of niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je zo enorm loopt te janken.
Mwoah, zwaar ontevreden mensen behoren 9 van de 10 keer tot de sociaal-economische onderlaag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja....en? Dan kun je er nog niet uithalen of iemand een kutloontje heeft of niet.
Nou dan zal ik je even uit de brand helpen...ik hoor de overig 1 van de 10 die een eigen reden heeft om te klagen. Maar over mijn loon mag ik absoluut niet klagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, zwaar ontevreden mensen behoren 9 van de 10 keer tot de sociaal-economische onderlaag.
De Britse wet is inmiddels aangepast. Blijkbaar zat er tot voor kort geen maximum op de housing benefits.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Uit het oorspronkelijke artikel blijkt dat het allemaal voor ze wordt bekostigd via de 'housing benefits', dus de belastingbetaler draait ervoor op dat deze mensen (ver) daar wonen.
Ook onder druk van europa? Want die housing benefits zijn mijns inziens ongeveer vergelijkbaar met ons sociaal huurstelsel en de bijbehorende huursubsidie regeling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef freako het volgende:
[..]
De Britse wet is inmiddels aangepast. Blijkbaar zat er tot voor kort geen maximum op de housing benefits.. Nu wel.
Het bedrag is gemaximeerd, net zoals de Nederlandse huursubsidie. Voor zover ik weet waren die housing benefits al inkomensafhankelijk, maar zat er om een of andere mysterieuze reden geen maximum op het uit te keren bedrag aan huursubsidie, wat dus tot dit soort excessen leidt. Alleen zijn bestaande gevallen uitgezonderd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook onder druk van europa? Want die housing benefits zijn mijns inziens ongeveer vergelijkbaar met ons sociaal huurstelsel en de bijbehorende huursubsidie regeling.
Er zat geen maximum aan, dat is nu vastgesteld op 400 pond/week. Het huis uit de OP kost 7800 pond/maand. Toch een verschil van 6200 pond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook onder druk van europa? Want die housing benefits zijn mijns inziens ongeveer vergelijkbaar met ons sociaal huurstelsel en de bijbehorende huursubsidie regeling.
Wanneer men in london geen housing benefits meer heeft kan er iemand die onder modaal vedient nog binnen de M25 wonen?
zwaar ontevreden mensen behoren 9 van de 10 keer tot de sociaal-economische onderlaagquote:
Maar WEL gratis he..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef snowstorm-deepfrost het volgende:
[ afbeelding ]
De foto's zijn gemaakt met groothoek-lens gemaakt , het is een roddelkrant ,
Het huis kan geen 2 000 000 Pond waard zijn , het is half-open bebouwing .... !
200 000 zou wel beter zijn , welke buurt het is .
Life's a bitch and then you die!quote:Bewoners in de straat reageren furieus op de komst van de asielzoekerfamilie. "Het is niet eerlijk", vertelt een architect maandag tegen Daily Mail. "Wij moeten ontzettend hard werken om hier te kunnen wonen en zij zitten hier voor nop."
Als het allemaal waar is , heet dat ...quote:Maar WEL gratis he..
Als betalen ze een "redelijke huur" dan kan dat nog niet, simpelweg omdat ze werkloos zijn (minimaal de man).quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef snowstorm-deepfrost het volgende:
[..]
Als het allemaal waar is , heet dat ...
Gratis ?quote:Flikker ze er eens gauw uit niks voor niks
En in Nederland vind je het wel mooi? Die nieuwbouwwijken van tegenwoordig druipt de saaiheid vanaf, en van de architectuur vraag ik me soms af of de ontwerpers allemaal op dezelfde eenheidsworstenschool hebben gezeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef DeRakker. het volgende:
Echt wat een lelijke steden heeft Engeland toch\
Huis van paar miljoen![]()
Gotver wat een lelijke smaak hebben ze daar....
Telkens verbaas ik me erover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |