do ya thang broquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef LompeHork het volgende:
Pics, ik kan je hoogstpersoonlijk garanderen dat, dat het topic een enorme boost geeft.
Ik kan je ook garanderen dat dat mijn ban ook een enorme boost geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef LompeHork het volgende:
Pics, ik kan je hoogstpersoonlijk garanderen dat, dat het topic een enorme boost geeft.
Het zou de kwaliteit van de topics hier wel omhoog halen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik kan je ook garanderen dat dat mijn ban ook een enorme boost geeft.
Zou dat mij een permanente, of een tijdelijke ban opleveren? Verleidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het zou de kwaliteit van de topics hier wel omhoog halen.
Het is slechts een tijdelijke ban die je krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Zou dat mij een permanente, of een tijdelijke ban opleveren? Verleidelijk
tub-shirtsquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Seen it, did it, got the t-shirt alles.
Tijdelijk,quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is slechts een tijdelijke ban die je krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |