Enlighten me even, wat voor kutstreken had Schmuley dan naar Michael toe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef gifkwal het volgende:
Schmuley denkt nog steeds over enige vorm van authoriteit te bezitten wat MJ betreft? Met z´n kutstreken. Wat had hij te zeggen dan?
Waarom zou Paris in een kliniek verwekt zijn en niet op de gewoonlijke manierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:19 schreef MJ44ever het volgende:
Paris is vast in een kliniek in Parijs verwekt? Ze zit trouwens ook op twitter en ze is vaak haters van zich af aan het slaan. 'No, I'm a Jackson'. 'No, I am not adopted'. 'Yes, I am black'. Etc...
Karen Faye vond het op twitter niet 'appropiate' om aan te geven of Frank Dileo en Michael altijd goed met elkaar zijn geweest. Ach, elke zakenrelatie heeft zn ups en downs, toch?
Als ik me goed kan herinneren heeft Majestic namens Joe een keer gezegd dat hij het Frank Dileo ook aanrekent dat MJ dood is.
Blijft toch bizar dat iedereen maar dingen roept en dat er nooit eens iemand zegt: okay, ik ga nu namen geven, ongeacht wat er met me gebeurt.
Lisa Marie zou ook namen hebben gekregen waar Michael bang voor was.
Spit it out then ipv alleen maar Murray achter de tralies willen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |