Och jee! Heel veel succes en sterktequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:59 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik lig sinds eer gister avond weer in het ziekenhuis, weeën waren erg heftig geworden
remmers weer verhoogd maar ze blijven er door heen komen en 5 cm ontsluiting dus hier gaat het ook niet lang meer duren.
pff.. in ieder geval wel fijn dat je haar sowieso nog 2 weken veilig binnen hebt kunnen houden, haar kansen zijn nu stukken groter. Heel heel heel veel sterkte!!!quote:
heeeeeel veel sterkte! jullie hebben een kansquote:
nou, moet jij zeggen .. laat jij je meiske ook maar lekker aanspekken iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Klinkt ranzig, sorry..
Ik heb net een broodje kip saté salade met extra gerookte kip gemaakt.
Maar BJ, rommelt het nog? Of is het nou helemaal rustig?
Stiekem hoop ik dat je je meisje toch nog heel even binnen kan houden MJ... Elke dag is mooi meegenomen.
Moet al de hele dag aan je denken, zit ik hier lekker te genieten van het weer met m'n dikke buik, mezelf volvretend waarschijnlijk de 40 weken wel halend... Het is allemaal zo tegenstrijdig.
Gewoon nog maarOmdat je het intens hard nodig hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Ik heb net een broodje kip saté salade met extra gerookte kip gemaakt.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Aventura het volgende:
Marshmallows met slagroom? Yikes! Die tosti klinkt beter. Tijdens mijn zwangerschap was het kaas, kaas en kaas. Op brood, in een broodje, in blokjes, op een toastje...
Zij en haar vriend zijn nu helemaal op, dus dit berichtje mocht ik openbaar maken.quote:Om 13.22 is ons prinsesje L. J. geboren. 592 gram, en 28 cm. Naar omstandigheden gaat het goed, nu afwachten hoe het verder gaat.
relaxxx ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat komt ze vast wel melden als ze eraan toe is!
Hm, ik wou dat dat werktequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef McLaura het volgende:
Lekkere down-to-earth man heb je!
En BJ en ik zijn er ook allang weer uit hoor, we kennen elkaar een beetje irl.
Ja, hij is zeker down-to-earth.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef McLaura het volgende:
Lekkere down-to-earth man heb je!
En BJ en ik zijn er ook allang weer uit hoor, we kennen elkaar een beetje irl.
Nee oké, maar het voorkomt geen striae.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |