Dat sporten moest erbij hé om de chickies te hosselen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef FedExpress het volgende:
Hoi Klinkie
Ik zou me nog voorstellen![]()
Nou, ik ben Fed, 21-jarige student uit 's-Hertogenbosch![]()
Studeer in Eindhoven en sport redelijk veel![]()
En jiiiiijjjjj?
Denk aan je hart.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Etsu het volgende:
r_r ik vind het een walgelijke post wat jij daar plaatste
Oh hallo Fedje!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef FedExpress het volgende:
Hoi Klinkie
En jiiiiijjjjj?
nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat sporten moest erbij hé om de chickies te hosselen!
Etsoe!quote:
Tennus jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee hoorEn geen sport in de zin van fitness. Just so you know
waarom spel jij alles fout en mijn naam niet jeetjequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOI JOOOST
HOI R-R
HOI ETSU
hOI KUTKABOUTER
HOI DIE NIET GENOEMD ZIJN
Op vakantie? Haha, lekker! Waar ergens?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh hallo Fedje!
Omg niet nog meer Brabandersss wat is deze nu weer.
Ik deed vorig jaar de pabo, wat ik aankomend jaar ga doen twijfel ik nog over en ik ben momenteel nog op vakantieOh en ik ben 19 jaar ok. Schoenmaat 39 en ik ben 1.68 ofzo.
Nee hoor, een hele terechte PI.quote:
Vind jij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, een hele terechte PI.
Is gewoon zo.quote:
Ja, is goed.quote:
Kop of munt?quote:
Het is kop. Jij vraagt.quote:
Hoe zal ik t vragen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is kop. Jij vraagt.
Wat vind jij van Brabant?quote:
JA MAAR IK BEDOELDE IN DE SC, DM, PM, MAIL, MSN, FACETOFACE OF watdanookquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind jij van Brabant?
Doe maar hier ja, kan je tenminste niet met het antwoord sjoemelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA MAAR IK BEDOELDE IN DE SC, DM, PM, MAIL, MSN, FACETOFACE OF watdanook
kan ik wel hoor, maar okequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe maar hier ja, kan je tenminste niet met het antwoord sjoemelen.
Kies mij kies mij!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Joosterd het volgende:
Brabant kan best gezellig zijn maar als ik er langer ben dan 1 dag neem ik dat dialect over...
/carequote:
Dat doe ik net zo goed in andere steden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Joosterd het volgende:
Brabant kan best gezellig zijn maar als ik er langer ben dan 1 dag neem ik dat dialect over...
kakker-alertquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
Leiden
Rotterdam
Eindhoven
Amsterdam
Utrecht
Alle steden van Nederlandbehalve leiden
Nee, want hij is nog niet thuis.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
Suusje, weet je al wat je metMark
gaat doen?
Jeetje, het is al half drie geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want hij is nog niet thuis.
Vandaag niet, maar morgen, donderdag en komend weekend wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Etsu het volgende:
je hoefde vandaag niet te werken zei je vannacht
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Geachte mevrouw K.B. Klinkerbotsing,
Mijnheer R.R. Rellende_Rotscholier en mijnheer E.T. Etsu hebben een meningsverschil. De ondergetekende zal u uitleggen wat er gaande was: mijnheer R.R. Rellende_Rotscholier vindt dat een provincie van het Koninkrijk der Nederlanden, genaamd 'Noord-Brabant', een [ afbeelding ] als PI moet krijgen.
Echter, mijnheer E.T. Etsu denkt daar heel wat anders over en vindt dat 'Noord-Brabant' een [ afbeelding ] als PI verdient.
Wij komen er maar niet uit, dus zouden we graag uw mening willen horen. De ondergetekende wil u vriendelijk adviseren om akkoord te gaan met mijnheer E.T. Etsu, daarmee voorkom je enkele narigheden en zijn de beide partijen tevreden met uw besluit.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
[ afbeelding ]
E.T. Etsu
User van FOK!
Wat is dat nou weer voor een antwoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Alsof ik goedgekeurd moest worden. Eerder andersom man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Op vakantie? Haha, lekker! Waar ergens?
En waar kom jij dan wel niet vandaan? Brabanders zijn cool hoor![]()
Leeftijd: goedgekeurd. Schoenmaat: goedgekeurd. Lengte: goedgekeurd.
Conclusie: Klinkie goedgekeurd
ja maar, ja maar, dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik goedgekeurd moest worden. Eerder andersom man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat je als je in Brabant woont best wat provincieliefde mag hebben.
en als je in zuid-holland woont dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat je als je in Brabant woont best wat provincieliefde mag hebben.
Dan ben je een baasquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
en als je in zuid-holland woont dan?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, dat wist ik niet![]()
Dacht ik meld het gewoon even, maar blijkbaar wordt goedkeuring niet gewaardeerd![]()
And what about my questions
Oh je vragen. Ik ben in het Midden-Oosten ergens. Het is warm bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere vragen ben ik vergeten.
En jahoor, wat mij betreft wel.
DAAR DUS.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef FedExpress het volgende:
Hoi Klinkie
En jiiiiijjjjj?
oke, nou, beter dan hier... al is het vandaag best prima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh je vragen. Ik ben in het Midden-Oosten ergens. Het is warm bah.
De andere vragen ben ik vergeten.
En jahoor, wat mij betreft wel.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOE HEET JE DAN FEDJE?
EN HOE ZIE JE ER UITTTT?
iets met privacyquote:
Ik vond je facebookfoto leuk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef jordyqwerty het volgende:
ja negeer mij maar stelletje kloothommels [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
mensen zullen wel redenen voor hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef jordyqwerty het volgende:
ja negeer mij maar stelletje kloothommels [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
iets met privacyga ik hier niet neerzetten
![]()
Ik heb bruin haar, groene ogen, 1.73 ongeveer
ligt eraan wat je onder technisch verstaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Etsu het volgende:
Het feit dat je iets technisch studeert, valt me van je tegen eigenlijk.
Maar voor de rest ben je goedgekeurd.
bruin haar is altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
iets met privacyga ik hier niet neerzetten
![]()
Ik heb bruin haar, groene ogen, 1.73 ongeveer
Er staat toch 'technische' in technische bedrijfskunde?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder technisch verstaat.
maar is een van de normale studies op een TU in ieder gevalLopen geen eckte nerds rond
MAAR DONKERBLOND IS ALTIJD BETER, MET BLAUWE OGEN JEETJEquote:
ja, maar wat versta jij daar onder? Want het is niet technische in de zin van dingen bouwen of zo zeg maar :pquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat toch 'technische' in technische bedrijfskunde?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
mensen zullen wel redenen voor hebben
teveel wiskunde Bquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, maar wat versta jij daar onder? Want het is niet technische in de zin van dingen bouwen of zo zeg maar :p
nee doe even normaal zeg jeetjequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, bruin tot donkerbruin bohh.Ogen boeien me niet zo eigenlijk. Al heeft Jan wel hele mooie ogen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond je facebookfoto leuk!
indoctrineer jezelf dat ze een jongen isquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
knap en sexy, MAAR JIJ BENT EEN MEISJE, nogmaals
ze heeft me enkele vertrouwelijke dingen verteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
indoctrineer jezelf dat ze een jongen is
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft me enkele vertrouwelijke dingen verteld.
dan moet je gaan slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dan moet je gaan slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
mensen die mijn hints niet snappenx 10^99
WAT DEED IK FOUT???quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
mensen die mijn hints niet snappenx 10^99
ik wil je pis niet drinken.quote:
nouja, als je het leuk vindt, gewoon doen toch, alleen zou ik het nooit doen want domquote:
uhu?quote:
niks trek het je je niet aan lieffiequote:
dat niet willenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je pis niet drinken.
Nja, leuk is anders. Vind het niet heel erg, maar is wel moeilijke meuk. Blij dat ik er vanaf ben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, als je het leuk vindt, gewoon doen toch, alleen zou ik het nooit doen want dom
Pijnlijke vraag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nja, leuk is anders. Vind het niet heel erg, maar is wel moeilijke meuk. Blij dat ik er vanaf ben hoorwat doe jij dan?
wat uhuquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, als je het leuk vindt, gewoon doen toch, alleen zou ik het nooit doen want dom
[..]
uhu?
[..]
niks trek het je je niet aan lieffie![]()
[..]
dat niet willen![]()
quote:
klinkt goedquote:
haha okequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijnlijke vraag.
Ga beginnen aan mijn 8ste jaar op de middelbare, en wil Criminologie studeren.
Vast wel joh, hoef maar 2 zessen te halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha okeCriminologie klinkt interessant! Ga je het wel halen komend jaar denk je?
autsj, dus geen plannen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Mark blijft thuis en ik ga vanavond naar mijn eigen huis.
fixedquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zie er gewoontjes uit, ben niet knap, saai soms bril soms lenzen meestal haar in staart maar op foto's doe ik het vaak los want dan zie ik er nog leuker uit oke groetjes
voor foto's verwijs ik u door naar mn facebook.
ik hep ook lenzun!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zie er gewoontjes uit, ben niet knap, saai soms bril soms lenzen meestal haar in staart maar op foto's doe ik het vaak los want dan zie ik er leuker uit oke groetjes
voor foto's verwijs ik u door naar mn facebook.
Mja weenie hoor, jij wil niet eens je naam zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hep ook lenzun!
Oh en link naar facebook dan maar he
niet zo hier neequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja weenie hoor, jij wil niet eens je naam zeggen.
nee man als ik naast je sta val ik helemaal weg alles want jijjjjquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat jij bent ook heet we zijn samen heet
nee johquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee man als ik naast je sta val ik helemaal weg alles want jijjjj![]()
hihahoquote:
wel een beetje.quote:
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho
ik zei hoi op dat ene maar je negeerde me en toen gin ik in mn polsen snijden ben je nu blij????
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik speel graag met zijn gevoelens
maar ik maak het goed door lekker te koken voor hem
want de liefde van de man gaat door zn maag
ofzo
ja dat kloptquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
omdat je niet weet waar kb het over heeft
en dan maak ik geen toetje nee we gaan dan heftige geile neukseks op de eettafel hebben als we klaar zijn met eten jeweetquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan maak ik geen toetje nee we gaan dan heftige geile neukseks op de eettafel hebben als we klaar zijn met eten jeweet
jij bent weinig origineelquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan maak ik geen toetje nee we gaan dan heftige geile neukseks op de eettafel hebben als we klaar zijn met eten jeweet
ja kleren aan gulpen openquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wel met kleren aan uiteraard wees niet bang lieve dastan
ik kan nu ook andere dingen zeggen maar dat doe ik maar even niet want vasten alles ik mag niet zondigen dit dat blokkeer blokkeeeerquote:
o ja is ook zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan nu ook andere dingen zeggen maar dat doe ik maar even niet want vasten alles ik mag niet zondigen dit dat blokkeer blokkeeeer
Als je de gulp niet dichtmaakt nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
piemel door een gulp doet dat niet pijn dastan
je moet goed opletten dat je voorhuid niet tussen de rits komt als je 'm dichtmaaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
piemel door een gulp doet dat niet pijn dastan
oke dan weet ik dat ook weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
je moet goed opletten dat je voorhuid niet tussen de rits komt als je 'm dichtmaakt
Drink een fles wijn en plas vervolgens in de fles.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan maar 1 ding tegelijk, daar ben ik een man voor
lip platequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Dastan het volgende:
volgens mij heb ik het continent keurig samengevat daar
dat is een goed idee eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Drink een fles wijn en plas vervolgens in de fles.
ga dan toch neitquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
ik heb geen zin om vanavond naar huis te rijden
hjbquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
doe normaal zmlquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef jordyqwerty het volgende:
dastan & etsu zijn net een stelletje met dezelde PI, nu nog dezelfde ondertitel & ikoon
Afrikaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Etsu het volgende:
mannen
vrouwen
jongens
meisjes
mensen
ALLES
bak 'm zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Etsu het volgende:
inderdaad dastan, weet je hoe kenkerslap jordie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |